Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:@cowboy
En de gedachte lijkt ook niet binnen te komen dat zij en andere discriminatiekaart trekkers en verdedigers het niet beter maken voor de grote groep moslims die niet zo zijn als dat maffe wijf.
beatje schreef:Jammer genoeg zorgen dit soort mensen dat je steeds meer een hekel aan Moslims krijgt,altijd hebben ze wat te zeiken.Mijn kinderen hebben ook wel eens een schoolfoto gemist en geen één er van heeft er een trauma van.
In Belgie is er een school die moederdag heeft afgeschaft wegens religie, hij plakte er nog snel achteraan dat tegenwoordig er meer gezinnen zonder moeder zijn.Blijkbaar mag dat bij de moslims ook niet geviert worden en eren die hun moeder niet of zo.
Cowboy55 schreef:bruintje123 schreef:@cowboy
En de gedachte lijkt ook niet binnen te komen dat zij en andere discriminatiekaart trekkers en verdedigers het niet beter maken voor de grote groep moslims die niet zo zijn als dat maffe wijf.
Het punt is nu juist dat er niks te verdedigen valt als je deze mevrouw gewoon ziet als een maf wijf en niet als een maf MOSLIM wijf. Ik durf te beweren dat dit hele topic waarschijnlijk al 10+ pagina's geleden een stille dood was gestorven als mevrouw Christelijk, Joods, Hindoestisch, Boedhistisch of Spaghettimonsterig geweest was.
bruintje123 schreef:Je hebt gelijk, dat had geen 10+ pagina's gehaald.
Dit topic had dan gewoonweg niet bestaan.
Want geen Jood of Hindoe of ... had het in zijn kop gehaald hier een racismekaart voor te trekken. En was al eerder de mond gesnoerd door haar omgeving voordat ze bij de rechter stond.
bruintje123 schreef:Cowboy55 schreef:bruintje123 schreef:@cowboy
Het punt is nu juist dat er niks te verdedigen valt als je deze mevrouw gewoon ziet als een maf wijf en niet als een maf MOSLIM wijf. Ik durf te beweren dat dit hele topic waarschijnlijk al 10+ pagina's geleden een stille dood was gestorven als mevrouw Christelijk, Joods, Hindoestisch, Boedhistisch of Spaghettimonsterig geweest was.
Je hebt gelijk, dat had geen 10+ pagina's gehaald.
Want geen Jood of Hindoe of ... had het in zijn kop gehaald hier een racismekaart voor te trekken. En was al eerder de mond gesnoerd door haar omgeving voordat ze bij de rechter stond.
Cinderella schreef:bruintje123 schreef:Je hebt gelijk, dat had geen 10+ pagina's gehaald.
Nee het zijn alleen de moslims die dat doen toch? Alle moslims zijn hetzelfde natuurlijk. Ze hebben allemaal dezelfde persoonlijkheid.
Gek he dat veel moslims in Nederland het gevoel hebben zich vaak te moeten verdedigen voor wat anderen doen. Het is toch van de zotte dat ze dat gevoel hebben, maar reacties zoals die van jou bewijzen maar al te goed dat hun gevoel klopt.
Ik word echt triest van dit soort uitspraken.
Qerty schreef:Je schrijft niet alle moslims, maar 'alleen' moslims.
Erken gewoon de feiten, kijk in de spiegel en misschien kun je dan eens tegen jezelf zeggen;
"Okee, ik heb een beetje angst voor andere culturen en daardoor winden berichten over ouders die naar de rechter stappen mij iets meer op als het om moslims gaat dan wanneer het over autochtone christelijke landgenoten gaat. Daarom lijkt het net alsof die daar nooit het nieuws mee halen.
Maar kom op zeg, ik doe het eens anders. In plaats van dit bericht te lezen als het bewijs dat moslims hun zin willen doordrijven en mij hun religie willen opleggen en ga ik het bericht nog een keer lezen en een poging doen om deze vrouw niet te zien als een van die misdragende moslims, maar als een uit de bocht gevlogen moeder die een rel maakt over vrij weinig."
Voor iedereen fijner.
bruintje123 schreef:Dat gevoel van die muur herken ik.
Oh nu is de media gekleurd.
Het is benoemd omdat dat de aanleiding is van het voor de rechter staan. Omdat ze niet kon omdat het voor hun een feestdag was.
Niet meer niet minder.
Als je daarvoor de media aan gaat vallen ben je net zo blind.
Ik vroeg het eerder al.
Kom met links over hindoes of wat ook in Nederland met ook een zelfde soort problemen die daarvoor de rechter opzoeken.
Ik wacht.
Cinderella schreef:Enne linkse kliek... We hoeven niet te vragen waar jij op gestemd hebt deze verkiezingen.
Voor mij was het geen links. Ah weer zo'n vooroordeel dat niet klopt. Balen zeg!
Damned schreef:Het valt me op dat iedereen die rechts is vindt dat iedereen die niet dezelfde mening heeft, daarom links iswel niet dus... je hebt nog centrum-rechts, centrum, centrum-links bijvoorbeeld! Of je kan rechts zijn op een heel andere manier (liberaal)
bruintje123 schreef:Dat gevoel van die muur herken ik.
Oh nu is de media gekleurd.
Het is benoemd omdat dat de aanleiding is van het voor de rechter staan. Omdat ze niet kon omdat het voor hun een feestdag was.
Niet meer niet minder.
Als je daarvoor de media aan gaat vallen ben je net zo blind.
Ik vroeg het eerder al.
Kom met links over hindoes of wat ook in Nederland met ook een zelfde soort problemen die daarvoor de rechter opzoeken.
Ik wacht.
Willl65 schreef:Pffff kunnen jullie het er gewoon niet over eens zijn dat jullie het er niet over eens zijn??? Het verbaasd mij enorm hoe zulke topics uiteindelijk altijd weer hele andere groepen erbij gehaald worden. het is maar waar je je druk om maakt zeg.
Een of andere mits denkt 10.000 euries binnen te harken onder het mom van rasisme want kind schoolfoto etc. Niets meer en niets minder.
Ook iets waar Nederland groots in is. Doorzieken op niets af....