Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cam schreef:misschien niet altijd de schuld van de medewerker maar ik denk wel dat mensen tegenwoordig andere dingen verwachten van hun baan.
Ik heb zo iets van wie betaald die bepaald en veel mensen vinden dat niet kunnen.
En dan bedoel ik dus werk technisch gezien.
Een baan moet tegenwoordig leuk zijn en interessant en moet uitdaging bieden en genoeg betalen en ook nog fijne werktijden hebben die mooi aansluiten bij de levensfase waar de medewerker in zit.
En als de leidinggevende een keer te hard boe heeft geroepen hebben ze gelijk begeleiding nodig en een gesprek met een maatschappelijk werkster en zitten ze 3 maanden thuis op de bank.
Kijk dat soort mensen komen idd nu in de problemen.
In het bedrijf leven is er geen ruimte meer om dat soort mensen aan te houden.
Ook bedrijven moeten door de crisis keuzes maken en die zijn heus niet leuk maar wel nodig,want doen ze dat niet komt iedereen op straat te staan
Citaat:Kijk dat soort mensen komen idd nu in de problemen.
cam schreef:@lante dat is dus precies wat ik bedoel,hoeveel onderwijsassistenten en leerkrachten ken jij die 36 uur per week werken.
Citaat:Maar ik weet ook dat een groot deel van de leerkrachten parttime werken
wouterpaard schreef:Heb je gelijk in maar 2 banen worden vaak niet geaccepteerd.... Genoemd in contract....
Cer schreef:Nee hoor Cam, het maakt je gewoon heel generaliserend.... asociaal heeft niemand je genoemd