Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bruintje123 schreef:Ik ben een groot honde liefhebber.
Maar op de hulphond na horen die ook niet binnen in een restaurant.
Is er buiten plek om te eten vind ik dat nog weer wat anders.
bruintje123 schreef:En als ze daar niet naar luisteren?
En de ouders het oké vinden?
Dat is echt wel geprobeerd hoor. .
bruintje123 schreef:Ook aangesproken.
Klacht indienen vind ik niet netjes.
Restaurant kan er ook weinig aan doen dat er zulke onfatsoenlijke mensen zijn die vinden dat ze het recht hebben op een fijne avond uit eten.
En de rest niet zeuren. Het zijn kinderen. Stelletje intolerante zeurders
Daarom komen er ideeën voor kindvrij.
Dat zal echt niet zijn omdat lastige kinderen zo zeldzaam zijn.
bruintje123 schreef:Het personeel is er wel bijgehaald. Zoals je Kon lezen. Maar geen klacht ingediend.
Personeel excuseerde zich ook voor dat gedrag.
Hebben ook die mensen aangesproken. Kleurtjes gegeven enz.
Maar sommige mensen menen werkelijk dat de wereld maar moet aanpassen aan hun onopgevoede etters.
bruintje123 schreef:Je draait het om.
Je kan je hond meenemen naar waar je wil alleen bij de eetgelegenheid is het ongepast.
Wat zo raar is en jij weet dat ook omdat je geen jonkie meer bent.
Vroeger haalde niemand het in zijn hoofd er dier in een restaurant te nemen.
Nu is de ander er zeur.
Niet te tolerantie is veranderd maar het normale fatsoen.
MarlindeRooz schreef:Ik zat deze vakantie buiten de schoolvakantie in Kreta, en het was HEERLIJK. Ik werk bij de appie achter de kassa en dan word je helemaal gek van die gillende k*t kinderen in het autootje.
storrum schreef:MarlindeRooz schreef:Ik zat deze vakantie buiten de schoolvakantie in Kreta, en het was HEERLIJK. Ik werk bij de appie achter de kassa en dan word je helemaal gek van die gillende k*t kinderen in het autootje.
Het is ook een typisch NL fenomeen; k*tkinderen. Ik woon in Belgie en het hele jaar hoor je niks in de supermarkt tot de Nederlanders in de vakanties met hun onopgevoede kroost de boel komen verzieken....
bruintje123 schreef:Hebben ook die mensen aangesproken. Kleurtjes gegeven enz.
Maar sommige mensen menen werkelijk dat de wereld maar moet aanpassen aan hun onopgevoede etters.