Danny op straat - Interview met een pedoactivist.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: Danny op straat - Interview met een pedoactivist.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 07:22

Moet toch eens kijken bij uitzending gemist.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 08:24

Sizzle schreef:
Voor seksen hoef je in principe niet verliefd te zijn.
Verder zijn er zat mensen die nooit een fijne relatie krijgen, dat is niet uniek of zo.
Ik ken ook wel iemand die wat graag een gezinnetje zou willen maar nog nooit iemand gevonden. Thats life.
Ik snap ook echt niet waarom priesters zo nodig kleine kinderen moeten pakken ipv een hitsige non (die zijn er vast ook).

Dat snap ik :j maar voor ons zijn er wel overal kansen in principe en voor pedofielen niet. Gewoon nooit. Maar misschien gaat pedofilie wel gepaard met gestoorde impuls beheersing, geen idee.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 08:54

Ik denk inderdaad dat er genoeg mensen zijn die geen enkele kans hebben, of menen te hebben, op het hebben van seks (dat is 1 ding) en/of het hebben van een relatie (dat is een ander ding).. Als al die mensen zich zouden vergrijpen aan hun medemens zou je dat wel vaker horen denk (nóg vaker? ja nog vaker.. (en je hoort t al veel te vaak eigenlijk))

Een optie voor pedofilie is verhuizen als ze uiteindelijk toch hun behoeften zouden willen volgen... (wat ik ook weer met de rillingen opschrijf overigens want why.. whyy... ...)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 09:25

Ik snap wat jullie zeggen hoor, probeer me alleen te verplaatsen. Als pedofiel leef je wel in een gevangenis. De rest van ons kan ook nog seks kopen als we zouden willen.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 09:28

Pantykous schreef:
Ik snap wat jullie zeggen hoor, probeer me alleen te verplaatsen. Als pedofiel leef je wel in een gevangenis. De rest van ons kan ook nog seks kopen als we zouden willen.

Dat kan een pedofiel ook. Mensen die sex kopen hebben ook geen ‚gevoel‘ bij die persoon, dat is gewoon sex met iemand waar je nooit een relatie mee zou willen. Je kunt het lang en kort wenden maar niet vinden wat je zoekt vind ik op geen enkel moment een reden om dan maar te nemen wat je wilt ten koste van een ander. Dat geldt ook voor diefstal trouwens.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 09:30

Sizzle schreef:
Pantykous schreef:

Dat kan een pedofiel ook. Mensen die sex kopen hebben ook geen ‚gevoel‘ bij die persoon, dat is gewoon sex met iemand waar je nooit een relatie mee zou willen. Je kunt het lang en kort wenden maar niet vinden wat je zoekt vind ik op geen enkel moment een reden om dan maar te nemen wat je wilt ten koste van een ander. Dat geldt ook voor diefstal trouwens.

Waar kun je seks met een kind kopen in Nederland?

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 09:38

Waarom moet het met een kind?
Dat ze verliefd worden op kinderen staat los van een mechanische handeling tot bevrediging van sexuele driften. Denk je dat mensen die een willekeurige sexwerker oppikken zich perse aangetrokken voelen tot die persoon of zo? Die mensen zijn vaak net zo eenzaam en onbegrepen en vinden niet wat ze willen dus gaan ze voor een matig alternatief.
Er zijn verschrikkelijk veel mensen ongelukkig in de liefde (wat triest genoeg is).

Overigens zijn veel pedofielen met een volwassen vrouw getrouwd en hebben zelfs een gezin. Dat kun je dan schijnliefde noemen of zo maar waarschijnlijk zijn ontzettend veel huwelijken slechts een ‚gewoonte‘ geworden.

Wat ik erg vreemd vind is dat je als pedofiel blijkbaar niet naar de persoon kijkt maar enkel naar uiterlijk. Dat maakt het voor mij geen geaardheid maar lust. Want als zo‘n kind ouder wordt is het ineens niet meer boeiend. Anderen zetten toch ook niet hun bejaarde partner opzij omdat je daar in eerste instantie niet op zou vallen? Er zijn uiteraard ook mannen die steeds hun vrouw weer inruilen voor een jonge blom. Dat is ook bijzonder te noemen.

