Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Jeetje....ik vraag me af hoe het bij de BoeBaDoe farm in Beringe is.... daar hebben wij gereserveerd voor een weekendje binnenkort. Iemand die dat weet toevallig, die regio...?
pmarena schreef:Jeetje....ik vraag me af hoe het bij de BoeBaDoe farm in Beringe is.... daar hebben wij gereserveerd voor een weekendje binnenkort. Iemand die dat weet toevallig, die regio...?
cursebreaker schreef:JudithGigi schreef:Vanmorgen even wezen rampen toeristen bij het pontje bij berg aan de Maas. Op deze plek staat normaal een bank, en meeeters lager begint de Maas pas, heel bizar..[ [url=m/hz8Jxk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben je nog op tijd geweest want ze zetten momenteel zelfs ME in om de zogenoemde ramp toeristen te weren.
_San87_ schreef:Dioxide schreef:Stad Luik wordt inmiddels geevacueerd wegens een dam die op breken staat is het laatste nieuws hier...
Welke dam is dat? Ik vind er niks over terug, alleen dat er geevacueerd wordt omdat de Maas uit de oevers treedt. Is er risico ivm de kerncentrale?
Dioxide schreef:_San87_ schreef:
Welke dam is dat? Ik vind er niks over terug, alleen dat er geevacueerd wordt omdat de Maas uit de oevers treedt. Is er risico ivm de kerncentrale?
Het zou om de Monsin dam gaan wat ik hier hoor. Nog niks over risico kerncentrale gehoord eigenlijk.
Citaat:"We hopen echt dat we binnen een paar uur weer kunnen ademen, maar de piek is nog niet bereikt." De kades langs de Maas worden afgesloten. Er wordt vooral gevreesd voor de situatie aan de stuwdam van Monsin, die momenteel hersteld wordt.
Karin schreef:In de liveblog van VRT NWS staat van alles over Luik: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/07/15 ... donderdag/Citaat:"We hopen echt dat we binnen een paar uur weer kunnen ademen, maar de piek is nog niet bereikt." De kades langs de Maas worden afgesloten. Er wordt vooral gevreesd voor de situatie aan de stuwdam van Monsin, die momenteel hersteld wordt.
Emori schreef:Wallendorf. Hotel waar we zaten ook geëvacueerd en staat nu ook onder water.
Bij toeval werd er een camper aangeboden en staan nu bij mensen op hun oprit in de camper
Staan nu aardig end de heuvel op. Water stijgt nog steeds
[ [url=m/7DHIes.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O6CQW0.jpg]Afbeelding[/url] ]