Ik vind het vreselijk wat er gebeurd is. Het is moeilijk om te beseffen dat dit realiteit en dat er zulke mensen rondlopen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laptopmuis schreef:Ik vind het allemaal maar een beetje vreemd, of alle media zegt maar iets...
Ik dacht dat iemand telefonerend achter de dader aangegaan was en op basis daarvan opgepakt was?
Emmaa_ schreef:Laptopmuis schreef:Ik vind het allemaal maar een beetje vreemd, of alle media zegt maar iets...
Ik dacht dat iemand telefonerend achter de dader aangegaan was en op basis daarvan opgepakt was?
Dat is een beetje het hele ding van de media in dit soort crisissituaties. Het beste zou zijn om alleen af te gaan op politiebronnen, maar zoals Denzel Washington het een paar dagen geleden zo mooi verwoordde.. De media gaat tegenwoordig niet meer om integriteit, maar om wie de grootste scoop kan krijgen. Dus slingeren ze van alles de wereld in in de hoop dat het waar is en dat zij de eersten zijn. Jammer genoeg komt er nooit iemand op terug als het niet waar blijkt te zijn, dat is bijna normaal tegenwoordig.
The_Cat schreef:Emmaa_ schreef:Dat is een beetje het hele ding van de media in dit soort crisissituaties. Het beste zou zijn om alleen af te gaan op politiebronnen, maar zoals Denzel Washington het een paar dagen geleden zo mooi verwoordde.. De media gaat tegenwoordig niet meer om integriteit, maar om wie de grootste scoop kan krijgen. Dus slingeren ze van alles de wereld in in de hoop dat het waar is en dat zij de eersten zijn. Jammer genoeg komt er nooit iemand op terug als het niet waar blijkt te zijn, dat is bijna normaal tegenwoordig.
Trieste waarheid dit
The_Cat schreef:Emmaa_ schreef:
Er zaten 2 mensen in de vrachtwagen, de persoon op de passagiersstoel is gelijk overleden en de bestuurder is te voet gevlucht.
Maar de persoon op passagierstoel was toch de echte chauffeur die vermoord was nee? Of is dat nieuws bulletin ook al aangepast ondertussen?
Citaat:Precies.
En hoe gekleurd is de media
TV en krant worden voornamelijk door links betaald toch.
Janneke2 schreef:(....in een ideale wereld gaan nu een x aantal mensen hun excuses maken. Ivm losgaan op Twitter etc. )
Tivoli schreef:Het was te verwachten dat IS de aanslag zou opeisen.
Alleen is de vraag of dat echt zo is,o dat dit een kant en klare aangelegenheid is om haat en angst te zaaien..?
Cowboy55 schreef:Salah Abdeslam.....maar die praat niet (dacht ik).