Spenk schreef:DuoPenotti schreef:Uit de diepvries zit het niet on plastic bedoel je?
Euhm groenten uit de diepvries zitten bijna altijd in kartonnen doosjes.
De losse groenten en frieten en vis zitten evengoed in zakken en dat karton is gecoat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spenk schreef:DuoPenotti schreef:Uit de diepvries zit het niet on plastic bedoel je?
Euhm groenten uit de diepvries zitten bijna altijd in kartonnen doosjes.
Nyaleti schreef:Doe maar rustig hoor.het is een vraag?
Uit een bak met blaadjes? Wat? Prima hoor maar geen enkele supermarkt waar ik kom heeft dat. Fix je dat eventjes voor me?
En waar denk je dat die spinazie in de vriezer in zit? Plastic!
Nyaleti schreef:Doe maar rustig hoor.het is een vraag?
Uit een bak met blaadjes? Wat? Prima hoor maar geen enkele supermarkt waar ik kom heeft dat. Fix je dat eventjes voor me?
En waar denk je dat die spinazie in de vriezer in zit? Plastic!
Sky schreef:Ik heb net bij de kassa in de Dirk mijn Ben & Jerry Mini's (die van 100 ml) teruggelegd omdat ik dus per bakje ijs + €0,25 cent moest betalen.
Die nieuwe toeslag is dus goed voor het milieu, de portemonnee en mijn gewicht![]()
.
Ik vind het wel vreemd dat je er dus echt pas bij de kassa achterkomt, ik zou dit liever al zien bij het schap.
Sky schreef:Ik heb net bij de kassa in de Dirk mijn Ben & Jerry Mini's (die van 100 ml) teruggelegd omdat ik dus per bakje ijs + €0,25 cent moest betalen.
Die nieuwe toeslag is dus goed voor het milieu, de portemonnee en mijn gewicht![]()
.
Ik vind het wel vreemd dat je er dus echt pas bij de kassa achterkomt, ik zou dit liever al zien bij het schap.
.
Cer schreef:Ik denk het niet want die kleine bekers zijn voor meteen opeten en daar zit een lepeltje bij dus dat bakje kan op straat terecht komen..
Van die grote bekers is het de bedoeling dat je die mee naar huis neemt en verspreid over meerdere dagen opeet ()
Nyaleti schreef:Onhandig inderdaad dat je dat bij de kassa pas ziet. Maar met statiegeld is dat ook zo toch?
Ik doe altijd met een zelfscanner, daar zou je het wel op moeten zien neem ik aan.
In dit geval wel onhandig, anders kun je in het schap al kijken naar een duurzamer ehm.. goedkoper! alternatief.
Cer schreef:Ik denk het niet want die kleine bekers zijn voor meteen opeten en daar zit een lepeltje bij dus dat bakje kan op straat terecht komen..
Van die grote bekers is het de bedoeling dat je die mee naar huis neemt en verspreid over meerdere dagen opeet ()