Zijn ouders hebben vannacht nog bevestigd dat hij leeft en bij bewust zijn is. Alleen maken ze op dit moment er geen beelden van. Er is dus weldegelijk contact met Rayan in zoverre.
Ik ben al een paar dagen stil dit topic aan het volgen. Ik hoop echt dat ze op tijd mijn hem zijn, want volgensmij begint de tijd nu wel echt te dringen.
Het schijnt dat er een hele grote steen in de weg zit die ze handmatig met pikhouweel proberen te breken. Daarom duurt het nu zo lang
Babootje
Geplaatst: 05-02-22 10:21
Sintara schreef:
Het schijnt dat er een hele grote steen in de weg zit die ze handmatig met pikhouweel proberen te breken. Daarom duurt het nu zo lang
En er is steeds kans op instortingsgevaar. De grond bestaat uit steenlagen met zand ertussen. Zeker met de hand is dat erg frustrerend. Kwam dit plaatje tegen op de Duitse stream.
Appeltje_1
Geplaatst: 05-02-22 10:36
Ik had gehoopt dat hij er inmiddels uit was... Nog even volhouden
Jeetje ik denk even kijken wanneer ze hem er uit hebben gehaald maar nog niet.
Ik blijf bidden voor een goede afloop.
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-22 11:07
Ik werk vandaag met een Marokkaanse collega en zij vertaalde de live voor mij, ze zeggen steeds dat het nog een klein stukje is maar dat ze bang zijn dat die grote steen naar beneden komt vallen en dat er reddingswerknemers onwel zijn geworden door het zuurstof te kort. Er zou al even geen contact meer zijn geweest met Rayan.
Ze vertelde ook dat die omgeving enorm koud is trouwens.