Killerclowns: Steeds dichterbij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ann99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 17:34

Toen ik klein was heb ik een verschrikkelikke nachtmerrie gehad van een clown die 3x mensengrootte voor het slaapkamer kwam, en mij recht aankeek, om mij bang te maken, dus nee hij keek niet blij.
Ik heb altijd een enorme hekel aan clowns gehad en werd er vroeger ook altijd bang van. Ik houd er nog niet van, ik hoop echt dat hier snel 1 of andere wet voor komt om het ernstig strafbaar te maken. Dat er ook serieuze consequenties aan vast zitten, zoals een aantal jaar gevangenisstraf om dit echt de kop in te drukken.
Dit doe je gewoon niet bij kinderen. zeker niet met messen erbij, kinderen lopen straks een trauma op en dan zijn er ook de kinderen die uit oorlogsgebied komen...dubbel trauma

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 17:38

Ik hoop echt dat, als ik er 1 tegen kom, ik het lef heb om de clown flink wat klappen durf te geven.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 17:51

Pradaatje schreef:
Leuk al die enge fotos -O- :')

Ik krijg net ook de bevestiging uit Den Bosch inderdaad... bah

Waar lezen jullie over de killerclown in Den Bosch? Ik woon in Den Bosch en heb online gezocht, maar kan niets vinden...

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 18:00

Ik denk dat ik niet echt bang zou zijn als ik er eentje tegen zou komen. Althans, niet veel banger dan wanneer er een normaal persoon zomaar voor me in de bosjes opduikt :P

Ik heb geen angst voor clowns en ik ben ook behoorlijk gewend aan horrorclowns. Ik heb bij de spooktocht City of Fears (helaas dit jaar niet vanwege problemen met de locatie) gewerkt en daar is ook een clownshuis vol horrorclowns. Ik besef mij sinds ik zelf meegescared heb veel beter dat het maar gewone mensen zijn. Ook ben ik redelijk thuis in de trucs/methoden om iemand te laten schrikken wanneer ze je al in het vizier hebben. Voor die tijd durfde ik absoluut geen spookhuis in en liep ik ook met halloween het liefst een blokje om.

Hier met een van mijn beste vrienden bij CoF (onze grime is daar wel wat verlopen na 9 uur :') ):
Afbeelding

Dat maakt uiteraard niet dat ik het goedkeur! Mensen die naar Fright Nights of City of Fears gaan willen graag bang gemaakt worden. Mensen (en vooral kinderen) zomaar op straat bang maken vind ik echt not done!

zebra89

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 18:35

@animal precies wat jij zegt. Wij organiseren jaarlijks horror tochten en ik ben dus vaak de horrorclown incl kettingzaag zonder ketting. En ja...ik maak alleen deelnemers bang. Niet burgers of kinderen die daar zijn. Maar fe reacties hier "als ik er een tegen kom mep ik m neer" maakt dus dat mijn rol dit jaar niet doorgaat...

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 18:37

Vanmiddag is er ook een bij ons inhet dorp gesignaleerd :(

Erg fijn..... Not. Kom vanavond ergens tussen 11 en 12 thuis van mijn werk.

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 18:43

Die 'lolbroeken' verdienen ook echt een pak rammel hoor. Maar probleem is dat ze masker af doen en opgaan in de normale wereld. Lastig te pakken.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 18:59

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 20:23

Was vandaag iemand hier neergestoken in het dorp... ik moest echt meteen aan die clowns denken maar het slaat nergens op dat ik dat doe... :( :P

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 20:28

In het dorp waar ik altijd paard rij is gister een clown gezien... Zal je wel vertellen. Als ik hem zie geef ik gaf bij :+

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 21:09

Rintah schreef:
https://youtu.be/aCHK3mLpkkw
Nieuwe opname/parodie van het liedje "hij was maar een clown" erg grappig bedacht :+

_O- Die vind ik wel leuk!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 21:19

xMaxxiee schreef:
In het dorp waar ik altijd paard rij is gister een clown gezien... Zal je wel vertellen. Als ik hem zie geef ik gaf bij :+

En daarna nog een keer in de achteruit voor de zekerheid :+

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 21:37

Vanmiddag bij Forepark. Een vriend was me aan het werk en hoort ineens iemand gillen. Dus hij kijkt, zo'n clown. Hij is er met een collega heen gegaan, de clown wist niet hoe hard 'ie moest rennen :P (die vriend van me wil je niet mee sollen zegmaar)

