Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Goh, wat kan een topic omslaan binnen een dag. Dit was toch best een fatsoenlijk topic ondanks de meningsverschillen hier en daar. Maar ik zie dat de emmers met modder inmiddels tevoorschijn zijn gehaald.
Amandavd schreef:Jolien87 schreef:Goh, wat kan een topic omslaan binnen een dag. Dit was toch best een fatsoenlijk topic ondanks de meningsverschillen hier en daar. Maar ik zie dat de emmers met modder inmiddels tevoorschijn zijn gehaald.
Nee, dit voegt echt iets toe?![]()
Ik ben het nog altijd geheel eens met Cowboy en Emma.
Jolien87 schreef:Amandavd schreef:
Nee, dit voegt echt iets toe?![]()
Ik ben het nog altijd geheel eens met Cowboy en Emma.
Hold your tits.Ik geef alleen aan dat de sfeer hier behoorlijk is omgeslagen en dat vind ik jammer want ik vond het mooi om te zien dat iedereen in zijn/haar waarde werd gelaten. Ik krijg sterk het idee dat dit steeds minder wordt.
Ik zeg nergens dat ik de discussie minder interessant vind.
Enne, dat moddergooien in Amerika heel normaal is hoeft niet te betekenen dat we dat hier dan ook maar moeten doen.
xTitanic schreef:Weet het niet of het al gezegd is maar blijkbaar is er sprake van aanslagen nét voor de verkiezingen![]()
In Texas, Virginia en New York
Aha..
Nies_ schreef:Uh oké, fijnIk vind dat gehaat naar Trump stemmers toe echt enorm triest, nog triester dan de man zelf. De media probeert je ook gewoon richting Clinton te duwen, dat kun je goed of slecht vinden, maar het ontkennen is domweg je kop in het zand steken.
NathalietjeB schreef:Hier een trump stemmer al zou ik mogen stemmen.
Ik vind hillary net hele enge een robot met flinke fouten, met dr rare toevallen met rare schuddingen etc.
Ook is ze gek op foto en video bewerking, veel dingen zijn fake..
Hoe kun je stemmen op een vrouw die zo eng is als haar, i don't get it..
Quebelle schreef:ClintonIk had persoonlijk liever Bernie Sanders als kandidaat gezien but you take what you get en Trump is écht trash.
[ Video ]
Emmaa_ schreef:Quebelle schreef:ClintonIk had persoonlijk liever Bernie Sanders als kandidaat gezien but you take what you get en Trump is écht trash.
[ Video ]
Ja, same. Ik was echt onwijs fan van Bernie Sanders, in alles. Zijn retoriek is zò sterk.
Lusitana schreef:Trump is een schoolvoorbeeld van een narcist en heeft nog geen werkelijk inhoudelijk ding over wat hij wil met het land gezegd. Ik snap niet dat er mensen zijn die denken dat hij ook maar iets voor het land kan betekenen.
Cowboy55 schreef:Daar heb je gelijk in. Vrijgesproken en dus onschuldig. Net als....OJ Simpson?