Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bruintje123

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:52

Veel te ver. Walgelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:53

Bah. Waar is het fatsoen gebleven.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:53

Live....meen je niet. Grenzeloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:54

En toch gebeurt het vaker dan je denkt. Ook bij grote branden et cetera worden hier regelmatig live uitzendingen gedaan van de lokale media.

Ik gok overigens zomaar dat als ze wel iets hebben afgesproken dat ho-stop is en dat ze dan direct moeten stoppen met de uitzending. Daar worden vaak wel goede afspraken over gemaakt.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:55

Lastige kwestie. Ik ben journalist en ja, dan wil je wel als eerste nieuws kunnen brengen. Echter zou ik de overweging maken om live te gaan op het moment dat ze wordt gevonden. Mocht ze daar zijn.

Ik hoop dat ze alsnog levend gevonden wordt, maar die kans is eigenlijk 0,001 procent vrees ik. Wat heeft zich er toch af gespeeld...

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:56

Anoniem schreef:
En toch gebeurt het vaker dan je denkt. Ook bij grote branden et cetera worden hier regelmatig live uitzendingen gedaan van de lokale media.

Ik gok overigens zomaar dat als ze wel iets hebben afgesproken dat ho-stop is en dat ze dan direct moeten stoppen met de uitzending. Daar worden vaak wel goede afspraken over gemaakt.

Precies. Jullie willen de updates wel houden maar dan mag een nieuwszender geen live verslag doen op de plaats waar alles gebeurt?
Tuurlijk zijn er goede afspraken gemaakt, een eventueel lichaam wordt vast niet in beeld gebracht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:56

Respectloos zeg! Bah!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:58

Winged schreef:
Lastige kwestie. Ik ben journalist en ja, dan wil je wel als eerste nieuws kunnen brengen. Echter zou ik de overweging maken om live te gaan op het moment dat ze wordt gevonden. Mocht ze daar zijn.

Dat dus. Ik denk ook wel dat er afspraken zijn gemaakt, maar je kunt IMO ook doorschieten in je goede bedoelingen om boven op het nieuws te zitten.

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:00

Er wordt totaal niet gedacht aan de nabestaanden, alleen maar aan zo veel mogelijk publiek trekken naar hun eigen medium. De NOS heeft ook foto's van neergeschoten mensen in Los Angeles op hun website staan. Ik kan er niet bij met m'n gedachtes. Het zou je dochter maar zijn, die straks wellicht op live televisie uit het water wordt gehaald. Nee, bizar..

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:03

Een kort, respectvol filmpje 'er wordt gewerkt, zie ze zwoegen, we willen haar vinden' kan.

Maar dus wel in overleg en met respect.

Ik ben mijn voormalig stalgenootje nog niet vergeten. Hij is verpleegkundige op de ambulance en voelde iemand op zijn schouder leunen terwijl hij een gewonde aan het verbinden was.
Hij dacht dat het een collega was - nope, een laten we zeggen paparazzo.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:06

beatje schreef:
Er hangt een helikopter boven huis ter heide in de lucht.Dus ik denk dat ze toch naar iets zoeken.Hij hangt stil op 1 plek.

Die hangt er idd al een tijdje, hoor 'm af en toe een klein stukje verplaatsen en dan blijft 'ie weer hangen.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:08

Ik weet niet of ik mijn hart vast moet houden, of alleen nog maar moet hopen dat ze gevonden wordt..

En RTVUtrecht, die vind ik echt véél te ver gaan

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:08

He gatsie ik hoorde het van mijn zusje. Je wil geen conclusies trekken, maar toch krijg ik op de een of andere manier rillingen over mijn rug als ik lees dat het op dezelfde fiets lijkt als die van Anne..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:14

Janneke2 schreef:
Een kort, respectvol filmpje 'er wordt gewerkt, zie ze zwoegen, we willen haar vinden' kan.

Ik ben mijn voormalig stalgenootje nog niet vergeten. Hij is verpleegkundige op de ambulance en voelde iemand op zijn schouder leunen terwijl hij een gewonde aan het verbinden was.

Maar wie zegt dat er nu niet overlegd is over deze livestream? Ik geloof niet dat ze een livestream opzetten als er iemand bezwaar op heeft.

de situatie van jouw voormalig stalgenootje is not done, absoluut. Maar dat wil niet zeggen dat er nu ook niet gecommuniceerd is.

Ik vrees inmiddels ook het ergste overigens :(

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:19

Anoniem schreef:
Janneke2 schreef:

Maar wie zegt dat er nu niet overlegd is over deze livestream? Ik geloof niet dat ze een livestream opzetten als er iemand bezwaar op heeft.

de situatie van jouw voormalig stalgenootje is not done, absoluut. Maar dat wil niet zeggen dat er nu ook niet gecommuniceerd is.

Dat denk ik ook niet, ook RTVUtrecht heeft zich gewoon aan de regels te houden natuurlijk. Plus, alle media staat ook gewoon achter een lintje van de politie. Dan kunnen ze misschien wel inzoomen, maar is er dan ook nog echt heel duidelijk te zien wat er precies gebeurd? :)
Kan dat zelf op het moment niet meekijken, dus ben benieuwd of dat zo is.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:21

Jindai schreef:

Dat denk ik ook niet, ook RTVUtrecht heeft zich gewoon aan de regels te houden natuurlijk. Plus, alle media staat ook gewoon achter een lintje van de politie. Dan kunnen ze misschien wel inzoomen, maar is er dan ook nog echt heel duidelijk te zien wat er precies gebeurd? :)
Kan dat zelf op het moment niet meekijken, dus ben benieuwd of dat zo is.
[/quote]

Inderdaad. Er is natuurlijk gewoon een persvak afgezet. En daar mag de pers op gepaste afstand verslag doen etc. Etc.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:24

Sinds Internet/sociaal media zie je tegenwoordig toch gruwelijke ongevallen/gewonden enz. voorbij komen. NIet eens door journalisten, maar gewoon door passanten, mensen filmen eerder, dan dat zij hulp bieden of afstand houden.

Ik heb geen hoop meer, dat Anne nog levend gevonden wordt. Vreselijk die spanning voor ouders, familie en vrienden.

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:25

Tuurlijk, maar inzoomen en live filmen? Een tekstbericht voldoet toch ook?

PimxBotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:25

Ik kan geen livestreams vinden heeft iemand een linkje?

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:32

Bizar.. Hoe je van een doorsnee meisje van de ene op de andere dag, om zo'n gruwelijke reden, het gespreksonderwerp bent bij iedereen aan tafel..

Heb het zo te doen met de familie en vrienden van haar.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:34

De brandweer is opgeroepen, ze gaan de vijver leegpompen

PimxBotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:37

Saintelette schreef:

Waar heb je dat gelezen of zo?

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:37

Ik volg ook.. verschrikkelijk..

Ik las op een ander forum iets van een Arabische tweet. Deze persoon weet er mogelijk meer van?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:40

PimxBotje schreef:
Saintelette schreef:

Waar heb je dat gelezen of zo?

Mijn vriend zei dat hij het op P2000 zag staan.. pomp moest schijnbaar bij ons uit t dorp wegkomen..

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 22:41

P2000Regio9‏
@P2000Regio9
Volgen
Meer
22:19:26 P2 Dienstverlening Rembrandtlaan/Amersfoortseweg - N237 Huis ter Heide UT DPH544 HA886

Via twitter P2000--> DPH staat voor Dompelpomp