Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peerke_ schreef:Ik zou het wel doen
Ik ben dan wel een man.. maar omgekeerd kan het vast ook wel.
Als het geld oplevert vind ik al snel mensen aardig, dus dan wil ik wel met een vrouw mee naar een zakenafspraak.
Meestal kan ik ook wel mee praten over dingen waar ik niks van snap.
En als ze er een beetje goed uitziet is een happy ending ook geen straf
safina schreef:Peerke_ schreef:Ik zou het wel doen
Ik ben dan wel een man.. maar omgekeerd kan het vast ook wel.
Als het geld oplevert vind ik al snel mensen aardig, dus dan wil ik wel met een vrouw mee naar een zakenafspraak.
Meestal kan ik ook wel mee praten over dingen waar ik niks van snap.
En als ze er een beetje goed uitziet is een happy ending ook geen straf
Daarin is niet zoveel werkgelegenheid Peerke. Als je ook bereid bent je diensten te verlenen aan mannen, dan wordt het een ander verhaal. Gelukkig vind je mensen snel aardig, dus dat moet een makkie voor je zijn, toch?![]()
Elicious schreef:Ik heb de uitzending destijds ook gezien en eigenlijk met verbazing zitten kijken.
Van de ene kant' begrijp' ik het wel, er zijn maar genoeg mannen en vrouwen die na ieder avondje uit met iemand anders in bed belanden, waarom dan niet voor geld?
Toch kan ik die vergelijking niet helemaal maken.
Ik vind het een beangtistigend idee en voor mij zou die bijbaan absoluut niet weggelegd zijn.
Suzanne F. schreef:Er was ook een keer een aflevering over studentes die 'vaste suikeroompjes' hadden. Het ging niet puur om de seks zeiden ze. Gewoon gezelschap houden en mee uit eten. En ja er was ook weleens seks.
En daar verdienden ze echt megabedragen mee. Bijna tienduizend dollar per maand vertelde er eentje.
Ongelooflijk.
Snooki schreef:Laatst een man die wilde aan zweetvoeten van vrouwen ruiken. Mocht ook met meerdere meiden en onder begeleiding, hij wilde alleen even ruiken en betaalde een ruime vergoeding.![]()
![]()
![]()
Ik ben ook eens gebeld door iemand van mp die reageerde op kleding van mij die wilde dat ik gedragen ondergoed naar hem stuurde, hij zou geld sturen daar kon ik ondergoed van kopen en dan dragen en ongewassen opsturen en dan nog een vergoeding hahaha ik heb het niet gedaan