Benzz schreef:Blijkt uit onderzoek ook dat de auto al een kwartier na de ontvoering in het water lag.
Nee... zelfs niet eens de mac mochten ze meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petpa schreef:Hier de bron van de schnitzel.
Een mevrouw die zondagavond nog met vader gesproken heeft.
Dat matcht niet met de recente berichtgeving van 15 minuten.
Mw heeft wel wat uit te leggen...
https://www.hartvannederland.nl/112/ver ... klaas-bijl
Suzanne F. schreef:Petpa schreef:Hier de bron van de schnitzel.
Een mevrouw die zondagavond nog met vader gesproken heeft.
Dat matcht niet met de recente berichtgeving van 15 minuten.
Mw heeft wel wat uit te leggen...
https://www.hartvannederland.nl/112/ver ... klaas-bijl
Heeft ze gelogen dan?? Waarom?
Onali schreef:CharleyT schreef:@ Onali: je schoentjes opmerking is voor mij wel het' hoogtepunt 'van dit verdrietige topic. Hoe kom je er op??
We moeten wel realistisch blijven.
Eerder werd er over verdrinkingsdood gezegd dag het voor kinderen minder erg is. Dat geldt dus alleen voor de allerjongste.
Deze kinderen zijn echter geen peuter/ kleuters meer, maar schoolgaand en tiener.
Dan praat je imo niet over 'schoentjes'.
Je hoeft dingen niet te verergeren door te verkleinen met zulk soort woorden.
Mijn nichtjes hebben dezelfde leeftijd, ik hoef echt niet tegen hun te zeggen pak jullie schoentjes maar
En ja sommige mensen vallen nou eenmaal andere dingen op in een tekst dan andere mensen.
Babootje schreef:Laten we eerst het onderzoek maar eens afwachten voor het zwarte pieten.
Little_Gift schreef:Dus van de Mac en het tanken en de aardappels en schnitzel enz was allemaal niks van aan...
Wie kwam dan eigenlijk met die verzinsels op de proppen?
pmarena schreef:Nou lekker dan. Dat tripje naar de MacSnack was hen niet eens meer gegund....
Maar als die vriendin inderdaad aangaf dat ze geprobeerd had de kinderen niet mee te laten gaan.
Het jongetje inderdaad al niet meer mee wilde. En vader ze snel-snel in de auto meenam zelfs zonder schoenen aan te doen.... de gemiddelde 10-jarige jongen en 8-jarige meiden zouden daar wel knap over gaan mopperen in ieder geval
Misschien was hij het wel van plan te gaan doen maar dacht 'ie in hectiek dat het dan maar meteen moest gebeuren...?
Echt vreselijk.
Raar dan ook dat verhaal van die schnitzel, vraag me af wat daar het verhaal achter is.
Benzz schreef:Little_Gift schreef:Waar vond je dat?
Stond in het artikel van het AD.
https://www.ad.nl/binnenland/drama-jeff ... 4mGx2BeGuw
purny schreef:Babootje schreef:Laten we eerst het onderzoek maar eens afwachten voor het zwarte pieten.
Want het is de eerste keer dat er fouten zijn gemaakt?
Het gaat mij erom dat er voor de zoveelste keer fouten zijn gemaakt. Met dodelijke afloop. Daarom zou het een goed signaal zijn om Jeugdzorg of de overheid eens op de vingers te tikken dat dit niet zo langer kan.
Marigold schreef:Little_Gift schreef:Dus van de Mac en het tanken en de aardappels en schnitzel enz was allemaal niks van aan...
Wie kwam dan eigenlijk met die verzinsels op de proppen?
Van de mac is geen verzinsel maar was mogelijk onderdeel van de timeline.
De dader had namelijk tegen zijn vriendin gezegd dat hij daar met de kinderen heenging.
https://www.ad.nl/binnenland/familie-je ... ~ad1da967/
Little_Gift schreef:Maar hij is er niet geweest dus wie zegt dat hij dat daadwerkelijk gezegd heeft? Dat van die patat en schnitzel heeft hij alleszins ook niet gezegd want toen was hij al dood
NoGo schreef:Little_Gift schreef:Maar hij is er niet geweest dus wie zegt dat hij dat daadwerkelijk gezegd heeft? Dat van die patat en schnitzel heeft hij alleszins ook niet gezegd want toen was hij al dood
Er worden dingen door elkaar gehaald.
Hij heeft tegen zijn Tsjechische vriendin die de kinderen had gezegd dat hij ze kwam ophalen en mee nam naar de Mac.
Zij mocht niet mee....
En dan is er nog een andere 'vriendin/bekende' die in de media heeft verkondigd dat zij zaterdagavond nog contact heeft gehad met klaas en hij toen heeft gezegd dat hij en de kinderen aardappels en schnitzels hadden gegeten.
En ik denk dat deze dame (die dus niet zijn huidige vriendin is) dus wel het 1 en ander heeft uit te leggen als de tijdslijn die nu in de media verschijnt daadwerkelijk klopt.
NoGo schreef:En dan is er nog een andere 'vriendin/bekende' die in de media heeft verkondigd dat zij zaterdagavond nog contact heeft gehad met klaas en hij toen heeft gezegd dat hij en de kinderen aardappels en schnitzels hadden gegeten.
En ik denk dat deze dame (die dus niet zijn huidige vriendin is) dus wel het 1 en ander heeft uit te leggen als de tijdslijn die nu in de media verschijnt daadwerkelijk klopt.
Ibbel schreef:Nee, het was 'vriend Joël' (die opgepakt werd door een arrestatieteam volgens het artikel!) die dit verhaal de wereld in gestuurd heeft dat zijn vriendin contact had gehad. En dan denk ik (aanname/speculatie!) dat-ie dat gedaan heeft om de aandacht af te leiden van waar dat arrestatieteam eigenlijk voor kwam...