Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mir schreef:Hoe lang denken jullie dat het nog leefbaar is hier in Nederland? En als er echt oorlog zou komen, is het dan niet beter om ruim van te voren al te vertrekken?
Prairy schreef:Eten in huis, maar ook de skills om eten langer te bewaren (wecken/pressure cannen). Water ook. Medicijnen, voer voor de katten, diverse mogelijkheden om te koken, waterfilter, compost toilet, moestuin.
Waar we nog niet genoeg mee bezig zijn geweest zijn tassen om weg te komen. Ik wil mijn auto daar ook op in gaan richten (grote auto) maar dat staat nog niet heel hoog op mijn lijst.
Vaardigheden zijn soms nog belangrijker als een goede voorraad, al is beide natuurlijk beter.
Mir, wat is leefbaar. En waar zou je dan heen willen/kunnen? Uitzoeken wat je opties zijn is nooit verkeerd denk ik.
_Mir schreef:Hoe lang denken jullie dat het nog leefbaar is hier in Nederland? En als er echt oorlog zou komen, is het dan niet beter om ruim van te voren al te vertrekken?
Pandora2 schreef:friezenfan2 schreef:Is er een reden waarom Mark Rutte dit nu zegt? Wat is er veranderd in de situatie in de wereld dat dit nu gezegd wordt?
Mark moet ook zijn pree verdienen natuurlijk![]()
Daarom zit hij ook op die post, waarschuwen, wakker houden en een klein beetje angst zaaien