Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
goldenarrow schreef:Sammie schreef:Reizen wordt voor ons iig persoonlijk goedkoper, meer pond voor je euro![]()
Verder vind ik de Engelsen niet echt laks, op een bepaalde manier maken zij zich om bepaalde zaken totaal niet druk. Maar misschien zijn het wel de Nederlanders die hier de stresskippen in zijn. Het gemiddelde Engelse huis en bouwstijl maakt op mij geen indruk, behalve dan die echte Gregoriaanse en Victoriaanse landhuizen (incl way of life), maar de gemiddelde Engelsman is toch echt een stuk vriendelijker dan de gemiddelde Nederlander.
Vind je? En ik zat nog te klagen tegen mijn vriend dat iedereen (en met name de buschauffeurs) zo onvriendelijk waren![]()
En dat hij maar naar Nederland moest komen, want daar waren de mensen tenminste wél vriendelijk.
ikke schreef:goldenarrow schreef:Vind je? En ik zat nog te klagen tegen mijn vriend dat iedereen (en met name de buschauffeurs) zo onvriendelijk waren![]()
En dat hij maar naar Nederland moest komen, want daar waren de mensen tenminste wél vriendelijk.
Dan ben je toch echt op de verkeerde plekken geweest.
De Britten zijn feitelijk niet beter of slechter dan de Hollanders maar je moet ze wel op de juiste plek treffen.
Ik kom al ruim 15 jaar met regelmaat in GB en als je gewoon gezond respect toont, krijg je gewoon gezond respect terug van ze.
Degenen die dat niet doen is het asociale klootjesvolk wat in GB ook niet meer of minder erg is dan in NL.
Sammie schreef:Ja Isle of Man, leuk interessant politiek eilandje. Het is wel Brits Kroonbezit, maar geen onderdeel van de VK. En ik geloof dat de queen daar Lord genoemd wordtStaat nog wel op mn lijstje om een keer te bezoeken
Ik bedenk mij net.. Hebben jullie daar gestemd?
8nnemiek schreef:Isle of man, dat staat op mijn verlanglijst om eens met de zeilboot heen te trekken, maar ik ben inderdaad benieuwd hoe het daar dan werkt met vakanties enzo, heb je daar dan uiteindelijk ook een visum voor nodig?
gekvanfleur schreef:Ik snap het probleem niet zo, dit is toch overal zo?
Als hier in Den Haag de helft plus 1 voor stemt gaat het ook door..daar heb ik nog nooit zo´n discussie over meegemaakt.