Maar het blijft dus speculeren tot ze de dozen gevonden hebben..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Als de systemen uitgevallen zijn gaat dat niet meer.
HorseTimeXL schreef:Captain schreef:Als de systemen uitgevallen zijn gaat dat niet meer.
Kan wel. In het filmpje dat ik eerder postte is te zien dat doordat de stroom uitviel, dat ze geen contact meer konden maken met de luchtverkeersleiding en ook van de radar verdween. Maar het vliegtuig bleef nog wel even vliegen.
Het hoeft niet perse te betekenen dat wanneer alles uitvalt het vliegtuig meteen met de neus naar beneden stort. Wel na korte tijd maar in die tijd kan dat wel gebeurd zijn.
olafgek schreef:Een motor kan niet bevriezen. Op air crash investigator was er ook eens een vliegtuig van air France dat zet als deze verdwenen was in een storm (toestel is 2 jaar later pas teruggevonden! ) en toen zeiden ze dat het enige wat van een vliegtuig kan bevriezen de pitotubes zijn. Die zijn enkel nooodzakelijk om hun hoogte te bepalen en die 'ontvriezen' zichzelf binnen enkele seconden. Dus iets dat bevriest kan normaal geen oorzaak van een crash zijn.
HorseyDude schreef:[ [url=m/HcP0Az.jpg]Afbeelding[/url] ]
http://www.ninefornews.nl/verdwenen-air ... theorieen/
...Geen woorden voor hoe DOM sommige conspiracy gasten zijn. Echt...
N0a schreef:Ik las net een artikel waarin stond dat ze denken dat het vliegtuig wellicht nog veilig is geland op zee. Maar vervolgens door de golven naar beneden is getrokken. Dat zou een reden kunnen zijn waarom het noodsignaal bij impact niet is afgegeven. Blijkbaar hebben ze het idee dat een emergency exit nog open is gedaan. Omdat die los terug gevonden is. Verklaart tevens dat een slachtoffer een zwemvest aan had. Ik zou tenminste in paniek bij neerstorten mn zwemvest niet kunnen vinden denk ik..
http://www.theguardian.com/world/2015/j ... ned-family
Als dit zo blijkt uit de zwartedozen.. verschrikkelijk. Langzaam je verdrinkingsdood tegemoet.
Naamloos1 schreef:Ik snap het van beide kanten.. Snap dat je dit juist niet wilt zien, maar aan de andere kant.. Stel nu dat de mensen jouw geliefde niet hebben kunnen vinden.. En jij niet hebt mee gezocht. Dan kan ik me voorstellen dat je je verdere leven blijft denken: Had ik nu toch maar mee geholpen. Wie weet had ik hem/haar dan wel gevonden..