Ariannee schreef:Omdat purny gelijk heeft..
Dank je
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elenaMM77 schreef:je durft wel..
weet je hoe menig oerhollandse kaaskop eruit ziet na een paar weekjes spanje in de zomer?
of een 4e generatie indonesiër?
Ohhh wacht, misschien bedoel je wel Gerard spong?
of Humberto Tan?
Edgar Davis misschien
of toch Ruud gullit?
Nelli Coman wellicht?
of liever Lucia Rijker?
ach nee, je bedoelt gewoon John Williams natuurlijk..
ach, nee, dat zijn natuurlijk de verkeerde tintjes, dit zijn allemaal surinamers.
zelfs Beethoven was flink zwart (bijnaam: de zwarte spanjaard).
de hele familie Di Medici is behoorlijk getint.
de hele geschiedenis zit vol met mensen die zwart zijn of een tintje..
zelfs toen al werden ze 'gewit' op portretten omdat zwart niet goed genoeg was.
Blue_Eyes schreef:Jammer is dat he? Bij ons vlakbij is vandaag een drugslab uitgefikt met drie Zuid-Amerikaanse verdachten. Als je die reacties daaronder leest, word je ook acuut weer misselijk. Eigen volk eerst en er mag vooral niets het land in dat er ook maar een klein beetje anders uitziet, want oeioei, als het bruin is, is het per definitie crimineel. Lijkt me best vermoeiend om zo te moeten leven eigenlijk....
rapido schreef:Als we dan toch over onze gekleurde medelanders hebben, zijn dat ook niet die proberen zwarte piet te laten verdwijnen?
elenaMM77 schreef:maar dat zorgt er wel voor dat ik in ieder geval 1 ding begrijp van Wilders
en dat is dat hij zijn Indoroots angstvallig verborgen houdt en erom heen draait (misschien daarom dat hij witter dan wit wil lijken).. zijn grootvader heeft ook een handje buitenlanders meegenomen toen hij terugging naar Nederland.
purny schreef:Er zijn veel mensen van mening dat er ook rottigheid het land binnen komt. Op de tv zag ik de jongen. Hij had op z'n netst gezegd een getinte huidskleur. In ieder geval geen Nederlandse jongen
purny schreef:Tuurlijk mensen die getint zijn zijn ook Nederlanders. Die zijn hier geboren. Maar iemand die uit Syrië of een ander land komt heeft geen Nederlandse nationaliteit. Dat bedoelde ik