We hebben 130 rijden door Wilders. De dierenpolitie was door Wilders. De nationale politie is door Wilders. En de studenten OV kaart is bedacht door Pim Fortuyn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:De nationale politie is door Wilders.
Janneke2 schreef:janderegelaa schreef:En de studenten OV kaart is bedacht door Pim Fortuyn
Die werd in 1989 ingevoerd, hoor.
...misschien dat Pim Fortuyn het weleens in een column heeft genoemd, maar dat is echt alles.
janderegelaa schreef:Jullie denken dat Wilders niets bereikt. Ik heb zo al een paar dingetjes, en als me inlees vind ik er nog veel meer.
We hebben 130 rijden door Wilders. De dierenpolitie was door Wilders. De nationale politie is door Wilders. En de studenten OV kaart is bedacht door Pim Fortuyn
Shadow0 schreef:Ik denk dat Wilders al heel veel bereikt heeft: een enorme toename van haat en agressie. Het is alleen niet wat ik WIL bereiken.
De rest van die voorbeelden... mwah. Schijndingetjes. Blingbling - het glimt leuk, het leidt zeker een dagje af van de werkelijkheid, daaronder, leegte. (En ach, bij de 130 ook een toename aan onduidelijkheid, verkeersslachtoffers, lawaai en uitstoot, maar who cares.)
Is gek misschien, maar ik verwacht van de politiek dat ze iets doen aan het verbeteren van een samenleving, ipv het verzinnen van een paar volstrekt oppervlakkige glimmertjes. Je kon de leegte van Wilders zodra je voorbij de vreemdelingenhaat gaat volgens mij niet beter illustreren dan hiermee. Behalve anti-buitenlanders, anti-moslims is er gewoon niks.
Cowboy55 schreef:Janneke2 schreef:
Die werd in 1989 ingevoerd, hoor.
...misschien dat Pim Fortuyn het weleens in een column heeft genoemd, maar dat is echt alles.
Fortuyn was de projectleider die werd aangenomen om de OV kaart in te voeren. ALS hij al iets bedacht heeft in dit project, dan is het de invoeringswijze. Subtiel verschil.
Janneke2 schreef:janderegelaa schreef:De nationale politie is door Wilders.
Ja, een bestuurlijke chaos en een peperdure ex chef die nu een riante afvloeiingsregeling heeft. (En af en toe een adviesje uitbrengt voor een astronomische vergoeding.)
De agenten op straat hebben alleen maar last ervan.
(....ik zou willen dat het waar was, dat GW niets bereikt heeft.)
Celiien schreef:janderegelaa, wat hebbik een verschrikkelijke manier van net niet persoonlijk worden dat t opvalt, maar wel steken onder water geven. Bah
De Nationale politie is absoluut geen goed idee en de mensen zijn er totaal niet blij mee. Het is van redelijk goed draaiend KLPD naar een grote chaos geworden met onduidelijke richtlijnen en bazen die er allemaal niks meer van snappen. De enige reden dat de grote chefs van de toendertijd KLPD er blij mee waren is de verandering in salarisschalen.
janderegelaa schreef:Fortuyn was de projectleider die werd aangenomen om de OV kaart in te voeren. ALS hij al iets bedacht heeft in dit project, dan is het de invoeringswijze. Subtiel verschil.
elenaMM77 schreef:Kabinet Lubbers, Lubbers was Premier, Ritzen was de minister van onderwijs. De OV bank(?) verantwoordelijk voor het project. wie de directie van een bank vormt, of raad van bestuur of projectleider doet er eigenlijk helemaal niet ter zake, want dan kun je de credits wel heel ver doorschuiven.. want kun je ook stellen dat het ene jan pieter cornellissen was die bedacht heeft dat het een kaartje moest zijn, of dat het 'iedere student vrij reizen' moest worden.. Een projectleider leidt een project, maar is geenzins de bedenker van het project of de inhoud per definitie.
Ik heb menig project geleid en enkele producten/diensten de wereld in geholpen... Maar die staan gewoon op conto van mijn werkgever.. Ik kan er mee schermen dat ik erbij betrokken was, en/of dat ik een project geleid heb, maar niet dat het product of dienst er door mijn toedoen is.. was ik er niet geweest had een ander het wel gedaan in opdracht..
bruintje123 schreef:Daarmee heeft hij dan bewezen net zulke leugenaar te zijn als de rest in de regering. Zoals Rutte meerdere malen.
janderegelaa schreef:Jullie denken dat Wilders niets bereikt. Ik heb zo al een paar dingetjes, en als me inlees vind ik er nog veel meer.
Kamy schreef:Geert heeft het charisma afgekeken. Maar hij geeft er een andere draai aan haha.
Maar als ik janderegelaa lees, heeft Geert al zoveel goeds voor NL betekend, dat ik hem vergeef een wolf(racist, populist) in schaapskleren te zijn. Not!
janderegelaa schreef:En de studenten OV kaart is bedacht door Pim Fortuyn
Morganlefay schreef:De Betuwe Lijn de lijn-> Rotterdam Zevenaar die dus gedeeltelijk ondergronds gaat en een "klein beetje" meer heeft gekost dan gepland. (Niet de Betuwe route-> Elst Dordrecht).