Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:Als jij vindt dat iedereen het met elkaar eens was dan lees je niet goed en ga ik mijn tijd niet verdoen.
Overigens haal je iets aan wat al besproken is.
Tallie1979 schreef:Ik zie je wel ontkennen dat het vreselijk is, je zegt nl dat ze nu hun mond maar moeten houden, ook als het waar is. Want ze hebben hun kans gehad jaren geleden.MarcoBorsato schreef:Ja natuurlijk mag je je eigen mening hebben maar tot nu toe is het een hele genuanceerde discussie geweest. Het is een heel gevoelig onderwerp, of het nu wel of niet gebeurd is.
Het was een genuanceerde discussie omdat bijna iedereen het met elkaar eens was en de rol van rechter en jury had overgenomen. Schuldig.
En het is vreselijk als het zo is, dat zal je mij niet zien ontkennen. Eveneens voor kinderen in de kerk, eveneens als ieder ander kind waar iemand met zijn gore tengels aan zit. .
Tallie1979 schreef:Nee, want dat komt natuurlijk nooit voor.Maar het gaat er bij mij niet in dat ouders het welzijn van hun kind opzij schuiven voor geld. Dan kan het bijna niet anders zijn als dat het niet is voorgevallen..
Cer schreef:Maar dan gaan we er even vanuit dat MJ een mastermind is.. ? wellicht is er een verschil tussen een 'stiekeme' pedo die weet dat ie iets doet wat echt niet kan, en een soort metaal beperkte superster met een goegemeente aan mensen om hem heen die een verknipte jeugd had en in de ene docu wordt neergezet als supervriendelijk goedaardig naief mens en in de andere docu als slinkse pedo..
Uiteindelijk is er toch niks over te zeggen?
En laten we wel zijn, alsof kinderen niet kunnen liegen en of ouders hun kinderen niet kunnen manipuleren... (waarbij ik niks zeg over MJ an sich)
Citaat:Nogmaals: pedofielen zijn juist vaak de vriendelijk man die super goed met kinderen kan. Dus het hoeft elkaar helemaal niet tegen te spreken, het kan juist heel goed hand in hand gaan.
Sanet schreef:Kunnen we de docu ook ergens zien? En hoe zit dat met het interview van Ruud? Ik heb de linkjes gemist denk ik?
fleurtjeuh schreef:pompadour schreef:waarom geloven jullie alles wat er gezegd wordt ! Voor veel geld liegen ze
Dit telt 2 kanten op he.
De leugen dat er niks is gebeurt terwijl de waarheid is dat er wel dingen zijn gebeurd.
En de leugen dat er wel dingen zijn gebeurd terwijl de waarheid is dat het niet zo is.
Tallie1979 schreef:De familie en kinderen van MJ hebben helemaal niks te maken met wat hij in zijn eigen huis deed.
Het enige wat men hier mee bereikt, is puur verdriet creëeren bij deze familie. En het is zwart maken van iemand die zich niet meer kan verdedigen.
Ze hadden de kans moeten pakken toen hij voor het gerecht werd gesleept. Maar toen was geld goed genoeg om hun mond te laten houden.
Nou sorry hoor, als ik ben misbruikt, kunnen ze mij miljoenen aanbieden, maar je gaat vergaas in de rechtbank! Daar kan geen euro tegenop.
Dan wil ik je achter de tralies zien!
Daarom denk ik dat dit simpelweg een manier is om weer in de kijkert te komen. En bullshit dat er geen geld voor is betaald. In de VS krijg je zelfs voor het laten van een scheet nog betaald. Poen was zeker op?