Amber Alert: 10-jarig meisje en begeleidster vermist

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:29

Rocamor schreef:
Ze moest toch naar vught? Waarom dan bij Empel?

Iets verderop naar de Mac? Ontwijken van een file?

Karin

Omdat het druk was op de kortste route naar Vught? Omdat ze misschien de afslag had gemist? Gebeurt mij ook weleens, dan pak ik een alternatieve route.

Alpha89

Saintelette schreef:
Wat bizar als ze daar, op dat tijdstip, van de weg af is geraakt en niemand die iets heeft gezien.

Heel bizar idd!

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:30

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:30

Rij je dan helemaal via noord-oost-en-zuid Den Bosch over de snelwegen? Niet via de westkant van DB?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:31

xLiez schreef:
Bizar dat niemand iets gezien heeft als ze daar in de spits waren. Ik ken het verder niet daar maar lijkt me dat er wel meerdere auto’s op de weg waren op dat moment?

Het is ook nog niet duidelijk hoelang de auto daar ligt. Kan best zo zijn dat de auto daar al een dag ligt.
Ik kan me voorstellen dat je als automobilist wel vlug kijkt maar niet geconcentreerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:31

Alpha89 schreef:
Saintelette schreef:
Wat bizar als ze daar, op dat tijdstip, van de weg af is geraakt en niemand die iets heeft gezien.

Heel bizar idd!

Hier was het maandag de hele dag zwaar bewolkt en miezerig, weet niet hoe het daar was?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-22 22:32

Je kunt idd wel via het knooppunt. En er zitten daar een aantal vervelende stukjes tussen waar regelmatig ongelukken gebeuren.
Maar dan nog snap ik niet dat niemand iets gezien heeft rond dat tijdstip :? Het is daar in de middag regelmatig filerijden qua drukte.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:32

Rocamor schreef:
Rij je dan helemaal via noord-oost-en-zuid Den Bosch over de snelwegen? Niet via de westkant van DB?

Dat kan idd.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-22 22:34

Er zit daar een gevaarlijk stuk in een scherpe bocht zonder vangrail en precies daar zou de auto gevonden zijn in het water.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 19-10-22 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:34

Rocamor schreef:

Ik kan me goed voorstellen dat je dan de snelweg blijft volgen. Als ik vanuit mij gezien aan de westkant van Utrecht moet zijn (Vleuten/De Meern) en ik mis om de een of andere reden de afrit naar de Zuilense Ring, dan ga ik ook niet dwars door Utrecht, maar dan pak ik vanaf de A27 de A12. Zo'n zelfde situatie heb je hier.

Afbeelding

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:35

Pfff wat slopend. Ik hoop zo dat ze niet onder water zijn geraakt en ze nog in leven kunnen zijn…

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:36

Jeetje zeg. |(

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:37

Ik dacht al de hele tijd dat het in het water zou zijn. Dat gehandicapte kindje zat ook nog in extra gordels. Waarschijnlijk heeft de begeleidster geprobeerd het kindje te redden. Echt verschrikkelijk.
Toch is het beter denk ik dat er nu duidelijkheid is. Ook al lijkt de afloop niet goed.

beert

Is het ook niet protocol dat hulpdiensten, zoals de ambulance ter plaatse zijn? Je weet pas of personen overleden zijn als je bij de auto bent. Ik kan me wel voorstellen dat ze die standaard oproepen.

Alpha89

Saintelette schreef:
Hier was het maandag de hele dag zwaar bewolkt en miezerig, weet niet hoe het daar was?

Einde middag was t hier iig droog en opgeklaard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:38

Sabri schreef:
Ik dacht al de hele tijd dat het in het water zou zijn. Dat gehandicapte kindje zat ook nog in extra gordels. Waarschijnlijk heeft de begeleidster geprobeerd het kindje te redden. Echt verschrikkelijk.
Toch is het beter denk ik dat er nu duidelijkheid is. Ook al lijkt de afloop niet goed.

Hoe kom je daar nou bij? Niemand weet iets.. dat gespeculeer.. :n

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:39

Relaxed schreef:
Sabri schreef:

Vond het ook bijzonder, al is het lief bedoeld.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:40

Sabri schreef:

Er is nog geen (volledige) duidelijkheid hè… Misschien ijdele hoop van mij maar ik blijf duimen.

Overigens: ik ben heel benieuwd wat er gebeurd met de lui die héle rare speculaties hebben gedeeld op sm, mocht blijken dat het om een ongeluk gaat.

Annet73

Relaxed schreef:
Saintelette schreef:

Daar snap ik dus ook niks van..

Ze moest toch naar vught? Waarom dan bij Empel?[/quote]

Meen ergens gelezen te hebben dat ze vaker een stukje auto gingen rijden samen. Ms. vandaar een omweg genomen.

Sabri

Relaxed schreef:
Sabri schreef:

Lijkt me logisch. Als die auto half in water had gelegen hadden ze het allang gezien. Ze mogen pas publiceren als beide families zijn ingelicht..
Waar moet je hoop uitputten? Als die auto kopje onder is en daar al zo lang ligt???
Laatst bijgewerkt door Sabri op 19-10-22 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Ginny135

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:41

Relaxed schreef:

In Tilburg en omstreken heeft het maandag ochtend best heel hard geregend met onweer, dezelfde bui is over Den Bosch getrokken. Later op de dag was het veel droger. Flinke plassen op de weg heb ik gezien (wel op wegen zonder ZOAB voor zover ik weet).

Anoniem

beert schreef:
Is het ook niet protocol dat hulpdiensten, zoals de ambulance ter plaatse zijn? Je weet pas of personen overleden zijn als je bij de auto bent. Ik kan me wel voorstellen dat ze die standaard oproepen.

Denk het wel ja, hoewel traumaheli’s wel echt veel amputaties bij beknelde mensen schijnen te doen (wat hier een scenario zou kunnen zijn.). Maar heli schijnt er ook maar kwartiertje geweest te zijn.

Ik hoop zo op een klein wonder ;( . Maar tevergeefs waarschijnlijk.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-10-22 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Er staat nu een filmpje bij op omroep brabant waar duikers zich klaarmaken..

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-22 22:42

Cayenne schreef:
Je kunt idd wel via het knooppunt. En er zitten daar een aantal vervelende stukjes tussen waar regelmatig ongelukken gebeuren.
Maar dan nog snap ik niet dat niemand iets gezien heeft rond dat tijdstip :? Het is daar in de middag regelmatig filerijden qua drukte.

Als ik zie wat de gemiddelde automobilist doet tijdens het wachten voor een stoplicht dan zal hij of zij zeker hetzelfde doen in een file.

Vrijwel iedereen heeft tegenwoordig het fomo syndroom