Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Een van de veiligste maatschappijen is Tunis Air.Dat zou je ook niet verwachten. En die hebben nog een paar oude bakken rondvliegen
xChantal94 schreef:Hoor net op het nieuws dat sommige telefoontjes nog steeds overgaan..
Douraque schreef:Smee__ schreef:Wat ik ook zo gek vind is dat ze dus blijkbaar hebben geprobeerd om te keren, maar er was geen tijd om een noodsignaal te sturen?
Kan ook zijn dat het vliegtuig is ontploft en de radar een stuk terug neer is gekomen. Zeker gezien snelheid en kracht explosie
Sammie schreef:Dat van die telefoontjes was vanmorgen op het nieuws.. Maar.. tjonge dat niemand daar verder een opmerking heeft gemaakt in het nieuws. die telefoon ging 1x over om vervolgens 'opgehangen' te worden. Nou dan is er dus geen bereik. Er wordt niet opgehangen er is gewoon geen verbinding mogelijk..
Magrathea schreef:Sammie schreef:Dat van die telefoontjes was vanmorgen op het nieuws.. Maar.. tjonge dat niemand daar verder een opmerking heeft gemaakt in het nieuws. die telefoon ging 1x over om vervolgens 'opgehangen' te worden. Nou dan is er dus geen bereik. Er wordt niet opgehangen er is gewoon geen verbinding mogelijk..
Dat gebeurt meestal inderdaad als je belt naar een telefoon die uitstaat![]()
En het is niet alsof iemand denkt "meh, ik ben net neergestort, heb écht even geen zin in mijn moeder"
Cardy schreef:edit: Mijn vriend, als echte Lost-serie fan, die gaat nu wel heel ver hoor.. Die moest dus meteen denken aan Lost..