Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Cowboy55 schreef:En deze man voedt klaarblijkelijk alleen een minderjarig kind op…..
Correctie het jong is 20……kon het bericht niet meer verwijderen.
Klopt de uitzending die ik zag was van jaren geleden. Dus het manneke van toen kan inderdaad nu 20 jaar zijn.
karrij schreef:Prima toch dat ze excusses aanbieden?!
Ik vind van wel, ik mag graag naar dit programma kijken en aan de kijkcijfers te zien ben ik niet de enige.
Meiden neem dit toch niet zo serieus er is notabene niet eens bekend wie de dame in kwestie is.
Ouwe jongens krentebrood praat.
Exitium schreef:pien_2010 schreef:
Klopt de uitzending die ik zag was van jaren geleden. Dus het manneke van toen kan inderdaad nu 20 jaar zijn.
Hij heeft twee zoons, één van 31 en één van 21. Denk dat de uitzending die je gezien hebt dateert uit de periode dat de vriendin van René (moeder van de jongste) overleed, dat is een jaar of zes terug geweest. Hij is toen ook een tijdje niet aangeschoven bij VI volgens mij
Exitium schreef:Loretta schreef:
Mooi dat er een onderzoek komt. Maar waarschijnlijk os het al lang verjaard.
Klopt, verjaringstermijn voor verkrachting was destijds 15 jaar als ik het goed zie. Sinds 2013 kan verkrachting niet meer verjaren, maar dat geldt niet voor misdrijven die toen al verjaard waren.
Los daarvan is überhaupt maar de vraag of er sprake is van iets strafbaars. Ik heb de afleveringen niet gezien maar wel een stukje van gisteravond teruggekeken, waarbij een advocaat strafrecht inbelde die uitlegde dat seks met iemand met een verminderd bewustzijn (zoals een zware dronkenschap) überhaupt pas sinds 2002 strafbaar is.
pien_2010 schreef:Exitium schreef:Hij heeft twee zoons, één van 31 en één van 21. Denk dat de uitzending die je gezien hebt dateert uit de periode dat de vriendin van René (moeder van de jongste) overleed, dat is een jaar of zes terug geweest. Hij is toen ook een tijdje niet aangeschoven bij VI volgens mij
Dat klopt. Het punt is dat tijd zo vliegt dat ikzelf er geen jaar meer aan heb durven plakken.
Volgens mij werkte hij wel nog hoor voor voetbal inside.
Ik vond het een goede vader van wat ik zag.
karrij schreef:........ van iemand die een bewusteloos slachtoffer de schuld geeft........
karrij schreef:Deze vrouw heeft zich wel vol laten gieten met drank! En , neem van mij aan, er zijn vrouwen die het wel heel spannend vinden om zo door een man behandeld te worden
karrij schreef:Alles wordt tegenwoordig zo vreselijk opgeblazen!
karrij schreef:Neem van mij aan dat er vrouwen zijn die dit erg spannend vinden en er graag aan mee doen!
karrij schreef:En dan word je voor victemblaming beschuldig, tis toch koekoek tegenwoordig.
karrij schreef:Meiden neem dit toch niet zo serieus er is notabene niet eens bekend wie de dame in kwestie is.
karrij schreef:Prima toch dat ze excusses aanbieden?!
Ik vind van wel, ik mag graag naar dit programma kijken en aan de kijkcijfers te zien ben ik niet de enige.
Meiden neem dit toch niet zo serieus er is notabene niet eens bekend wie de dame in kwestie is.
Ouwe jongens krentebrood praat.
Citaat:"Er zijn nog steeds mensen die ons leuk vinden. Alleen die woke-cancelcultuur valt elke keer over ons heen."
Telpeva schreef:Ik kwam net dit bericht tegen met een uitspraak van van der Gijp, wat imo wel aangeeft dat ze het ook echt niet snappen![]()
René van der Gijp: 'Misschien past programma niet meer in huidige tijdgeest'
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... appen-week
quote eruit:Citaat:"Er zijn nog steeds mensen die ons leuk vinden. Alleen die woke-cancelcultuur valt elke keer over ons heen."
Daar schrik ik van, de schuld afschuiven op een ander (woke-cancelcultuur) en niet de fout bij zichzelf willen zoeken voor iets wat zo overduidelijk ontzettend verkeerd is.
Telpeva schreef:Ik kwam net dit bericht tegen met een uitspraak van van der Gijp, wat imo wel aangeeft dat ze het ook echt niet snappen![]()
quote eruit:Citaat:"Er zijn nog steeds mensen die ons leuk vinden. Alleen die woke-cancelcultuur valt elke keer over ons heen."
Daar schrik ik van, de schuld afschuiven op een ander (woke-cancelcultuur) en niet de fout bij zichzelf willen zoeken voor iets wat zo overduidelijk ontzettend verkeerd is.
Lestrange01 schreef:Ja dat is gewoon zo niet begrijpen waar mensen over vallen. Dit wordt niet afgekeurd omdat de woke cancel cultuur erover valt - er is een misdrijf gepleegd.