Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
alyel schreef:Ik ben gewoon BOOS. Boos omdat de hele context niet wordt bekeken!
Dit is niet een opzich staand feit!
alyel schreef:Vergeet niet dat frankrijk (amerika! israel! ..) vorig jaar in Libie, Irak, ... etc... duizenden moslims heeft vermoord! Dat kan wel zonder een topic????
Hetgeen wat er is gebeurd, valt niet goed te spreken. Maar enkel die prentjes zijn de aanleiding niet!!!!!!
En dan spreken over een democratie?? Liberté??? Vrije meningsuiting is een mooi ding, maar niet om met mensen te spotten! Als dat miljoenen mensen raakt, is het NIET iets goed! Ik spreek hier die moorden NIET goed, want die mensen zijn gestoord!!!
Maar, door wie zijn die mensen zo geindoctrineerd geraakt???!!!!
Wie heeft de IS geholpen??? Amerika, Israel, Frankrijk, ...
MENSEN, MET WAT ZIJN WE BEZIG???????????????????????
alyel schreef:Dit heeft er net ALLES mee te maken.
Muppett, dan ben je geen goede mens in mijn ogen. Zelfs een héél slechte als jij mensen doelbewust kwetst. Er zijn zoveel andere dingen waar mee gelachen kan worden, waarom dan per se gaan provoceren?
Vertel mij dan hierboven is waarom een tienduizenden mensen vermoord zijn! Oei ja, als een vliegtuig een bom laat vallen op een dorp, zal daar misschien wel een extremist bijzitten... Ik vraag mij echt af, MET WAT ZIJN WE BEZIG ?????? Yeah right, niet doelbewust mensen vermoorden...
alyel schreef:Ja, omdat de media het zo doet lijken.
Geloof maar netjes alles wat in het nieuws komt. Ik stop met de discussie en Hans Teeuwen vind ik niet grappig, dus doe zelfs geen moeite om te kijken.
LadyMadonna schreef:alyel schreef:Ja, omdat de media het zo doet lijken.
Geloof maar netjes alles wat in het nieuws komt. Ik stop met de discussie en Hans Teeuwen vind ik niet grappig, dus doe zelfs geen moeite om te kijken.
Het gaat niet om Hans Teeuwen....
Je loopt als een kip zonder kop te roeptoeteren.... Adem in.... Adem uit....