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 21:56

Er beland vanzelf een clown in het ziekenhuis of erger en dan is de lol gauw over. Wijk waar ik werk zou ik als clown ook overslaan. Ze maken hem daar kei kapot :')

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-16 21:59

In Amerika/Australië zijn er al meerdere het ziekenhuis in beland maar daar blijft het maar doorgaan. In Australië is het ook redelijk nieuw, maar daar is het nog een graad erger.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:06

vencedor schreef:
Er beland vanzelf een clown in het ziekenhuis of erger en dan is de lol gauw over. Wijk waar ik werk zou ik als clown ook overslaan. Ze maken hem daar kei kapot :')

Hier in de wijk zou ik het ook niet gokken als clown. Denk niet dat je een gezellige avond hebt dan. Het is hier erg aso en sjonnie en anita achtig gemengd met islamitische mensen die niet zo fris zijn.

kelseyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:18

Zit in Oss op school, eergisteren zagen we hem bij de kinderboerderij gisteren stond ie op het dak van onze school, gisteravond was er ook een in de mac van Rosmalen (bij Den Bosch)
moet niet gekker worden :') ben niet bang voor clowns maar ze krijgen alle aandacht van de media, kinderen praten er alleen maar over en is nu door heel Nederland heen, grappig wie er mee begonnen is word er gek van :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:25

Bij ons rond de kinderboerderij loopt een wandelpad zonder verlichting etc, en daar moest ik net langs. Ben onbewust toch een stuk harder gaan rijden met de scooter... Vond dat echt zo'n typische plek waar ze ineens opduiken.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-16 22:27

Ik denk er eigenlijk onderweg niet zo over na, omdat ik in zo'n klein dorp woon waar ik van denk: Oh dit gebeurt toch niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:28

sureido schreef:
Ik denk er eigenlijk onderweg niet zo over na, omdat ik in zo'n klein dorp woon waar ik van denk: Oh dit gebeurt toch niet.

Dacht ik dus ook (ik woon op een eiland met meerdere van zulke dorpjes) maar in de omliggende dorpjes is het ook al voorgekomen... Wij waren ook de Pokemon Hoofdstad van het eiland dus ik verwacht niet veel goeds. Bij het winkelcentrum zit het politiebureau dus daar zullen ze niet komen.

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 22:33

Moeten ze mij niet laten schrikken, grote kans dat ik ze knock-out sla _O-
Heb de automatische reactie om me heen te meppen als ik schrik, daarom doe ik nooit spooktochten want ik kom je achterna de bosjes weer in :')

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-16 22:34

Danique schreef:
sureido schreef:

Dacht ik dus ook (ik woon op een eiland met meerdere van zulke dorpjes) maar in de omliggende dorpjes is het ook al voorgekomen... Wij waren ook de Pokemon Hoofdstad van het eiland dus ik verwacht niet veel goeds. Bij het winkelcentrum zit het politiebureau dus daar zullen ze niet komen.

Ik vind het gek dat het in Eindhoven nog niet voorgekomen is :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 23:04

Schijnt dat er nu ook al 1 in zwijndrecht gesignaleerd is. Nu komt het echt dicht bij ..

Liep al niet graag savonds op straat... nu zeker niet.

Iloscorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 05:45

Zojuist ging ik de bak buiten zetten en moet toegeven dat ik toch wel om me heen keek, of ik geen clown zag.

Ik liep de tuin uit, deed de schuttingdeur dicht en liep naar de weg met de bak. Kom ik terug, is de schuttingdeur open! Help!

Dacht dat er dus misschien wel iemand in onze tuin zat, wat gelukkig niet zo bleek te zijn. Het huis had ik wel op slot, dus eenmaal binnen voelde ik me weer veilig :P

Zou wel echt doodsbang zijn als er rond dit tijdstip een clown voor mijn neus zou staan!! Brrrr...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 07:01

Mijn vrouw moest er vannacht on 3.45u met de hond uit en daarbij laten we vaak de voordeur op een kier. Toen was ze plotseling bang dat er een killerclown ons huis binnen zou zijn gegaan. Mijn reactie toen ze dat zei; "Ja, er staat hier op de hoek een killerclown te posten of er toevallig iemand in deze uitgestorven wijk zijn voordeur laat openstaan om kwart voor vier 's nachts :)) "

Het ongemakkelijke gevoel heb ik ook hoor, maar eigenlijk verzinnen we soms ook de stomste dingen... :+