Uiteindelijk ben ik niet perse bang voor pedofielen. De meeste kindermisbruikers zijn immers geen pedofiel. Die sexmisdrijven in Aziatische landen zijn ook doorgaans niet gepleegd door pedofielen maar door sneue machtbeluste kloothommels.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 09:55

Ja, mensen die een sekswerker kiezen voelen zich vaak op een bepaalde manier aangetrokken tot die persoon. Raar vergelijk ook, ik ben hetero dus als ik zoiets zou doen dan zoek ik niet een vrouw op om me te bevredigen maar een man die me aantrekkelijk lijkt. Dat is toch niet gek dat pedofielen dat ook willen?

Ja natuurlijk niet goed dat ze dat met een kind willen, maar dat is nou eenmaal hoe hun hoofd in elkaar steekt.

Daarmee praat ik niet goed dat ze zich vergrijpen aan een kind, dat is niet goed te praten.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 10:00

Het schijnt dat heterovrouwen juist vaak anonieme sex met een vrouw zouden doen terwijl ze daar nooit op zouden vallen. Puur voor de handeling en geen complexe gevoelens.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 10:04

Dat komt omdat vrouwen -over het algemeen- beter zijn in het bevredigen van vrouwen dan mannen.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 10:09

Pantykous schreef:
Dat komt omdat vrouwen -over het algemeen- beter zijn in het bevredigen van vrouwen dan mannen.

Dat heeft dan toch niets meer met aantrekking te maken? Dat is puur mechanisch.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 10:14

:') volgens mij hebben het argument van Sizzle en Pantykous niets met elkaar te maken..

Waar het denk ik om gaat is ook al zou je in je hoofd op kinderen vallen, dan doe je er niks mee. Ik snap niet dat het 'goed' is dat ze dan aangeven 'ja ik blijf er maar uit de buurt anders weet ik niet wat er gebeurt'.. echt werkelijk, hou jezelf in de hand echt.. Als je dat al zegt klopt er iets niet.. Ben je dan superknap als je daar zelf rekening mee houdt? Nee, eerder een beetje sneu.. denk ik?

Maar goed, dat komt denk ook omdat ik het gewoon echt niet snap.. Hoe kún je zoiets voor een kind voelen (of een dier of een achtbaan, hoewel dan liever dat laatste natuurlijk)..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 10:34

Ik begrijp het ook niet Cer. Liefde maakt blind misschien?

Of ze zijn gewoon bang voor zichzelf, omdat ze ook niet weten wat er gebeurd, gezien ze dat nooit kunnen uittesten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 10:49

Cer schreef:
:') volgens mij hebben het argument van Sizzle en Pantykous niets met elkaar te maken..

Waar het denk ik om gaat is ook al zou je in je hoofd op kinderen vallen, dan doe je er niks mee. Ik snap niet dat het 'goed' is dat ze dan aangeven 'ja ik blijf er maar uit de buurt anders weet ik niet wat er gebeurt'.. echt werkelijk, hou jezelf in de hand echt.. Als je dat al zegt klopt er iets niet.. Ben je dan superknap als je daar zelf rekening mee houdt? Nee, eerder een beetje sneu.. denk ik?

Maar goed, dat komt denk ook omdat ik het gewoon echt niet snap.. Hoe kún je zoiets voor een kind voelen (of een dier of een achtbaan, hoewel dan liever dat laatste natuurlijk)..

Misschien zit dat in de communicatie en het aangeven van grenzen, iets wat kinderen toch een stuk minder goed kunnen dan volwassenen? Kinderen tonen sowieso veel sneller affectie, heb ik het idee. Misschien dat ze dat bedoelt met ik weet niet of ik mezelf dan kan inhouden?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 10:50

Pantykous schreef:
Ik begrijp het ook niet Cer. Liefde maakt blind misschien?

