Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:En toch gebeurt het vaker dan je denkt. Ook bij grote branden et cetera worden hier regelmatig live uitzendingen gedaan van de lokale media.
Ik gok overigens zomaar dat als ze wel iets hebben afgesproken dat ho-stop is en dat ze dan direct moeten stoppen met de uitzending. Daar worden vaak wel goede afspraken over gemaakt.
Winged schreef:Lastige kwestie. Ik ben journalist en ja, dan wil je wel als eerste nieuws kunnen brengen. Echter zou ik de overweging maken om live te gaan op het moment dat ze wordt gevonden. Mocht ze daar zijn.
Janneke2 schreef:Een kort, respectvol filmpje 'er wordt gewerkt, zie ze zwoegen, we willen haar vinden' kan.
Maar dus wel in overleg en met respect.
Ik ben mijn voormalig stalgenootje nog niet vergeten. Hij is verpleegkundige op de ambulance en voelde iemand op zijn schouder leunen terwijl hij een gewonde aan het verbinden was.
Hij dacht dat het een collega was - nope, een laten we zeggen paparazzo.
Anoniem schreef:Janneke2 schreef:Een kort, respectvol filmpje 'er wordt gewerkt, zie ze zwoegen, we willen haar vinden' kan.
Ik ben mijn voormalig stalgenootje nog niet vergeten. Hij is verpleegkundige op de ambulance en voelde iemand op zijn schouder leunen terwijl hij een gewonde aan het verbinden was.
Maar wie zegt dat er nu niet overlegd is over deze livestream? Ik geloof niet dat ze een livestream opzetten als er iemand bezwaar op heeft.
de situatie van jouw voormalig stalgenootje is not done, absoluut. Maar dat wil niet zeggen dat er nu ook niet gecommuniceerd is.
Jindai schreef:[/quote]Een kort, respectvol filmpje 'er wordt gewerkt, zie ze zwoegen, we willen haar vinden' kan.
Maar wie zegt dat er nu niet overlegd is over deze livestream? Ik geloof niet dat ze een livestream opzetten als er iemand bezwaar op heeft.
de situatie van jouw voormalig stalgenootje is not done, absoluut. Maar dat wil niet zeggen dat er nu ook niet gecommuniceerd is.
Dat denk ik ook niet, ook RTVUtrecht heeft zich gewoon aan de regels te houden natuurlijk. Plus, alle media staat ook gewoon achter een lintje van de politie. Dan kunnen ze misschien wel inzoomen, maar is er dan ook nog echt heel duidelijk te zien wat er precies gebeurd?![]()
Kan dat zelf op het moment niet meekijken, dus ben benieuwd of dat zo is.