Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ninx schreef:Veel lager opgeleiden zijn makkelijk bang te maken, Wilders maakt misbruik van hun onvermogen zaken in het juiste perspectief te zien.
Hij weet mensen op te ruien en geeft ze een zondebok voor alles dat naar zijn zeggen 'niet goed gaat in dit land".
Erg gevaarlijk en schokkend.
Het grootste deel van de bevolking bestaat uit volgers, niet uit denkers... zijn markt is dus groot.
Ik vind de vergelijking niet ver gezocht.
Ik wacht met angst en beven af....
chanicha schreef:Eens kijken als van iemand, die schande spreekt van Wilders, zijn of haar familielid beroofd of in elkaar getimmerd wordt door een groep marokkanen. Ik woon in een grote stad en het is hier schering en inslag, de nieuwe wijken hier worden geterroriseerd door hun en vader en moeder zijn ver te zoeken. Ik kan me voorstellen dat als je in een dorp woont oid je je dat niet kan voorstellen maar het feit is er dat Wilders uit Utrecht komt en uit een wijk die ook niet goed bekend staat dus hij weet enigszins wel waar hij over praat. De overige ministers hebben allemaal een rose bril op, ze weten het wel maar durven het niet te zeggen.
Ninx schreef:Veel lager opgeleiden zijn makkelijk bang te maken, Wilders maakt misbruik van hun onvermogen zaken in het juiste perspectief te zien.
Hij weet mensen op te ruien en geeft ze een zondebok voor alles dat naar zijn zeggen 'niet goed gaat in dit land".
Het grootste deel van de bevolking bestaat uit volgers, niet uit denkers... zijn markt is dus groot.
Willl65 schreef:Ninx schreef:Veel lager opgeleiden zijn makkelijk bang te maken, Wilders maakt misbruik van hun onvermogen zaken in het juiste perspectief te zien.
Jij gaat ervan uit dat de mensen die naar Wilders luisteren laag opgeleid zijn. Ik zeg je dat dat nog vies tegenvalt.
Ik vind de vergelijking zelf bijzonder ver gezocht en juist om in te spelen op mensen hun gevoel met andere woorden ze doen dat allemaal
Amandavd schreef:Snap werkelijk waar niet waar men het lef vandaan haalt om Wilders met Hitler te vergelijken. En niet dat ik goed keur wat Wilders allemaal uitkraamt, maar als je zo'n vergelijking maakt heb je werkelijk waar geen besef van wat je zegt.
Blue_Eyes schreef:Ninx schreef:Veel lager opgeleiden zijn makkelijk bang te maken, Wilders maakt misbruik van hun onvermogen zaken in het juiste perspectief te zien.
![]()
![]()
![]()
Blue_Eyes schreef:Dat is wel zo ongeveer het omgekeerde van wat er staat
yentl2010 schreef:Mijn mening is dat de mensen die op de PVV stemmen realisten zijn
Laag of hoog opgeleid maakt niks uit ,het gaat om het afdoen van die oogkleppen en die mensen die de oog kleppen afdoen zien de realiteit en stemmen dan op de PVV
En of het nu draait om Achmed Mohamed of Jantje Pietje Klaasje ,maakt mij niks uit
Ik kijk verder naar zijn progamma en heel veel punten ben ik het zeker mee eens
Waarom moeten wij nog langer opdraaien voor de Grieken? Terwijl heel veel oudere mensen in verzorgingshuizen in vieze luiers liggen ?
Waarom de grenzen open voor de Roemenen en de Bulgaren er is al genoeg van dat gespuis in ons land
En ik kan zo nog wel even door gaan ,ik ben al jaren voor de PVV en dat zal ik ook altijd blijven
maura schreef:Joolien schreef:Ik vraag me toch echt af wat er in het hoofd van deze man speelt?
Ik vraag me absoluut niet af wat er in zijn hoofd speelt. Ik kan me niet voorstellen dat het interessant is wat er omgaat in iemand die zichzelf in een kooi van bewakers heeft geplaatst en zichzelf dan wijsmaakt dat hij binding heeft met het leven van 'de gewone man'.
Wel vraag ik me af wat er in de hoofden speelt van de mensen die hun eigen ideeën denken te herkennen in zijn uitspraken. Ik zie echt niet hoe iemand die ook maar een heel klein beetje begrijpt hoe de wereld in elkaar zit, kan vinden dat Wilders' uitspraken enig verband houden met de realiteit.
NeverGiveUp schreef:Amandavd schreef:Snap werkelijk waar niet waar men het lef vandaan haalt om Wilders met Hitler te vergelijken. En niet dat ik goed keur wat Wilders allemaal uitkraamt, maar als je zo'n vergelijking maakt heb je werkelijk waar geen besef van wat je zegt.
Ze bedoelen dan niet wat hitler allemaal gedaan heeft, maar dat hitler in het begin van zijn 'carriere' een beetje dezelfde trekjes vertoonde.
Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben maar zó belachelijk is het niet.