Of ze zijn gewoon bang voor zichzelf, omdat ze ook niet weten wat er gebeurd, gezien ze dat nooit kunnen uittesten.

Denk dat dit ook een goed punt is. Ze kennen hun eigen grenzen niet, hun lichamelijke reacties niet, want die hebben ze in dat aspect nooit geleerd of kunnen leren (logisch ook), dus dan zou ik ook kiezen voor vermijden denk ik.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 10:54

Maar je weet toch dat het niet kán? Gewoon..

Maar inderdaad, er zijn meer mensen die zichzelf niet in de hand kunnen houden, veel meer mensen op veel meer verschillende gebieden. Dat is een gemis in ontwikkeling inderdaad..
Wat dat betreft zijn mensen hele rare wezens..

En nogmaals, hoe kom je erbij om kinderen uberhaupt al aantrekkelijk te vinden.. Ik denk dat o.a. die eigenschap al heel lang geleden had moeten uitsterven... -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 10:55

Cer schreef:

Maar inderdaad, er zijn meer mensen die zichzelf niet in de hand kunnen houden, veel meer mensen op veel meer verschillende gebieden. Dat is een gemis in ontwikkeling inderdaad..

En nogmaals, hoe kom je erbij om kinderen uberhaupt al aantrekkelijk te vinden.. Ik denk dat o.a. die eigenschap al heel lang geleden had moeten uitsterven... -O-

Ja, daarom is vermijden makkelijker. Als jij nooit hebt kunnen ervaren waar je grenzen liggen en dat ook niet wil/kunt testen (legaal), dan moet je de verleiding uit de weg gaan.

En hoe kom je erbij, dat impliceert een keuze. En dat is het niet he. Je kiest niet voor wie of wat je valt.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 11:05

Ja dat snap ik wel, en toch snap ik het niet.
Ik snap al helemaal niet zo iemand als uit de beginpost van dit topic, die het oke vindt.
En dat je gevoelens krijgt voor volwassenen (of iemand van je eigen leeftijd, want twee minderjarigen kunnen ook op elkaar verliefd worden) waar je op een 'gelijkwaardig' level mee kunt connecten, dat snap ik.

Maar gevoelens voor kinderen (of dieren of objecten), nee, ik snap dat niet :n Ik snap ook niet wat er bij zo'n persoon anders is dan bij andere personen. Is dat chemie, hersenstructuur, denkvermogen.. ik heb geen idee..

En eerlijk, ik weet niet of het niet een 'keuze' kan zijn. Als je verliefd bent op iemand en het is niet wederzijds, ga je hopelijk ook niet stalken of aanranden of erger (ja, inderdaad, er zijn mensen die dat dus wel doen)... Soms moet je je ergens bij neerleggen..

Maar ja, het is hetzelfde 'soort' dus dan is het een soort van in een normale lijn? Gezien het dus best nog voorkomt dat volwassenen iets met kinderen doen..

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 11:12

_San87_ schreef:
Cer schreef:

Ja, daarom is vermijden makkelijker. Als jij nooit hebt kunnen ervaren waar je grenzen liggen en dat ook niet wil/kunt testen (legaal), dan moet je de verleiding uit de weg gaan.

En hoe kom je erbij, dat impliceert een keuze. En dat is het niet he. Je kiest niet voor wie of wat je valt.

Juist. _/-\o_

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 11:15

Cer schreef:
Ja dat snap ik wel, en toch snap ik het niet.
Ik snap al helemaal niet zo iemand als uit de beginpost van dit topic, die het oke vindt.
En dat je gevoelens krijgt voor volwassenen (of iemand van je eigen leeftijd, want twee minderjarigen kunnen ook op elkaar verliefd worden) waar je op een 'gelijkwaardig' level mee kunt connecten, dat snap ik.

Maar gevoelens voor kinderen (of dieren of objecten), nee, ik snap dat niet :n Ik snap ook niet wat er bij zo'n persoon anders is dan bij andere personen. Is dat chemie, hersenstructuur, denkvermogen.. ik heb geen idee..

