2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 18:55

Misschien is het al bekent, maar had vader niet iets van een tuinhuisje of een extra huis waar hij de jongetjes naar toe heeft kunnen brengen?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:00

Bericht van de moeder:

Citaat:
Via deze weg wil ik iedereen die op zoek is naar mijn kleine mannetjes enorm bedanken. Ik weet zeker, dat wanneer ze weten dat ze door zo veel mensen gezocht worden en ze zo veel aandacht in de media krijgen, dat ze daar heel trots op zouden zijn. Ik hoop zo dat jullie de hoop op het vinden van Ruben en Julian niet verliezen en dat ze straks vol trots het met eigen ogen kunnen zien wat voor een hoop werk er voor hen verzet is.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:08

Bah, hij is dus zo goed als langs mijn huis gereden (N225 waar hij vermoedelijk heen is gegaan vanuit Rhenen, is ook de weg naar het Doornse Gat)
Laatst bijgewerkt door Eunomia op 09-05-13 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:10

_Cowgirl schreef:
Vandaag met de paarden wel naar de Utrechtse baan geweest, me daar toch iets raars gezien :o Een vouwfiets, met koffers, maar ook WC papier? Toen we er terug langs kwamen waren er wel wandelaars aan het bellen..

Waarom is dat raar? Mijn collega ging ieder jaar met de vouwfiets treinen door Nederland en dan op campings overnachten.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:13

Het kan toch zijn dat diegene op doortocht is naar een camping en even is gestopt voor een plaspauze ofzo? Zou daar dus echt niets achter zoeken.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:15

Anoeska27 schreef:
_Cowgirl schreef:
Vandaag met de paarden wel naar de Utrechtse baan geweest, me daar toch iets raars gezien :o Een vouwfiets, met koffers, maar ook WC papier? Toen we er terug langs kwamen waren er wel wandelaars aan het bellen..

Waarom is dat raar? Mijn collega ging ieder jaar met de vouwfiets treinen door Nederland en dan op campings overnachten.

Ik vond het een nogal rare plek om te gaan kamperen, al helemaal omdat er geen tent oid bij was? Je kunt daar niet eens staan naar mijn idee en de bomen staan echt heel dicht op elkaar. Kreeg er door dit alles meteen rare ideeën bij, maar ja, ik was niet de enige die het raar vond, degene waarmee ik aan het rijden was (durf nu dus écht niet allen, hihi) vonden het ook echt heel apart, maar zoals gezegd waren er andere mensen (wandelaars vermoed ik) aan het kijken bij de spullen en één van die mensen was aan het bellen.. Nja, hopelijk zijn het gewoon mensen die hun spullen even gedropt hadden.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:16

Anoeska27 schreef:
Het kan toch zijn dat diegene op doortocht is naar een camping en even is gestopt voor een plaspauze ofzo? Zou daar dus echt niets achter zoeken.

Wij hebben 3 uur gereden, dus heen kwamen we erlangs en terug zo'n 2,5uur laten lag alles er nog net zo bij. Wel een grote plaspauze. :o Maar ja, zoals in mijn andere post ga ik nu veel te snel ergens iets achter zoeken.

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:20

_Cowgirl schreef:
Bah, hij is dus zo goed als langs mijn huis gereden (N225 waar hij vermoedelijk heen is gegaan vanuit Rhenen, is ook de weg naar het Doornse Gat)
Vandaag met de paarden wel naar de Utrechtse baan geweest, me daar toch iets raars gezien Een vouwfiets, met koffers, maar ook WC papier? Toen we er terug langs kwamen waren er wel wandelaars aan het bellen.. Echt een hele rare plek, dichtbebost, niet echt iets waar je zou gaan kamperen naar mijn idee. Kregen er gelijk een heel raar idee bij.

ooh bah krijg er kippenvel van....! heb je er al een melding van gemaakt? (misschien waren die wandelaars iemand anders aan het bellen?)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:21

Vereentjex schreef:
_Cowgirl schreef:
Vandaag met de paarden wel naar de Utrechtse baan geweest, me daar toch iets raars gezien Een vouwfiets, met koffers, maar ook WC papier? Toen we er terug langs kwamen waren er wel wandelaars aan het bellen.. Echt een hele rare plek, dichtbebost, niet echt iets waar je zou gaan kamperen naar mijn idee. Kregen er gelijk een heel raar idee bij.

ooh bah krijg er kippenvel van....! heb je er al een melding van gemaakt? (misschien waren die wandelaars iemand anders aan het bellen?)

