V&D heeft uitstel van betaling aangevraagd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 20:25

_Micha_ schreef:
Ah dus alleen als het al in die aanbieding was krijg je er nog extra korting op?
Maar dat valt toch nooit meer te controleren? :')
Niet heel handig gedaan dat het zo onduidelijk is, want dit zorgt er voor mij voor dat ik niets koop. Terwijl ik anders een tas en nog wat andere kleine dingen had gekocht wat ik nu niet de moeite waard vond om voor in de rij te staan.

Op alle tassen waren volgens mij 20% korting!!

Op alles is wel korting maar niet super veel

Storm

Re: V&D heeft uitstel van betaling aangevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 03:46

Er liepen in Rotterdam een aantal medewerkers met scanners die artikelen scanden voor mensen.
Mijn moeder had bij de kassa gevraagd hoeveel een handtas kostte, scheelde meer dan de helft. Maar het was in dat filiaal niet zo gek druk (alphen).

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 06:22

Ik ben vrijdag in Utrecht geweest, het was een troep, maar niet superdruk. Kon zo afrekenen, ik had voor 24 euro spulletjes en moest 10,50 betalen. Dus de korting is meer dan 20%, maar een beetje vaag.
Wel een triest gezicht hoor..

Afbeelding

Van de week ga ik nog even kijken in Amstelveen, misschien kan ik nog een horloge vinden met leuke korting.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 13:56

Ik heb het idee dat de winkels nu toch wel haast leeg moeten zijn met al die drukte.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 15:09

Dvd gekocht..... maak ik hem net open..... zit de dvd er niet in....

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 15:43

@Keet even terug gaan dan! Denk dat ze niet weten dat deze in de kasten bij de klantenservice liggen (lagen ze altijd :') ). Met zoveel onbekende mensen in de winkels zijn dat soort dingetjes gedoemd om mis te gaan :+

Andra_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 15:50

Ik vind het bevreemdend en triest dat mensen de V&D nu ineens wel zien staan, en nog snel even moeten scoren met wat korting. Had er vaker gewoon wat gekocht, dan was de tent misschien niet failliet gegaan. Of misschien ook wel, dat is niet te zeggen natuurlijk. Maar om nu elkaar nog even snel te gaan verdringen en te mopperen dat de korting niet laag genoeg is, nou nee.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 15:52

Ach als de mens het maar goedkoper kan krijgen

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 16:01

purny schreef:
Ach als de mens het maar goedkoper kan krijgen

Dat vind ik wel erg generaliserend. Als ik voor mezelf spreek kan ik gemakkelijk ook dingen onder korting kopen, maar ga ik er juist heen om te kijken naar de V&D zelf en als ik dan wat meeneem dan is dat wel overwogen en niet uit het idee van de extra korting. Maar oude cliënten van mij die zijn juist erg blij met de extra korting. Deze mensen hebben niets, moeten alles weer vanaf 0 opbouwen en als ze iets goedkoper voor hun huis of kind kunnen krijgen zullen ze daar dankbaar voor zijn. En is dit de uitgelezen kans om het van redelijke kwaliteit te kopen, ipv de kringloop of de action.
Dus misschien niet te snel je conclusie trekken dat iedereen het zal doen voor de korting, deze mensen zullen er vast wel bijzitten, maar niet iedereen is zo. En tenslotte is 'de mens' gelukkig zeer divers ;-)

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 19:16

Je kunt het ook omdraaien. Als de v&d betaalbaar was,was het niet zo gelopen.
Ik heb er gewerkt jaren geleden,ging er ook weleens shoppen,maar wel met leuke afprijzingen etc,anders was het gewoon niet leuk.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 19:18

Saskia9 schreef:
Ik heb er gewerkt jaren geleden,ging er ook weleens shoppen,maar wel met leuke afprijzingen etc,anders was het gewoon niet leuk.

Huh, v&d was toch niet duur :? Ik ging er vaak heen als ik goedkope dingen nodig had :=

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 19:21

Ik kwam er heel regelmatig..... doodzonde!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-16 19:22

De V&D vond ik erg duur, zeker in verhouding tot de kwaliteit.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 19:27

Wij gingen er ook alleen heen tijdens het Prijzencircus of om thee te drinken bij La Place.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 19:30

Saskia9 schreef:

Hoe kan het dan zijn dat de Bijenkorf nog steeds bestaat. Als je die stelling gaat gebruiken dan zou de Bijenkorf al lang failliet moeten zijn gegaan. Het is gewoon een kwestie van verkeerd beleid

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 19:40

purny schreef:
Saskia9 schreef:

Hoe kan het dan zijn dat de Bijenkorf nog steeds bestaat. Als je die stelling gaat gebruiken dan zou de Bijenkorf al lang failliet moeten zijn gegaan. Het is gewoon een kwestie van verkeerd beleid

De Bijenkorf is een mooie winkel, daar kom ik graag. Ziet er chique en overzichtelijk uit. De v&d zag er altijd rommelig en pauper uit vond ik.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 20:03

De Bijenkorf richt zich ook op een ander segment dan de V&D. Ze zijn echt gericht op luxe (en kwaliteit). Terwijl de V&D zich naar mijn idee meer richtte op de gehele maatschappij.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 20:57

Daarnaast zijn er maar een paar filialen van Bijenkorf tegenover een heleboel V&D's. Zou dat misschien nog wat kunnen uitmaken?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 21:07

Niet alle v&d's draaiden ook slecht natuurlijk. Maar tja, je had het huismerk tegenover het AAA merk in 1 zaak zou ik haast zeggen, dat werkt ook niet natuurlijk.

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 22:34

Inderdaad niet alle V&D's draaiden slecht... ons filiaal draaide bijvoorbeeld winst :j :=

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:42

Ons filiaal zat meestal in de top 5 en dan hadden ze ong 90% gedraaid, dus nog niet genoeg maar wel een van de betere v&d's

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 18:49

Ik ben er in geen jaren geweest, maar heb vandaag eens even de winkel met een bezoekje vereerd. 80% is leeg, veel dingen waren niet geprijsd, sommige dingen zelfs met korting nog VEEL te duur. Chaotisch. Ik snap ook waarom ik er al jaren niet meer kwam. Erg sneu voor het personeel, maar het was al eerder vergane glorie. Heb alleen een handwerkpakketje gekocht voor 1.50 euro.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 20:15

Nee ik bedoel inderdaad ook kwalitatief gezien. Bedoel bijenkorf straalt ook een hele andere sfeer en prijsklasse uit. V&d deed dat niet.. en had zeker leuke en betaalbare dingen maar ook gewoon hele duren dingen. Maar dat het beleid niet klopte dat is zeker duidelijk. .
Wel eeuwig zonde..

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 21:49

germie schreef:
Ik ben er in geen jaren geweest, maar heb vandaag eens even de winkel met een bezoekje vereerd. 80% is leeg, veel dingen waren niet geprijsd, sommige dingen zelfs met korting nog VEEL te duur. Chaotisch. Ik snap ook waarom ik er al jaren niet meer kwam. Erg sneu voor het personeel, maar het was al eerder vergane glorie. Heb alleen een handwerkpakketje gekocht voor 1.50 euro.

Hoe het er nu uit ziet heeft niks meer met v&d te maken hoor.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 13:43

Ik ben vandaag even geweest. Er was haast geen kleding meer over, maar ik heb wel wat leuke knutselspullen en kantoorspul gevonden. Daar zitten nog best wat leuke koopjes bij :)