En eerlijk, ik weet niet of het niet een 'keuze' kan zijn. Als je verliefd bent op iemand en het is niet wederzijds, ga je hopelijk ook niet stalken of aanranden of erger (ja, inderdaad, er zijn mensen die dat dus wel doen)... Soms moet je je ergens bij neerleggen..

Maar ja, het is hetzelfde 'soort' dus dan is het een soort van in een normale lijn? Gezien het dus best nog voorkomt dat volwassenen iets met kinderen doen..

Maar er is wel een verschil tussen een of meerdere personen die je liefde niet beantwoorden en een hele groep waar je op valt en waar je vanaf moet blijven.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 11:17

Ik kan me prima voorstellen dat een ander een bepaalde aantrekkingskracht voelt voor iets of iemand waarvoor ik dat zelf niet heb. Zo lastig is dat toch niet voor te stellen...?

Ik kan me best voorstellen dat een vrouw op een vrouw valt. Ook al heb ik er niks mee.
Of dat een vrouw op bepaalde types mannen valt waar ik dan weer niks mee heb.
Of op een kind...tja dat nog heel pure en onschuldige zeg maar....kan me best voorstellen dat dat mensen iets doet.

Alles en iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen charmes en daar val je op of niet.

Kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die een beetje doorslaan in een hekel hebben aan kinderen, maar ook dat er mensen zijn die een beetje de andere kant op doorslaan.

En wat betreft het mag niet / het is niet goed en daar moet je je bij neerleggen. Voor hoeveel "normale" hetero's is dat al niet lastig? Als je eenmaal verliefd bent op iemand en die persoon is om welke reden dan ook "geen goed idee" ....zelfs al wil je het niet, dat intense gevoel kan er dan toch voor zorgen dat mensen veel verder gaan dan ze van zichzelf hadden gedacht...

Liefde / verliefdheid maakt echt blind en dat is het lastige er van.

Ik vind het dus wel goed / knap wanneer een pedo zichzelf niet overschat en gewoon koste wat kost wil voorkomen dat er op 1 specifiek kind gerichte verliefdheid ontstaat. Zo lang je niet verliefd wordt is het een stuk makkelijker om daadwerkelijk afstand te houden kan ik me voorstellen :j

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 11:47

Maar het stukje verliefd worden, daar heb ik dus mijn vraagtekens bij.
Als je verliefd wordt wordt je dat op een persoon, toch? En niet op een leeftijd.
En van wat ik begreep van betreffende pedo-activist vond hij het al niet meer 'leuk'
als de kinderen ouder zijn dan een jaar of 14?

Dan praat je niet over verliefdheid toch? Dan is het toch puur lust/seksuele gevoelens.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 12:14

Ja dat vind ik ook altijd zo bijzonder. Ik denk dat het "onschuldige" er dan vanaf gaat, ofzo... kan me ook wel voorstellen dat een puber toch meer besef heeft van dat het niet goed is en het dan lastiger wordt allemaal.

Denk dat dan de verliefdheid verdwijnt. Misschien wel vergelijkbaar zoals die bij volwassenen kan verdwijnen als iemand niet meer dat is wat je aantrekkelijk vindt?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 12:42

Shaggy09 schreef:
Als je verliefd wordt wordt je dat op een persoon, toch? En niet op een leeftijd.
En van wat ik begreep van betreffende pedo-activist vond hij het al niet meer 'leuk'

Dan praat je niet over verliefdheid toch? Dan is het toch puur lust/seksuele gevoelens.

Ik dénk dat de meneer waar t over gaat niet per se alleen pedofiel/pedoseksueel is, naar dat er meer speelt.

Of hij verwoordt t heel dom en valt puur op kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken. Die hebben ze met 14 vaak wel namelijk.

Maar goed, dat is wel echt speculatie :o.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-20 12:49

Shaggy09 schreef:

Maar, er vanuit gaande dat je hetero bent, word je toch ook niet verliefd op vrouwen? Dus je wordt toch ook veeliefd op een bepaalde groep?