Inderdaad echt heel mooi gesproken!! Zal d'r gaan missen die lieve Bea!Hallo!!!! Poging 10 om er tussen te komen
ElineS schreef:Niet alle zenders hebben het aan staan. 1,2,3 en rtl4 en sbs6. Verder niet.Ik hoorde het op Q music
Cayenne schreef:Prachtige speech...Inderdaad. Wat een respect voor Bea, wat ontzettend jammer. Mooie gedachte ook, waarom ze nu aftreed.
annnepannne schreef:gohya schreef:Gelijk heb ze.Nu heb ze meer tijd om te gaan paardrijden.hahaha, ik zie t al helemaal voor me wie weet wordt t de nieuwe anky?Voor zover ik weet rijd ze nog steeds op haar paard.QuoteNatasja91 :Als Rutte nu ook meteen zijn aftreden aankondigt..
Natasja91 schreef:Als Rutte nu ook meteen zijn aftreden aankondigt..Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen, maar doe mij maar Balkenende...@Josien: Het blijft de verjaardag van Juliana, dus denk dat het blijft was het is.
Pfff kippevel! Ben echt niet zo van ut koningshuis maar ik weet nie anders dan dat zij dr was.30 april is een mooie dag (verjaardag van mn zoontje)
jilleroo schreef: Natasja91 schreef:Als Rutte nu ook meteen zijn aftreden aankondigt.. Vond de speech van Beatrix idd erg mooi! Kort en krachtig
Mooie vrouw.. geboeid verteld.. Grote bewondering voor.Jammer dat Rutteke erna komt... Ik zou graag geboeid naar hem willen luisteren.. maar nee dat lukt me (hem) niet.