karuna schreef:Als ik zo rondvraag bij mannen. Worden die stuk voor stuk meer aangetrokken door een leuk stukje kleding over borsten en billen dan het zo in de vrijheid gooien.
Klopt, dat vernam ik ook van ze.
Ik persoonlijk vind het ook leuker en mooier, ik ga dus ook niet totaal bloot en topless.
En verder ben ik het eens met wat de anderen hier zeggen: het is triest en jammer dat alles perfect moet zijn door al die onzin op de sociale media met al hun gephotoshopte foto's en een hoop plastische chirurgie, schoonheidsoperaties en de vele en vele uren in de sportscholen.........waardoor de mensen weer hierdoor onzeker worden en zelfs de mannen worden ook hier onzeker door.
Maar geloof me...........die mensen die zo perfect en mooi lijken.......zien er echt heel gewoontjes uit of zelfs niet mooi zonder lagen make up en krijgen vroeg of laat ook problemen met wat er ooit ingezet is aa de billen en borsten en gezicht en dan zijn ze nog lelijker dan ooit en daar hebben wij de gewone mensen weer geen last van, omdat wij bij onszelf blijven en worden alleen maar mooier naarmate we ouder worden in vergelijking bij de mensen die aanzichzelf hadden laten sleutelen.
Gewoon schijt aan hebben en zorg goed voorjezelf, dan kom je al een heel eind.