Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxCYNNxx schreef:is dat wel zn insta account? Waar jullie het over hebben, want via zn fb kom je op een account waar maar 1 foto op staat met een tekst en dat is dus ook het account wat beschreven was in 1 van de eerste artikelen.
Bovendien, zou je dan ook niet verwachten dat hij op zn fb en twitter account ook niet eens een foto van die kroegbaas gepost had? Maar die staan allemaal in het teken van natuur en milieu met in het bijzonder zn liefde voor bossen en bomen.
Ik vermoed dat dat account met al die foto's van de kroegbaas door een stel grappenmakers uit het dorp zijn gemaakt.
Ik bedoel; de eerste meme is al gemaakt over het gezin, dus zo vergezocht is het niet dat dat account wel eens gemaakt kan zijn door lolbroeken
_Covergirl_ schreef:Boerderijgezin Ruinerwold volgelingen van Moonsekte #rtvdrenthe
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/153127/ ... -Moonsekte
Dus toch een sekte...
Relaxed schreef:xxCYNNxx schreef:is dat wel zn insta account? Waar jullie het over hebben, want via zn fb kom je op een account waar maar 1 foto op staat met een tekst en dat is dus ook het account wat beschreven was in 1 van de eerste artikelen.
Bovendien, zou je dan ook niet verwachten dat hij op zn fb en twitter account ook niet eens een foto van die kroegbaas gepost had? Maar die staan allemaal in het teken van natuur en milieu met in het bijzonder zn liefde voor bossen en bomen.
Ik vermoed dat dat account met al die foto's van de kroegbaas door een stel grappenmakers uit het dorp zijn gemaakt.
Ik bedoel; de eerste meme is al gemaakt over het gezin, dus zo vergezocht is het niet dat dat account wel eens gemaakt kan zijn door lolbroeken
Al die foto's? 2 van de kroegbaas toch maar? En de rest van de foto's is grotendeels hetzelfde als die Facebookpagina. Ik vind het iig heel erg vreemd en snap er niks van