Ja, dat had ik dus ook zeker omdat het dus in de buurt is hier en die man hier dus rond gereden heeft.. Nee, dat verder niet..

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:24

Je kan altijd tippen, je weet maar.nooit...

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:27

F_Orumster schreef:
Je kan altijd tippen, je weet maar.nooit...

Hmm dat is inderdaad waar..

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:28

Hoe ver het ook gezocht is, stel het is toch iets en je tipt niet..

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:29

NeverGiveUp schreef:
Hoe ver het ook gezocht is, stel het is toch iets en je tipt niet..

Oké, klinkt heel stom maar hoe en waar kan ik tippen?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:34

0900-8844

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:38

Degene waarmee ik was haar ouders zitten bij de politie en zeiden inderdaad ook dat we 112 daarvoor hadden mogen bellen.. Ik ga even kijken wie van ons er wat mee kan gaan doen! Bedankt.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:38

112 lijkt me een beetje overdreven gezien het volgens mij ook niet in de buurt lag?

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:39

De kans is ook aanwezig, dat de kinderen misschien wel in Belgie of in Duitsland verblijven, aangezien hij op de grens zat....Het blijft gissen nu...

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:41

Ik snap eigenlijk niet waarom ze steeds alleen in bossen zoeken?
Of heb ik iets gemist, ze kunnen toch net zo goed ergens in een kelder gestopt zijn?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:41

Maar er is nog geen aanleiding om in een kelder te gaan zoeken en er was wel aanleiding om in de bossen te zoeken.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:43

Het is wel in de buurt! Daarom juist. We gaan er nu op de fiets heen om te kijken of de spullen er nog liggen. Als dit het geval is aan we toch maar tippen.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:43

Welke aanleiding dan?
Omdat de vader zich heeft opgehangen in een bos?

Misschien had hij al ruim daarvoor de kids ergens gezet, en is daarna zelf rondjes gaan rijden en uit eindelijk zichzelf opgehangen?

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:45

_Cowgirl schreef:
Degene waarmee ik was haar ouders zitten bij de politie en zeiden inderdaad ook dat we 112 daarvoor hadden mogen bellen.. Ik ga even kijken wie van ons er wat mee kan gaan doen! Bedankt.

Nee daarvoor mag je geen 112 bellen. Het was je waarschijnlijk niet kwalijk genomen maar 0900 is beter ;)
Snap alleen niet zo goed wat de fiets met de vermissing te maken kan hebben. Hij kwam toch met de auto, en die is terug gevonden. Zo kan je achter elk takje wat vreemd ligt wel wat gaan bedenken ;)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:46

Sammy_xxs schreef:
Welke aanleiding dan?

Misschien had hij al ruim daarvoor de kids ergens gezet, en is daarna zelf rondjes gaan rijden en uit eindelijk zichzelf opgehangen?

Dus daarom zou jij niet in het bos zoeken? :? Lijkt me dan juist een reden in de omgeving van de vader te gaan zoeken.

@_Cowgirl, ah, dat had ik niet begrepen :) Maar dan nog kun je beter 0900 8844 bellen.

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:46

Sammy_xxs schreef:
Welke aanleiding dan?

Nee omdat er een tip is gekomen dat het dat bos kan zijn ;)

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 19:50

okee, is er al gebeld naar 0900? misschien is het WEL belangrijk en komen we in het nieuws!
stel dat dit de GOUDEN tip is!, dan kunnen de jongens gevonden worden! niet geschoten is altijd mis, als het nix blijkt te zijn heb je het toch geprobeerd :)