Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Jolien87 schreef:Dat briefje op de auto is ook nog wel een mysterie.
Hoe irritant dat die journalist maar blijft vragen of ze wil vertellen wat erop stond....
SavannahNx schreef:Ik zit in de school in de straat waar de politie was (Trumanlaan). Wij mochten niet naar buiten ook niet op het plein achter. Ik heb video’s van de ME naast mijn school vanuit mijn raam gefilmt. Dader(s) liepen in het winkelcentrum aan de overkant van de school. Ben nu opgehaald want dat mocht wel maar rijden geen bussen en heel utrecht mag je niet in wel uit.
Hanafubuki schreef:In Utrecht en omgeving gaat er een NL Alert uit. Niemand mag naar buiten in en rondom Utrecht.
Citaat:Er is een NL-Alert uitgegaan met de waarschuwing om zoveel mogelijk binnen te blijven in Utrecht en niet naar Kanaleneiland te gaan.
Jolien87 schreef:dieseltje09 schreef:Ben ik de enige die schijnbaar zo gehard is door alle berichten uit de media van de afgelopen jaren dat ik hier niet heel geschokt meer door ben?
Ik weet nog wel met 9/11 dat de wereld stilstond toen ik het hoorde, ook had de grote gijzeling in Moskou zeker nog indruk net als de aanslag in Madrid.
Maar in de loop van de jaren lijkt het wel of het steeds minder indruk maakt, en dat voelt vervolgens knap slecht van mezelf....
Zeker nu het zo dichtbij is zou je denken dat het indruk moet maken, maar het leven gaat gewoon verder voor mijn gevoel. Had het er met een collega over en die merkte het bij zichzelf ook op.
Blijkbaar. En meneer Baudet.
Ik vind je bericht ronduit kwetsend. Voor jou gaat het leven verder maar naast de directe betrokkenen en nabestaanden zitten er nu een heleboel mensen in de rats over hun dierbaren. Ouders die hun kinderen niet van school of de opvang mogen halen, vrienden die geen contact met elkaar kunnen krijgen.
E_J schreef:Er hangen nu ook politiehelikopters boven Arnhem, zeiden mijn klasgenoten. En ondertussen zegt de teamleider van school dat volgens de sociale veiligheid manager op school het dreigingsniveau voor Arnhem en omgeving niet is gewijzigd, en onze inzamelactie/activiteit op school vanavond gewoon door kan gaan![]()
Karin schreef:Het verhaal van iemand die in dezelfde tram zat: https://www.ad.nl/binnenland/ooggetuige ... ~abd214eb/
Lau schreef:E_J schreef:Er hangen nu ook politiehelikopters boven Arnhem, zeiden mijn klasgenoten. En ondertussen zegt de teamleider van school dat volgens de sociale veiligheid manager op school het dreigingsniveau voor Arnhem en omgeving niet is gewijzigd, en onze inzamelactie/activiteit op school vanavond gewoon door kan gaan![]()
Ohja waar in Arnhem merk er niks van
Jolien87 schreef:dieseltje09 schreef:Ben ik de enige die schijnbaar zo gehard is door alle berichten uit de media van de afgelopen jaren dat ik hier niet heel geschokt meer door ben?
Ik weet nog wel met 9/11 dat de wereld stilstond toen ik het hoorde, ook had de grote gijzeling in Moskou zeker nog indruk net als de aanslag in Madrid.
Maar in de loop van de jaren lijkt het wel of het steeds minder indruk maakt, en dat voelt vervolgens knap slecht van mezelf....
Zeker nu het zo dichtbij is zou je denken dat het indruk moet maken, maar het leven gaat gewoon verder voor mijn gevoel. Had het er met een collega over en die merkte het bij zichzelf ook op.
Blijkbaar. En meneer Baudet.
Ik vind je bericht ronduit kwetsend. Voor jou gaat het leven verder maar naast de directe betrokkenen en nabestaanden zitten er nu een heleboel mensen in de rats over hun dierbaren. Ouders die hun kinderen niet van school of de opvang mogen halen, vrienden die geen contact met elkaar kunnen krijgen.