http://i171.photobucket.com/albums/u308 ... ollage.jpg
Hoop dat de link zichtbaar is, collage van mijn verzameling tot nu toe, mankeert er eentje op.

Mijn meest grappige tattoo tot nu toe; No regrets. Heel toepasselijk na de andere 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Woogy schreef:In de openingpost werd er duidelijk gevraagd naar meningen, die mogen we geven, daar mag je vragen bij stellen maar waarom het zo fel moet?
Meningen die het beperken van vrijheid van anderen betreffen moeten te vuur en te zwaard bestreden worden.
Die laten gaan maakt dat ze normaal worden dat ze norm worden en voor je het weet verplicht. Dát is de koppeling naar de verplicht bedekte schouders bij Endurance, het hellend vlak naar de burka.
Democratie leidt makkelijk tot dictatuur van de meerderheid. Een meerderheid die per definitie niet het meest verlichte noch meest intelligente deel van de bevolking is waardoor defacto demagogie regeert.
Opmerkingen over moeten bedekken van tattoos in welk verband ook zijn stap één naar de burka.
Jouw opmerking over ´representatief´ is subjectief en vanuit een vermeend hogere moraal; je meet je het recht aan die eerste stap te maken door op te merken dat voor een representatief voorkomen de tattoo bedekt moet worden.
Dit kan niet fel genoeg bestreden worden en verdient een dikke FOEI!
Woogy schreef:Huertecilla schreef:
Meningen die het beperken van vrijheid van anderen betreffen moeten te vuur en te zwaard bestreden worden.
Die laten gaan maakt dat ze normaal worden dat ze norm worden en voor je het weet verplicht. Dát is de koppeling naar de verplicht bedekte schouders bij Endurance, het hellend vlak naar de burka.
Democratie leidt makkelijk tot dictatuur van de meerderheid. Een meerderheid die per definitie niet het meest verlichte noch meest intelligente deel van de bevolking is waardoor defacto demagogie regeert.
Opmerkingen over moeten bedekken van tattoos in welk verband ook zijn stap één naar de burka.
Jouw opmerking over ´representatief´ is subjectief en vanuit een vermeend hogere moraal; je meet je het recht aan die eerste stap te maken door op te merken dat voor een representatief voorkomen de tattoo bedekt moet worden.
Dit kan niet fel genoeg bestreden worden en verdient een dikke FOEI!
Uhmm....als ik zeg dat ik iets lelijk vind kan ik zelfs bij wet niets verweten worden gezien het VRIJHEID van meninguiting is. Maar blijkbaar heb jij issues die te vuur en te zwaard bestreden moeten worden.
Jij bent tegen de burka lees ik...is dat niet wat ze hypocriet noemen??
suikermeisje schreef:Poiuytrewq schreef:Ohh een kennis van mij heeft een Leeuw icm zijn geboortedatum, en hij is bijna jarig. Wat raaarr!??
Bang dat hij zijn eigen geboortedatum vergeet?
Ayasha schreef:Hij is niet tegen de burka, hij is tegen de 'verplichting' tot bedekken van tattoo's omdat een ander er aanstoot van zou kunnen nemen. In sommige gevallen zou dat een soort burka-plicht zijn.
goldenarrow schreef:Ach, ik vind een trampstamp ook niets. Er is natuurlijk een reden dat dat zo heet
Citaat:Ík vínd het goedkoop en hoerig staan. Betekend niet dat de persoon zelf dat ook is, maar ik vind een trampstamp echt helemaal niks. En nee, ik snap niet dat mensen dat zouden laten tatoeëren. Ieders goed recht hoor, maar waarom zou je daar willen accentueren. Ga dan naar de sportschool en creëer een mooie kont.
En ja, dat klinkt kort door de bocht, maar dat is het niet.
Citaat:En voor HC ook bij mij komt over eyeliner en mascara.
whisperramse schreef:
goldenarrow schreef:nee ik gebruik geen eyeliner en mascara. Ik teken mijn wenkbrauwen niet in (want ik vind dat ze al een mooi vorm hebben en duidelijk zat zijn).
goldenarrow schreef:Maargoed, zoals al eerder gezegd. Ik vind een tattoo, mits goed gezet, vaak schitterend. Met uitzondering van de trampstamp die ik afgrijselijk vind. Bij wie ook en door wie ook gezet.
Babeth schreef:Tattoo's zijn al veel minder een taboe dan het vroeger is geweest, maar je zult altijd mensen houden die er niet van houden. Maar dat heb je met alles. Niet alleen met tattoo's.
Huertecilla schreef:goldenarrow schreef:Maargoed, zoals al eerder gezegd. Ik vind een tattoo, mits goed gezet, vaak schitterend. Met uitzondering van de trampstamp die ik afgrijselijk vind. Bij wie ook en door wie ook gezet.
Ik vind het wonderlijk dat blijkbaar uitsluitend een vrijstaande tattoo op de onderrug een probleem geeft.
Ik respecteer dat jij dit afgrijselijk vindt want dat is jouw goed recht. Ook dat je dit uit.
Het afgrijselijk vínden maakt het nog geen tramp stamp, want in tegenstelling tot vinden is dát een waardeoordeel met inherente veroordeling van de drager als tramp. Dát uiten is een heel andere zaak dan smaak ventileren.
goldenarrow schreef:Was er niet ook een onderzoek naar laatst? Vrouwen zonder trampstamp werden minder vaak door mannen aangesproken dan vrouwen met een trampstamp (zelfde vrouwen, plakplaatje als tattoo).
goldenarrow schreef:Huertecilla schreef:
Het afgrijselijk vínden maakt het nog geen tramp stamp, want in tegenstelling tot vinden is dát een waardeoordeel met inherente veroordeling van de drager als tramp. Dát uiten is een heel andere zaak dan smaak ventileren.
Dat is helemaal niet waar. De tattoo een tramp stamp noemen maakt de drager geen tramp. Dat maakt dat de tattoo als zijnde sletterig wordt bevonden. Niet dat de drager gelijk een slet is.
Was er niet ook een onderzoek naar laatst? Vrouwen zonder trampstamp werden minder vaak door mannen aangesproken dan vrouwen met een trampstamp (zelfde vrouwen, plakplaatje als tattoo).
whisperramse schreef:HC; wauw! Bewonderend verhaal zeg! Ik ben heel benieuwd nr het ontwerp!