Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
enzino schreef:Ik denk eerder dat die man al moeite heeft met een simpel potje boter, kaas en eierenTrump is aan het 3-dimensionaal schaken, terwijl wij allemaal aan het dammen zijn. De genialiteit, of het ontbreken daarvan, van zijn handelen zullen we pas veel later begrijpen.
Blue_Eyes schreef:enzino schreef:Trump is aan het 3-dimensionaal schaken, terwijl wij allemaal aan het dammen zijn. De genialiteit, of het ontbreken daarvan, van zijn handelen zullen we pas veel later begrijpen.
![]()
![]()
Shadow0 schreef:Ik vraag me af of de VN zich al opmaakt om controles te doen of de verkiezingen uberhaupt rechtmatig verlopen. Want in de meeste landen met openlijk geweld van de politie tegen burgers, en een president die dat aanmoedigt, hebben we het idee dat we daar toch even mee moeten kijken.
Ann schreef:Mocht Trump herkozen worden, zie ik de huidige situatie niet opgelost worden...
Shadow0 schreef:Ik vraag me af of de VN zich al opmaakt om controles te doen of de verkiezingen uberhaupt rechtmatig verlopen. Want in de meeste landen met openlijk geweld van de politie tegen burgers, en een president die dat aanmoedigt, hebben we het idee dat we daar toch even mee moeten kijken.
Dinopino schreef:En je denkt serieus dat Trump hier verantwoordelijk voor is?Dat filmpje over die arme man die omver geduwd wordt gaat bij ons ook de ronde. Inclusief het zakje nepbloed wat ie in zijn helm had verstopt.En wie denkt dat trump het slecht doet bij de afro amerikanen of de native mensen die is echt verkeerd op de hoogte. En hoe zag dat dan zo komen. Er wordt enkel slecht over Trump gesproken. Of hebben jullie gisteren nog gehoord dat het ontiegelijk goed gaat met de economie in Amerika. Nee dat is niet belangrijk. En dat de New york politie uitelkaar wordt genomen zodat zij de antifa en BLM niet meer aan kunnen pakken om de bevolking te beschermen.
Dinopino schreef:Dat filmpje over die arme man die omver geduwd wordt gaat bij ons ook de ronde. Inclusief het zakje nepbloed wat ie in zijn helm had verstopt.
Citaat:Of hebben jullie gisteren nog gehoord dat het ontiegelijk goed gaat met de economie in Amerika.
8nnemiek schreef:De dollar is flink aan het kelderen ten opzichte van de euro, de werkeloosheid is al heel lang niet meer zo hard gestegen, het land verkeert in een crisis die de inwoners nooit eerder hebben meegemaakt op deze schaal, en nog zijn er mensen die geloven dat de economie er goed draait?Ik snap dat niet.
Wat moet er in godsnaam gebeuren voordat mensen toegeven dat het slecht gaat?
Dinopino schreef:Dat filmpje over die arme man die omver geduwd wordt gaat bij ons ook de ronde. Inclusief het zakje nepbloed wat ie in zijn helm had verstopt.En wie denkt dat trump het slecht doet bij de afro amerikanen of de native mensen die is echt verkeerd op de hoogte. En hoe zag dat dan zo komen. Er wordt enkel slecht over Trump gesproken. Of hebben jullie gisteren nog gehoord dat het ontiegelijk goed gaat met de economie in Amerika. Nee dat is niet belangrijk. En dat de New york politie uitelkaar wordt genomen zodat zij de antifa en BLM niet meer aan kunnen pakken om de bevolking te beschermen.
vanLotje schreef:Dinopino schreef:Dat filmpje over die arme man die omver geduwd wordt gaat bij ons ook de ronde. Inclusief het zakje nepbloed wat ie in zijn helm had verstopt.En wie denkt dat trump het slecht doet bij de afro amerikanen of de native mensen die is echt verkeerd op de hoogte. En hoe zag dat dan zo komen. Er wordt enkel slecht over Trump gesproken. Of hebben jullie gisteren nog gehoord dat het ontiegelijk goed gaat met de economie in Amerika. Nee dat is niet belangrijk. En dat de New york politie uitelkaar wordt genomen zodat zij de antifa en BLM niet meer aan kunnen pakken om de bevolking te beschermen.
Ik had het er laatst nog over, dat mensen die denken zoals jij gewoon niet echt kunnen zijn, maar een georganiseerd leger van internet trollen moeten zijn die verwarring en woede moeten genereren.
Bedenk je toch niet, dit?!