Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Voor seksen hoef je in principe niet verliefd te zijn.
Verder zijn er zat mensen die nooit een fijne relatie krijgen, dat is niet uniek of zo.
Ik ken ook wel iemand die wat graag een gezinnetje zou willen maar nog nooit iemand gevonden. Thats life.
Ik snap ook echt niet waarom priesters zo nodig kleine kinderen moeten pakken ipv een hitsige non (die zijn er vast ook).
Pantykous schreef:Ik snap wat jullie zeggen hoor, probeer me alleen te verplaatsen. Als pedofiel leef je wel in een gevangenis. De rest van ons kan ook nog seks kopen als we zouden willen.
Sizzle schreef:Pantykous schreef:Ik snap wat jullie zeggen hoor, probeer me alleen te verplaatsen. Als pedofiel leef je wel in een gevangenis. De rest van ons kan ook nog seks kopen als we zouden willen.
Dat kan een pedofiel ook. Mensen die sex kopen hebben ook geen ‚gevoel‘ bij die persoon, dat is gewoon sex met iemand waar je nooit een relatie mee zou willen. Je kunt het lang en kort wenden maar niet vinden wat je zoekt vind ik op geen enkel moment een reden om dan maar te nemen wat je wilt ten koste van een ander. Dat geldt ook voor diefstal trouwens.
Cer schreef:volgens mij hebben het argument van Sizzle en Pantykous niets met elkaar te maken..
Waar het denk ik om gaat is ook al zou je in je hoofd op kinderen vallen, dan doe je er niks mee. Ik snap niet dat het 'goed' is dat ze dan aangeven 'ja ik blijf er maar uit de buurt anders weet ik niet wat er gebeurt'.. echt werkelijk, hou jezelf in de hand echt.. Als je dat al zegt klopt er iets niet.. Ben je dan superknap als je daar zelf rekening mee houdt? Nee, eerder een beetje sneu.. denk ik?
Maar goed, dat komt denk ook omdat ik het gewoon echt niet snap.. Hoe kún je zoiets voor een kind voelen (of een dier of een achtbaan, hoewel dan liever dat laatste natuurlijk)..
Pantykous schreef:Ik begrijp het ook niet Cer. Liefde maakt blind misschien?
Of ze zijn gewoon bang voor zichzelf, omdat ze ook niet weten wat er gebeurd, gezien ze dat nooit kunnen uittesten.
Cer schreef:Maar je weet toch dat het niet kán? Gewoon..
Maar inderdaad, er zijn meer mensen die zichzelf niet in de hand kunnen houden, veel meer mensen op veel meer verschillende gebieden. Dat is een gemis in ontwikkeling inderdaad..
Wat dat betreft zijn mensen hele rare wezens..
En nogmaals, hoe kom je erbij om kinderen uberhaupt al aantrekkelijk te vinden.. Ik denk dat o.a. die eigenschap al heel lang geleden had moeten uitsterven...
_San87_ schreef:Cer schreef:Maar je weet toch dat het niet kán? Gewoon..
Maar inderdaad, er zijn meer mensen die zichzelf niet in de hand kunnen houden, veel meer mensen op veel meer verschillende gebieden. Dat is een gemis in ontwikkeling inderdaad..
Wat dat betreft zijn mensen hele rare wezens..
En nogmaals, hoe kom je erbij om kinderen uberhaupt al aantrekkelijk te vinden.. Ik denk dat o.a. die eigenschap al heel lang geleden had moeten uitsterven...
Ja, daarom is vermijden makkelijker. Als jij nooit hebt kunnen ervaren waar je grenzen liggen en dat ook niet wil/kunt testen (legaal), dan moet je de verleiding uit de weg gaan.
En hoe kom je erbij, dat impliceert een keuze. En dat is het niet he. Je kiest niet voor wie of wat je valt.
Cer schreef:Ja dat snap ik wel, en toch snap ik het niet.
Ik snap al helemaal niet zo iemand als uit de beginpost van dit topic, die het oke vindt.
En dat je gevoelens krijgt voor volwassenen (of iemand van je eigen leeftijd, want twee minderjarigen kunnen ook op elkaar verliefd worden) waar je op een 'gelijkwaardig' level mee kunt connecten, dat snap ik.
Maar gevoelens voor kinderen (of dieren of objecten), nee, ik snap dat nietIk snap ook niet wat er bij zo'n persoon anders is dan bij andere personen. Is dat chemie, hersenstructuur, denkvermogen.. ik heb geen idee..
En eerlijk, ik weet niet of het niet een 'keuze' kan zijn. Als je verliefd bent op iemand en het is niet wederzijds, ga je hopelijk ook niet stalken of aanranden of erger (ja, inderdaad, er zijn mensen die dat dus wel doen)... Soms moet je je ergens bij neerleggen..
Maar ja, het is hetzelfde 'soort' dus dan is het een soort van in een normale lijn? Gezien het dus best nog voorkomt dat volwassenen iets met kinderen doen..
Shaggy09 schreef:Maar het stukje verliefd worden, daar heb ik dus mijn vraagtekens bij.
Als je verliefd wordt wordt je dat op een persoon, toch? En niet op een leeftijd.
En van wat ik begreep van betreffende pedo-activist vond hij het al niet meer 'leuk'
als de kinderen ouder zijn dan een jaar of 14?
Dan praat je niet over verliefdheid toch? Dan is het toch puur lust/seksuele gevoelens.
Shaggy09 schreef:Maar het stukje verliefd worden, daar heb ik dus mijn vraagtekens bij.
Als je verliefd wordt wordt je dat op een persoon, toch? En niet op een leeftijd.
En van wat ik begreep van betreffende pedo-activist vond hij het al niet meer 'leuk'
als de kinderen ouder zijn dan een jaar of 14?
Dan praat je niet over verliefdheid toch? Dan is het toch puur lust/seksuele gevoelens.