Vermiste kinderen Beerta

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 16:29

Benzz schreef:
Blijkt uit onderzoek ook dat de auto al een kwartier na de ontvoering in het water lag.

Nee... zelfs niet eens de mac mochten ze meer? |(

Petpa

Re: Vermiste kinderen Beerta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 16:30

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 16:41

Petpa schreef:
Hier de bron van de schnitzel.
Een mevrouw die zondagavond nog met vader gesproken heeft.
Dat matcht niet met de recente berichtgeving van 15 minuten.
Mw heeft wel wat uit te leggen...

https://www.hartvannederland.nl/112/ver ... klaas-bijl

Heeft ze gelogen dan?? Waarom?

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 16:45

Suzanne F. schreef:
Petpa schreef:
Hier de bron van de schnitzel.
Een mevrouw die zondagavond nog met vader gesproken heeft.
Dat matcht niet met de recente berichtgeving van 15 minuten.
Mw heeft wel wat uit te leggen...

https://www.hartvannederland.nl/112/ver ... klaas-bijl

Heeft ze gelogen dan?? Waarom?

Het kan zoveel zijn.
Ze kan zich ook vergist hebben gezien de emotionele omstandigheden.

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 17:14

Onali schreef:
CharleyT schreef:
@ Onali: je schoentjes opmerking is voor mij wel het' hoogtepunt 'van dit verdrietige topic. Hoe kom je er op??

We moeten wel realistisch blijven.

Eerder werd er over verdrinkingsdood gezegd dag het voor kinderen minder erg is. Dat geldt dus alleen voor de allerjongste.

Deze kinderen zijn echter geen peuter/ kleuters meer, maar schoolgaand en tiener.
Dan praat je imo niet over 'schoentjes'.
Je hoeft dingen niet te verergeren door te verkleinen met zulk soort woorden.

Mijn nichtjes hebben dezelfde leeftijd, ik hoef echt niet tegen hun te zeggen pak jullie schoentjes maar :+

En ja sommige mensen vallen nou eenmaal andere dingen op in een tekst dan andere mensen.

M’n moeder zeg nog steeds tegen m’n kinderen doe je schoentjes aan .. zolang ze geen maat 42 hebben blijft ze dat doen denk ik.

Charley schrijft dit niet om het beeld te verergeren . Ze schrijft hoe zij het ziet en noemt .. dat mag toch ook

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 17:16

Babootje schreef:
Laten we eerst het onderzoek maar eens afwachten voor het zwarte pieten.

Want het is de eerste keer dat er fouten zijn gemaakt?

Het gaat mij erom dat er voor de zoveelste keer fouten zijn gemaakt. Met dodelijke afloop. Daarom zou het een goed signaal zijn om Jeugdzorg of de overheid eens op de vingers te tikken dat dit niet zo langer kan.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 17:20

Little_Gift schreef:
Dus van de Mac en het tanken en de aardappels en schnitzel enz was allemaal niks van aan...

Wie kwam dan eigenlijk met die verzinsels op de proppen?

Van de mac is geen verzinsel maar was mogelijk onderdeel van de timeline.
De dader had namelijk tegen zijn vriendin gezegd dat hij daar met de kinderen heenging.

https://www.ad.nl/binnenland/familie-je ... ~ad1da967/

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 17:25

pmarena schreef:
Nou lekker dan. Dat tripje naar de MacSnack was hen niet eens meer gegund....

Maar als die vriendin inderdaad aangaf dat ze geprobeerd had de kinderen niet mee te laten gaan.
Het jongetje inderdaad al niet meer mee wilde. En vader ze snel-snel in de auto meenam zelfs zonder schoenen aan te doen.... de gemiddelde 10-jarige jongen en 8-jarige meiden zouden daar wel knap over gaan mopperen in ieder geval :(:)

Misschien was hij het wel van plan te gaan doen maar dacht 'ie in hectiek dat het dan maar meteen moest gebeuren...?

Echt vreselijk.

Raar dan ook dat verhaal van die schnitzel, vraag me af wat daar het verhaal achter is.

In een ander artikel staat iets over huiselijk geweld door de vader. Als dit waar zou zijn en hij is in een dronken staat dan durven de kinderen vast niet te mopperen op zo een moment

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 17:38

Benzz schreef:
Little_Gift schreef:
Waar vond je dat?

Stond in het artikel van het AD.

https://www.ad.nl/binnenland/drama-jeff ... 4mGx2BeGuw

Dit is overigens niet het artikel waarin staat dat hij al na 15 minuten het water in is gereden.
Bizar, want dat hebben ze aan de camerabeelden kunnen zien.
Jammer dat daar dan niemand op die camera’s let of dat er een alarm afgaat bij verdachte bewegingen oid. Er kan tegenwoordig zoveel qua techniek, waarom dat dan niet.

Afbeelding

Afbeelding

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 17:46

ikkedus schreef:
Dit is overigens niet het artikel waarin staat dat hij al na 15 minuten het water in is gereden.

Het stond er wel in, maar het artikel is later aangepast.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 17:48

purny schreef:
Babootje schreef:
Laten we eerst het onderzoek maar eens afwachten voor het zwarte pieten.

Want het is de eerste keer dat er fouten zijn gemaakt?

