Amsterdam toneel van voetbalgeweld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: Amsterdam toneel van voetbalgeweld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 13:44

Wat dat betreft schiet iedereen lekker makkelijk op de NSC, maar zij hebben zich nog nooit verlaagd tot dat soort dingen - het is makkelijk om kritiek te geven op welke compromissen ze sluiten en die is ook niet onterecht, maar ze gaan geen onbeduidende fitties aan en lekken niet zomaar dingen naar de pers, schelden andere politici niet uit... al met al een jonge partij die z'n draai nog moet vinden maar op mij wel overkomt alsof ze het echt vanuit hun fatsoen proberen, en daarmee zijn ze wel echt anders dan de andere 3 coalitiepartijen.

mysa

Re: Amsterdam toneel van voetbalgeweld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 13:50

Maar wat doen ze in die coalitie, daar gingen ze wat mij betreft al de fout in.

irmaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 14:57

mysa schreef:
Maar wat doen ze in die coalitie, daar gingen ze wat mij betreft al de fout in.

Ja eens, maar PVV heeft allerlei dingen beloofd en zou controversiele dingen in de ijskast zetten. Ze doen niks wat ze hebben beloofd en de ijskast staat gewoon wagenwijd open, waardoor het dus onmogelijk is om samen te werken.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-24 15:33

Shadow0 schreef:
Wat dat betreft schiet iedereen lekker makkelijk op de NSC, maar zij hebben zich nog nooit verlaagd tot dat soort dingen - het is makkelijk om kritiek te geven op welke compromissen ze sluiten en die is ook niet onterecht, maar ze gaan geen onbeduidende fitties aan en lekken niet zomaar dingen naar de pers, schelden andere politici niet uit... al met al een jonge partij die z'n draai nog moet vinden maar op mij wel overkomt alsof ze het echt vanuit hun fatsoen proberen, en daarmee zijn ze wel echt anders dan de andere 3 coalitiepartijen.

Eens !