Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Sinelia schreef:
nou dan weet ik nog wel een advocaten kantoor in de buurt....
Die waar jij werkt?
IlonavB schreef:sassie81 schreef:Ik vind het ook wel hilarisch. Hup podium bouwen, muziek erbij, catering en gaan met die banaan.
Ik denk dat 'de gemeente' dit inderdaad had moeten doen, ik denk dat er dan meer gefeest wordt dan rottigheid uithalen, want wat willen ze op straat zonder muziek gaan doen?
Soleado schreef:Een hel? Zooo erg is het toch ook weer niet.Of ja, ligt allemaal aan vanavond.
Jammer dat het zo ver weg is!
sassie81 schreef:[/quote]Ik vind het ook wel hilarisch. Hup podium bouwen, muziek erbij, catering en gaan met die banaan.
Heb je je wel eens afgevraagd hoe dat zit met vergunningen e.d.? Dat kan niet zomaar hoor, ook zeker qua veiligheid en verzekeringen e.d. niet.
Het is niet voor niets dat evenementen ver van te voren geplanned worden.
Denk ook aan de vergunning voor bijv alcohol schenken, de muziek (zit altiujd een tijd aan tot hoelaat dat door mag) etc etc.
cp112 schreef:Soleado schreef:Een hel? Zooo erg is het toch ook weer niet.Of ja, ligt allemaal aan vanavond.
Jammer dat het zo ver weg is!
Die mensen worden zowat gestalked. Meerdere ekren per dag wordt er voor hun huis langsgereden en foto's gemaakt. Denk je dat ze dat fijn vinden?
Die mensen zijn als de dood dat het uit de hand loopt en dat zij er op aan gekeken worden...
sassie81 schreef:sassie81 schreef:Ik vind het ook wel hilarisch. Hup podium bouwen, muziek erbij, catering en gaan met die banaan.
Heb je je wel eens afgevraagd hoe dat zit met vergunningen e.d.? Dat kan niet zomaar hoor, ook zeker qua veiligheid en verzekeringen e.d. niet.
Het is niet voor niets dat evenementen ver van te voren geplanned worden.
Denk ook aan de vergunning voor bijv alcohol schenken, de muziek (zit altiujd een tijd aan tot hoelaat dat door mag) etc etc.