Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Giolli schreef:Nou precies, over de corona gevolgen nog maar niet te spreken. Gister hadden zij opnieuw een record aantal doden en vandaag staan ze met zo veel op elkaar. Dat kán alleen maar verdrietige gevolgen hebben.
tamary schreef:Giolli schreef:Nou precies, over de corona gevolgen nog maar niet te spreken. Gister hadden zij opnieuw een record aantal doden en vandaag staan ze met zo veel op elkaar. Dat kán alleen maar verdrietige gevolgen hebben.
Wie weet, maar ze hebben wel de ramen open gemaakt voor de ventilatie![]()
Berdien schreef:CNN vreest een white washing. En als ik zie hoe ze de meesten maar gewoon laten gaan.. Het zou me inderdaad niet verbazen. Ik snap inderdaad dat ze de boel niet direct op scherp wilden zetten met law makers in het gebouw, maar die zijn al enige tijd eruit.
En belangrijker nog.. Wat gaat er gebeuren over twee weken? En zoals CNN zegt: dit was geen geheim. Het was aangekondigd. En de politie deed niks. Dit is echt een enorm statement dat de rioters hebben kunnen maken.
LieveLoes schreef:Er gaat op Twitter een video rond van de vrouw die is neergeschoten... heel naar beeld
Kookaburra schreef:LieveLoes schreef:Er gaat op Twitter een video rond van de vrouw die is neergeschoten... heel naar beeld
Werd door de NOS ook uitgezonden. Ja, het is nieuws. Maar wat mij betreft zend je nooit (herkenbaar) gewonden uit.
Succes met de afwas musiqolog! Ik zoek inmiddels mijn bed op. Veranderen kunnen we de situatie niet.