Prins Friso overleden (pagina 9).

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 04:59

Vala schreef:
Robin Williams of prins Friso? Uhhhh, ik kan de vergelijking niet helemaal volgen?
Crypto kende jij Friso persoonlijk?

wat is persoonlijk ;)?

edit

er is ook geen vergelijking in de zin van als persoon wel in massahysterie media

Vala

Re: Prins Friso overleden (pagina 9).

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 15:50

Als je zegt dat iemand een betere kijk op dingen heeft dan zijn broer dan neem ik aan dat je beide mannen persoonlijk kent. Anders kun je dat, vind ik, niet beweren.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 18:14

Vala schreef:
Als je zegt dat iemand een betere kijk op dingen heeft dan zijn broer dan neem ik aan dat je beide mannen persoonlijk kent. Anders kun je dat, vind ik, niet beweren.

Heeft? Had de beste man is er niet meer
In grote lijnen heb je gelijk dat je iem persoonlijk moet kennen , laat ik t anders formuleren. Hij was n stuk nuchterder dan w.a en meer betrokken bij gewone burger. :)

Je vraag was niet of ik beide kende he je vroeg of ik Friso persoonlijk kende

Als k je dan in pb vraag wat voor jou persoonlijk inhoudt stuur je er 2 terug die je vervolgens verwijderd. Beetje jammer

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 10:10

Die heb ik verwijderd omdat je het ook in dit topic vroeg, dus vond ik het relevanter hier terug te reageren. Beetje dubbel anders allemaal.
Ik weet dat hij niet meer leeft. Hij sprak weinig tot niet in het openbaar en ik vind het raar dat je beweerd dat hij nuchterder wat en meer betrokken want hij heeft zich nooit in het openbaar echt geprofileerd.
Mijn punt dus: dingen beweren over iemand die je persoonlijk helemaal niet kent en waar je dus niks over weet.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 15:21

Je maakt nogal n aanname vala, dat is de reden dat ik pbde maar goed, je wilt ( te) graag gelijk

Toch grappig dat je zo aanneemt dat ik geen recht van spreken heb :)

Ik kan je verzekeren dat Friso n stuk aardser was in benaderen van mensen. Hij was btw erg op zichzelf maar. Praatte met je als gelijkwaardige. En voelde zich niet verheven boven andere.

Daarnaast vind ik zelf ( en dat is dan wel puur mijn invulling ) Friso n stuk slimmer dan z'n broer :)

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 17:08

Zo, jij maakt nog een aanname, ik wil gelijk? Waarin wil ik gelijk dan? Ik ben je kwijt hoor en jij begrijpt mij totaal niet, dus: :wave:

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 18:18

Nee jij begrijpt mij niet dat is dus t jammere. , goed dat je zelf al doei zegt want was na jouw aanname al klaar, echter dacht ik heel coulant laat ik het anders stellen, wellicht begrijpt ze t dan

en je wil gelijk in t feit dat je er vanuit gaat dat ik Friso nooit gesproken heb .

Fijne avond

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:04

Euh, moeten we nu de vlag uithangen dat je Friso gesproken hebt? Of misschien was het wel je buurman of zelfs een goede vriend... Is in deze toch compleet niet relevant?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 19:06

Sowieso bijzonder hoe RW hier terecht kwam in een topic over Friso :=