Het gaat mij erom dat er voor de zoveelste keer fouten zijn gemaakt. Met dodelijke afloop. Daarom zou het een goed signaal zijn om Jeugdzorg of de overheid eens op de vingers te tikken dat dit niet zo langer kan.

Datzelfde kun je ook zeggen van politie. Vlak ervoor stonden zr nog op de stoep omdat er zorgwekkende signalen waren.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 17:49

Marigold schreef:
Little_Gift schreef:
Dus van de Mac en het tanken en de aardappels en schnitzel enz was allemaal niks van aan...

Wie kwam dan eigenlijk met die verzinsels op de proppen?

Van de mac is geen verzinsel maar was mogelijk onderdeel van de timeline.
De dader had namelijk tegen zijn vriendin gezegd dat hij daar met de kinderen heenging.

https://www.ad.nl/binnenland/familie-je ... ~ad1da967/

Maar hij is er niet geweest dus wie zegt dat hij dat daadwerkelijk gezegd heeft? Dat van die patat en schnitzel heeft hij alleszins ook niet gezegd want toen was hij al dood

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 17:53

Denk maar dat de agenten die daar aan de deur hebben gestaan zich flink ellendig voelen. |(
Terwijl ze ook vaak niks kunnen en mogen doen.

Ik had zo gehoopt dat ze minsten bij de Mac wat in het drinken gekregen hadden...
Dat lijkt nu ook onmogelijk..

Bah bah. Wat ellendig allemaal.

En dat paradijs, dat vergeet maar sukkel. Voor je kinderen wel, maar niet voor jou!

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 18:00

Benzz schreef:
ikkedus schreef:

Het stond er wel in, maar het artikel is later aangepast.

Aha, vandaar.
Heb het artikel doorgelezen, omdat ik dacht dat het aan mij lag dat ik het niet in de tekst zag. :o

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 18:05

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 19:41

Little_Gift schreef:
Maar hij is er niet geweest dus wie zegt dat hij dat daadwerkelijk gezegd heeft? Dat van die patat en schnitzel heeft hij alleszins ook niet gezegd want toen was hij al dood

Er worden dingen door elkaar gehaald.
Hij heeft tegen zijn Tsjechische vriendin die de kinderen had gezegd dat hij ze kwam ophalen en mee nam naar de Mac.
Zij mocht niet mee....

En dan is er nog een andere 'vriendin/bekende' die in de media heeft verkondigd dat zij zaterdagavond nog contact heeft gehad met klaas en hij toen heeft gezegd dat hij en de kinderen aardappels en schnitzels hadden gegeten.
En ik denk dat deze dame (die dus niet zijn huidige vriendin is) dus wel het 1 en ander heeft uit te leggen als de tijdslijn die nu in de media verschijnt daadwerkelijk klopt.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 19:45

NoGo schreef:
Little_Gift schreef:

Er worden dingen door elkaar gehaald.
Hij heeft tegen zijn Tsjechische vriendin die de kinderen had gezegd dat hij ze kwam ophalen en mee nam naar de Mac.
Zij mocht niet mee....

En dan is er nog een andere 'vriendin/bekende' die in de media heeft verkondigd dat zij zaterdagavond nog contact heeft gehad met klaas en hij toen heeft gezegd dat hij en de kinderen aardappels en schnitzels hadden gegeten.
En ik denk dat deze dame (die dus niet zijn huidige vriendin is) dus wel het 1 en ander heeft uit te leggen als de tijdslijn die nu in de media verschijnt daadwerkelijk klopt.

Nee de bewering was dat ze zondag schnitzel en aardappel gegeten hadden en dat hij zondag gebeld had met die mensen die dat beweerden.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 19:47

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 21:44

NoGo schreef:

Nee, het was 'vriend Joël' (die opgepakt werd door een arrestatieteam volgens het artikel!) die dit verhaal de wereld in gestuurd heeft dat zijn vriendin contact had gehad. En dan denk ik (aanname/speculatie!) dat-ie dat gedaan heeft om de aandacht af te leiden van waar dat arrestatieteam eigenlijk voor kwam...

Fokker321

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 21:49

Ibbel schreef:
Nee, het was 'vriend Joël' (die opgepakt werd door een arrestatieteam volgens het artikel!) die dit verhaal de wereld in gestuurd heeft dat zijn vriendin contact had gehad. En dan denk ik (aanname/speculatie!) dat-ie dat gedaan heeft om de aandacht af te leiden van waar dat arrestatieteam eigenlijk voor kwam...

En dat is?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 22:00

Dat vermeldt het artikel niet, zoals je kunt lezen.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-25 22:04

Ik kwam net op het Facebook-profiel van de vader terecht, die blijkbaar nog in de lucht is. Daar werden ook hele bijzondere dingen gedeeld zeg… Dubieuze tekstjes, ronduit vreemde berichten en zelfs nog een ‘een dochter is één van de grootste geschenken’-bericht. Nou, dat bleek :r

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 00:34

Ik vond het al een naar verhaal, maar met al deze kleine dingetjes begint mijn maag meer en meer om te draaien.

De kinderen hebben waarschijnlijk een verschrikkelijke en ellendige laatste tijd meegemaakt.

Ik vind het zo erg,

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 12:09

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 12:16