Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quartel schreef:Ik heb het nieuws nog niet gezien.....maar vreselijk dit.
Ik schrok wel even toen ik dit op facebook tegen kwam.......bizar![]()
![]()
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
DromenLies schreef:Deijs schreef:
meen je dat!?
Ja maar kan het nu niet meer terugvinden. Toen ik op youtube zocht, zag ik nog wel nieuwsberichten met als voorpagina zeg maar een screenshot uit het filmpje maar als je het filmpje dan vervolgens aanklikt zitten die beelden er niet (meer??) in. Beetje vreemd. Een vriendinnetje liet mij het op haar telefoon zien, op de wall van een gezamenlijke fb-vriend en toen ik het thuis wilde nazoeken was het foetsie.
Emmaa_ schreef:eenitraM schreef:
Misschien even handig om erbij te vermelden dat het gaat om schokkende beelden, zijn meerdere foto's waarop nogal duidelijk lijken te zien zijn.. Lijkt me niet dat meiden van 10/11/12 die op dit forum ronddwalen dit soort foto's zomaar zouden moeten zien.
Rowdine schreef:K_im schreef:Het is natuurlijk veel te vroeg om dit soort conclusies te trekken, maar ik vraag mij wel af of vliegtuigmaatschappijen uit voorzorg andere vluchtroutes zouden gaan gebruiken?
Dat doen ze op dit moment al.
blyth schreef:Emmaa_ schreef:23 Amerikanen aan boord... Begin toch steeds meer te vrezen voor een wereldwijd conflict wat zo steeds dichterbij komt..
Hier ben ik dus ook al bang voor..
Rowdine schreef:blyth schreef:
Dat is het allang. Er wordt ook al gespeculeerd over het feit dat met name Nederland aandrong op sancties voor Rusland. Heel misschien is het dus geen toeval dat het een passagiersvliegtuig uit Adam betreft.
blyth schreef:Emmaa_ schreef:23 Amerikanen aan boord... Begin toch steeds meer te vrezen voor een wereldwijd conflict wat zo steeds dichterbij komt..