Rocamor schreef:Ze moest toch naar vught? Waarom dan bij Empel?
Iets verderop naar de Mac? Ontwijken van een file?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xLiez schreef:Bizar dat niemand iets gezien heeft als ze daar in de spits waren. Ik ken het verder niet daar maar lijkt me dat er wel meerdere auto’s op de weg waren op dat moment?
Rocamor schreef:Rij je dan helemaal via noord-oost-en-zuid Den Bosch over de snelwegen? Niet via de westkant van DB?
Sabri schreef:Ik dacht al de hele tijd dat het in het water zou zijn. Dat gehandicapte kindje zat ook nog in extra gordels. Waarschijnlijk heeft de begeleidster geprobeerd het kindje te redden. Echt verschrikkelijk.
Toch is het beter denk ik dat er nu duidelijkheid is. Ook al lijkt de afloop niet goed.
Relaxed schreef:Sabri schreef:Ik dacht al de hele tijd dat het in het water zou zijn. Dat gehandicapte kindje zat ook nog in extra gordels. Waarschijnlijk heeft de begeleidster geprobeerd het kindje te redden. Echt verschrikkelijk.
Toch is het beter denk ik dat er nu duidelijkheid is. Ook al lijkt de afloop niet goed.
Hoe kom je daar nou bij? Niemand weet iets.. dat gespeculeer..
Sabri schreef:Ik dacht al de hele tijd dat het in het water zou zijn. Dat gehandicapte kindje zat ook nog in extra gordels. Waarschijnlijk heeft de begeleidster geprobeerd het kindje te redden. Echt verschrikkelijk.
Relaxed schreef:Saintelette schreef:Wat bizar als ze daar, op dat tijdstip, van de weg af is geraakt en niemand die iets heeft gezien.
Daar snap ik dus ook niks van..
Relaxed schreef:Sabri schreef:Ik dacht al de hele tijd dat het in het water zou zijn. Dat gehandicapte kindje zat ook nog in extra gordels. Waarschijnlijk heeft de begeleidster geprobeerd het kindje te redden. Echt verschrikkelijk.
Hoe kom je daar nou bij? Niemand weet iets.. dat gespeculeer..
Relaxed schreef:Hier was het maandag de hele dag zwaar bewolkt en miezerig, weet niet hoe het daar was?
beert schreef:Is het ook niet protocol dat hulpdiensten, zoals de ambulance ter plaatse zijn? Je weet pas of personen overleden zijn als je bij de auto bent. Ik kan me wel voorstellen dat ze die standaard oproepen.
Cayenne schreef:Je kunt idd wel via het knooppunt. En er zitten daar een aantal vervelende stukjes tussen waar regelmatig ongelukken gebeuren.
Maar dan nog snap ik niet dat niemand iets gezien heeft rond dat tijdstipHet is daar in de middag regelmatig filerijden qua drukte.