Rubber_Duck schreef:Destination dit is absoluut NIET gepast nee.
Nou ja, ik mag het me wel gewoon afvragen toch

Ik kijk het zelf niet eens...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NathalietjeB schreef:Marit schreef:http://nos.nl/video/2016196-beelden-gij ... tudio.html
Heftige beelden.. Vind ik.
ik vind t eigenlijk net een zeer slecht gespeelde gtst aflevering![]()
![]()
dat iedereen zich hier dr zo druk over maakt zeg, jullie kunnen hier van toch niet serieus bang worden? kom op zeg dr is nog helemaal niks gebeurd, nou goh een wapen voor t zelfde geld was hij nep.
Ben je serieus?
Destination schreef:Misschien is de vraag nu niet helemaal gepast, maar wanneer wordt Wie is de mol nu uitgezonden?
DewiRox schreef:Wat was die jongen gigantisch rustig.. En ook zo netjes gekleed.
Maar die beelden zeg, dat de politie dat zomaar heeft laten filmen. Dat ze hem overvallen, gebeurt ook niet elke dag..
Leffroi schreef:Die man stond daar niet met een kopje koffie, maar met een wapen. Diep respect voor de regisseur (?) dat hij zo rustig bleef. Ook nu spreekt hij alsof het allemaal 'gewoon' was. Phoe wat zal die slecht slapen zeg
MarlindeRooz schreef:Ik denk niet dat dit de IS is, die gaat gewelddadiger te werk. Ik hoop dat het gewoon een groep is die wat duidelijk wilde maken, wat we nooit te weten gaan komen want als het iets negatiefs is over de overheid dan is het van "als je het er niet over hebt dan is het er niet".