Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:In een drukke kroeg tussen de dronken kerels staan zal idd wel 'ns een handtastelijkheidje opleveren. Dat is nu eenmaal een kroeg. Je kunt ook gewoon naar 'n gezellig restaurantje gaan waar je samen met je gezelschap aan tafel zit zonder dat je je door allerlei mannen die op de versiertoer zijn heen moet wringen.
elnienjo schreef:In een drukke kroeg tussen de dronken kerels staan zal idd wel 'ns een handtastelijkheidje opleveren. Dat is nu eenmaal een kroeg. Je kunt ook gewoon naar 'n gezellig restaurantje gaan waar je samen met je gezelschap aan tafel zit zonder dat je je door allerlei mannen die op de versiertoer zijn heen moet wringen.
zonnebloem18 schreef:Dat is gewoon een kroeg? Mannen moeten gewoon met hun poten van je afblijven? Elke keer dat gewijs naar wat de vrouw anders zou moeten doen. Ik vind dat echt om te kotsen.
VuurVleugels schreef:elnienjo schreef:In een drukke kroeg tussen de dronken kerels staan zal idd wel 'ns een handtastelijkheidje opleveren. Dat is nu eenmaal een kroeg. Je kunt ook gewoon naar 'n gezellig restaurantje gaan waar je samen met je gezelschap aan tafel zit zonder dat je je door allerlei mannen die op de versiertoer zijn heen moet wringen.
Of jij bent gewoon zwaar onintelligent, of jij hebt gewoon een bord voor je kop ter grootte van Noord-Amerika
Palmera schreef:zonnebloem18 schreef:Dat is gewoon een kroeg? Mannen moeten gewoon met hun poten van je afblijven? Elke keer dat gewijs naar wat de vrouw anders zou moeten doen. Ik vind dat echt om te kotsen.
Die vrouwen zijn net zo hard om te kotsen, en ik word echt liever door een man dan door een vrouw in mijn bips gegrepen.
Ik heb ruim 10 jaar in het hart van het Gooi de zaterdagmiddagborrels meegemaakt, en het is gewoon 50/50 hoor, de uitvoerenden van de handtastelijkheden! Dus walg over iedereen of walg niet.
Palmera schreef:Die vrouwen zijn net zo hard om te kotsen, en ik word echt liever door een man dan door een vrouw in mijn bips gegrepen.
Ik heb ruim 10 jaar in het hart van het Gooi de zaterdagmiddagborrels meegemaakt, en het is gewoon 50/50 hoor, de uitvoerenden van de handtastelijkheden! Dus walg over iedereen of walg niet.
Mars schreef:elnienjo schreef:In een drukke kroeg tussen de dronken kerels staan zal idd wel 'ns een handtastelijkheidje opleveren. Dat is nu eenmaal een kroeg. Je kunt ook gewoon naar 'n gezellig restaurantje gaan waar je samen met je gezelschap aan tafel zit zonder dat je je door allerlei mannen die op de versiertoer zijn heen moet wringen.
Wat een BS.
Juist door mensen met jouw houding blijft dit soort gedrag in stand. ''Het is nu eenmaal een kroeg''Ook daar heb je gewoon van vrouwen af te blijven.
VuurVleugels schreef:elnienjo schreef:In een drukke kroeg tussen de dronken kerels staan zal idd wel 'ns een handtastelijkheidje opleveren. Dat is nu eenmaal een kroeg. Je kunt ook gewoon naar 'n gezellig restaurantje gaan waar je samen met je gezelschap aan tafel zit zonder dat je je door allerlei mannen die op de versiertoer zijn heen moet wringen.
Of jij bent gewoon zwaar onintelligent, of jij hebt gewoon een bord voor je kop ter grootte van Noord-Amerika
Cer schreef:Palmera schreef:Die vrouwen zijn net zo hard om te kotsen, en ik word echt liever door een man dan door een vrouw in mijn bips gegrepen.
Welke 'die vrouwen'?
Ik word gewoon liever door helemaal niemand in mn bips gegrepen.. mijn bips, daar blijft iedereen gewoon van af.
Wat is dit voor raar idee van een aantal mensen? Dat je gewoon aan andermans lijf mag zitten...sinds wanneer is dat?
zonnebloem18 schreef:Ik heb als vrouw nog nooit een man ergens gegrepen als ik veel gedronken had, iets met fatsoen en hersenen. Het is voor mannen echt niet onmogelijk om zich te gedragen zodra ze wat gedronken hebben.
Palmera schreef:Die vrouwen die precies herzrlfde doen als die mannen! Maar dat mag niet gezegt worden, alleen mannen zijn de boosdoeners.
Vanachter de toog kon ik zeggen dat vrouwen net zo erg zijm. Bij mannen, bij andere vrouwen, net waar de voorkeur lag.
elnienjo schreef:VuurVleugels schreef:Of jij bent gewoon zwaar onintelligent, of jij hebt gewoon een bord voor je kop ter grootte van Noord-Amerika
Het is juist onintelligent om te denken dat een gelegenheid waar het merendeel van de bezoekers naartoe gaat om zich kacheltje lam te zuipen, een plaats is waar beschaving hoogtij zou moeten vieren.
Mars schreef:Ik ook niet, heb ook nog nooit vrouwen mannen zien grijpen.