Meid had haar herder loslopen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Wat Bor dan ook is, het is geen standaard wilde wolf, althans hij gedraagt zich niet zo. Als hij/zij een loslopende hond is, moet hij zsm in een kennel. Als hij/zij een echte wolf is, staat die zo ver van de natuur af, dat die geen toegevoegde waarde heeft voor de Nederlandse wildstand. Doordat hij/zij niet bang is voor mensen, is hij/zij dan in principe een gevaar voor kind en huisdier. In beide gevallen hebben we het dier niet nodig in Nederland.

En misschien ben ik (en mijn dieren) wel veilig voor het dier (al heb ik daar geen vertrouwen in
), dan is het dier nog altijd niet veilig voor de mens, verkeer, etc... de Eemshaven is druk... industriegebied, veel (vracht- en werk-)verkeer... het dier heeft het recht op een leven zonder gevaar en dat leeft hij momenteel niet...
Slachtoffer van massahysterie en mensen die denken dat één wolf hun paard op gaat eten (
). Vrees ook een vroege dood voor hem, je hebt er maar één nodig die die waanbeelden dusdanig gelooft dat ze de wolf zelf maar het hoekje om helpen. Om maar niet te spreken van de safari-achtige taferelen die nou in Drenthe/Groningen plaats vinden om het beest maar op de foto te kunnen krijgen. Triest. joostvangestel schreef:Doordat hij/zij niet bang is voor mensen, is hij/zij dan in principe een gevaar voor kind en huisdier.