Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Via deze weg wil ik iedereen die op zoek is naar mijn kleine mannetjes enorm bedanken. Ik weet zeker, dat wanneer ze weten dat ze door zo veel mensen gezocht worden en ze zo veel aandacht in de media krijgen, dat ze daar heel trots op zouden zijn. Ik hoop zo dat jullie de hoop op het vinden van Ruben en Julian niet verliezen en dat ze straks vol trots het met eigen ogen kunnen zien wat voor een hoop werk er voor hen verzet is.
_Cowgirl schreef:Vandaag met de paarden wel naar de Utrechtse baan geweest, me daar toch iets raars gezienEen vouwfiets, met koffers, maar ook WC papier? Toen we er terug langs kwamen waren er wel wandelaars aan het bellen..
Anoeska27 schreef:_Cowgirl schreef:Vandaag met de paarden wel naar de Utrechtse baan geweest, me daar toch iets raars gezienEen vouwfiets, met koffers, maar ook WC papier? Toen we er terug langs kwamen waren er wel wandelaars aan het bellen..
Waarom is dat raar? Mijn collega ging ieder jaar met de vouwfiets treinen door Nederland en dan op campings overnachten.
Anoeska27 schreef:Het kan toch zijn dat diegene op doortocht is naar een camping en even is gestopt voor een plaspauze ofzo? Zou daar dus echt niets achter zoeken.
_Cowgirl schreef:Bah, hij is dus zo goed als langs mijn huis gereden (N225 waar hij vermoedelijk heen is gegaan vanuit Rhenen, is ook de weg naar het Doornse Gat)
Vandaag met de paarden wel naar de Utrechtse baan geweest, me daar toch iets raars gezien Een vouwfiets, met koffers, maar ook WC papier? Toen we er terug langs kwamen waren er wel wandelaars aan het bellen.. Echt een hele rare plek, dichtbebost, niet echt iets waar je zou gaan kamperen naar mijn idee. Kregen er gelijk een heel raar idee bij.
Vereentjex schreef:_Cowgirl schreef:Bah, hij is dus zo goed als langs mijn huis gereden (N225 waar hij vermoedelijk heen is gegaan vanuit Rhenen, is ook de weg naar het Doornse Gat)
Vandaag met de paarden wel naar de Utrechtse baan geweest, me daar toch iets raars gezien Een vouwfiets, met koffers, maar ook WC papier? Toen we er terug langs kwamen waren er wel wandelaars aan het bellen.. Echt een hele rare plek, dichtbebost, niet echt iets waar je zou gaan kamperen naar mijn idee. Kregen er gelijk een heel raar idee bij.
ooh bah krijg er kippenvel van....! heb je er al een melding van gemaakt? (misschien waren die wandelaars iemand anders aan het bellen?)
_Cowgirl schreef:Degene waarmee ik was haar ouders zitten bij de politie en zeiden inderdaad ook dat we 112 daarvoor hadden mogen bellen.. Ik ga even kijken wie van ons er wat mee kan gaan doen! Bedankt.
Sammy_xxs schreef:Welke aanleiding dan?
Omdat de vader zich heeft opgehangen in een bos?
Misschien had hij al ruim daarvoor de kids ergens gezet, en is daarna zelf rondjes gaan rijden en uit eindelijk zichzelf opgehangen?