purny schreef:Overigens ben ik ook best wel blij dat hopelijk Hugo straks niet meer op huisvesting komt. Die man had ook een paar aparte plannetjes
Nou dan wordt ie nu vast minister van landbouw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Nederland heeft een zelfvoorzieningsgraad van meer dan 800%, er wordt véél meer geproduceerd dan er geconsumeerd wordt.
Citaat:Het Nederlands Centraal bureau voor de Statistiek (CBS) berekende dat de waarde van de rund- en kalfsvleesproductie voor de Nederlandse economie in 2019 zo’n 1,7 miljard euro bedroeg, waarvan 1,26 miljard euro door export en 0,42 miljard euro uit de binnenlandse afzet.
Citaat:Moet je wel de hele tweet plaatsen Cer![]()
Ik schrik hier niet zo van hoor. Bob Rijk ken ik niet, maar er wordt zoveel in de doofpot gestopt waar wij geen weet van hebben.
Dit is de volledige tweet:
Ik heb zojuist het coalitie akkoord 2023-2027 “verbindend vooruit” gesloten door BBB/VVD/GroenLinks/PVDA gelezen naar aanleiding van de discussie tussen
@GideonvMeijeren
en
@lientje1967
ik ben me kapot geschrokken. Als het hele document door GroenLinks was geschreven had ik dit meteen geloofd.
anjali schreef:tamary schreef:Er zijn ook mannen als heks op de brandstapel gegaan. Maar als scheldwoord is het inderdaad niet in gebruik meer.
Voor mannen heeft men momenteel andere scheldwoorden in gebruik zoals nazi, racist, sexist, en ga zo maar door. Ook en vooral in de politiek.
karrij schreef:Wat er ook gaat gebeuren, we zijn van die verschrikkelijke Kaag verlost en ook nooit meer terug komen AUB!terug naar Israel/Palistina of whatever, maar ver weg uit Nederland. Vrouw totaal niet in onze samenleving, heeft geen notie wat er daadwerkelijk speelt! Hoewel dat zijn er meer in Den Haag!
anjali schreef:tamary schreef:Er zijn ook mannen als heks op de brandstapel gegaan. Maar als scheldwoord is het inderdaad niet in gebruik meer.
Voor mannen heeft men momenteel andere scheldwoorden in gebruik zoals nazi, racist, sexist, en ga zo maar door. Ook en vooral in de politiek.
rien10 schreef:karrij schreef:Wat er ook gaat gebeuren, we zijn van die verschrikkelijke Kaag verlost en ook nooit meer terug komen AUB!terug naar Israel/Palistina of whatever, maar ver weg uit Nederland. Vrouw totaal niet in onze samenleving, heeft geen notie wat er daadwerkelijk speelt! Hoewel dat zijn er meer in Den Haag!
Een van de weinigen die steeds weer op de inhoud terugkomt (of je het er nu mee eens bent of niet) in plaats van op de emotie.
Wat jij nu schrijft is pure emotie. En naar ook nog. Terug gaan? Ze is Nederlandse.
DuoPenotti schreef:Ik denk dat wilders jaloers is op wat Kaag kan. Daar kan hij niet aan tippen wat hij ook doet. Wilders kan alleen maar schreeuwen.
prompter schreef:Wat maakt het uit wat ene Bob Rijk vindt?
Citaat:‘Het is hartstikke leuk voor het grachtengordelgeleuter, maar zo werkt dat in het echte leven niet. Als jij rekeningen niet kan betalen, dan kun je gewoon ook geen groene maatregelen doen.’ - Caroline van der Plas tegen Thijssen (PvdA)
juval schreef:DuoPenotti schreef:Ik denk dat wilders jaloers is op wat Kaag kan. Daar kan hij niet aan tippen wat hij ook doet. Wilders kan alleen maar schreeuwen.
en toch heeft hij met zijn geschreeuw heel veel volgelingen.
Urbanus schreef:Ja, mensen die te dom zijn om zelfstandig na te denken en niet verder komen dan 'minder Marokkanen'.