Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sassy4barrel schreef:in een maatschappij waar tegenwoordig niets meer mag; iedereen moet woke zijn en rekening houden met elkaar; helemaal goed maar waarom mag dit dan wel?
Benzz schreef:Sassy4barrel schreef:in een maatschappij waar tegenwoordig niets meer mag; iedereen moet woke zijn en rekening houden met elkaar; helemaal goed maar waarom mag dit dan wel?
Waar op baseer je dat je niets meer mag? Ik heb echt geen idee hoor!
Woke vind ik dan weer helemaal niets mis mee. Gewoon respect voor elkaar hebben, snap uberhaupt niet dat iemand daarop tegen is.
Sassy4barrel schreef:in een maatschappij waar tegenwoordig niets meer mag; iedereen moet woke zijn en rekening houden met elkaar; helemaal goed maar waarom mag dit dan wel?
_chou schreef:Sassy4barrel schreef:in een maatschappij waar tegenwoordig niets meer mag; iedereen moet woke zijn en rekening houden met elkaar; helemaal goed maar waarom mag dit dan wel?
Over het algemeen zijn dit juist de mensen die inderdaad weinig rekening houden met anderen en niet perse woke zijn en van het rekening houden met anderen. Dat zijn de mensen die niets met vuurwerk doen of met mate en met beleid.
Dus deze opmerking snap ik niet zo goed
Suzanne F. schreef:Ja ik snap wat je bedoelt. Er wordt wel gevraagd om rekening te houden met andere mensen op het gebied van huidskleur en gender enzo. Maar voor de angst voor vuurwerk wordt totaal niet woke gedaan.
Suzanne F. schreef:Ja ik snap wat je bedoelt. Er wordt wel gevraagd om rekening te houden met andere mensen op het gebied van huidskleur en gender enzo. Maar voor de angst voor vuurwerk wordt totaal niet woke gedaan.
Benzz schreef:Suzanne F. schreef:Ja ik snap wat je bedoelt. Er wordt wel gevraagd om rekening te houden met andere mensen op het gebied van huidskleur en gender enzo. Maar voor de angst voor vuurwerk wordt totaal niet woke gedaan.
Ik denk dat dat niet zo is. Net op Nu.nl een poll waarbij 74% van de Nl inmiddels een verbod op vuurwerk wil.
_chou schreef:Suzanne F. schreef:Ja ik snap wat je bedoelt. Er wordt wel gevraagd om rekening te houden met andere mensen op het gebied van huidskleur en gender enzo. Maar voor de angst voor vuurwerk wordt totaal niet woke gedaan.
Als je dit bedoelde, dan heb ik je opmerking verkeerd begrepen
Sassy4barrel schreef:_chou schreef:
dit bedoelde ik inderdaad. Kijk nu ; als iemand voor je neus vuurwerk afsteekt en jij kan er niet tegen of je hond of paard schrikt ervan; kun je er iets van zeggen maar krijg je een grote mond terug. Want het is niet tegen de regels...dus je hebt geen poot om op te staan. Als je de politie belt dan doen ze ook niets want eigenlijk is er geen overtreding. Zolang het legaal gekocht vuurwerk is doen ze niets
vuurneon schreef:Valt mij hier altijd op dat hoe armer de mensch hoe meer vuurwerk en vuur. De sociale huurwoningen hebben de vreugdevuren alweer op t plein en daar wordt t meeste vuurwerk afgestoken.
_San87_ schreef:_chou schreef:
dit bedoelde ik inderdaad. Kijk nu ; als iemand voor je neus vuurwerk afsteekt en jij kan er niet tegen of je hond of paard schrikt ervan; kun je er iets van zeggen maar krijg je een grote mond terug. Want het is niet tegen de regels...dus je hebt geen poot om op te staan. Als je de politie belt dan doen ze ook niets want eigenlijk is er geen overtreding. Zolang het legaal gekocht vuurwerk is doen ze niets
Is het in jouw deel van NL al 18u?