Dorine92 schreef:Oke maar wie is er dan intolerant? Want schijnbaar mag ik mijn mening niet hebben over dat ik het belachelijk vind dat het hele straatbeeld in teken moet staan van een klein groepje mensen die zich pas geaccepteerd voelen als ze een eigen zebrapad hebben én iedereen dat geweldig vindt. Dat ik al 300 keer heb gezegd dat ik ze volledig accepteer doet er niet toe, ik ben intolerant vanwege dat zebrapad
Voor mij komt het door jouw, in mijn ogen, zwaar overdreven reactie. Met woorden als 'het hele straatbeeld', of dat er jou van alles 'opgedrongen' wordt. Op mij komt het over alsof er iemand 24/7 met een regenboog vlag achter je aan loopt, of voor je neus loopt te zwaaien. Een zebrapad...ik bedoel...hoe groot is zo'n ding. Als dit het hele straatbeeld inneemt, dan is het wel een verrekt korte straat, misschien een meter of 3 lang ofzo?
En je opmerkingen klinken voor mij ook heel arrogant, als je aandacht vraag gaat iedereen zich tegen je keren. Nee, niet dus. Alleen bij een bepaalde groep, en gelukkig is dat niet iedereen. En je vindt dat anderen hier zich moeten ontspannen, maar voor mij kom je over als heel erg kwaad op alles wat met dit onderwerp te maken heeft.