Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shellyke schreef:Sarabande, laat het ophitsen maar aan Geert en zijn twitters over. Dat je een hekel hebt aan Geert Wilders is allang duidelijk, dat je alles wat er mis is gegaan hem verwijt is niet terecht. Geert kon nog niet zo lang mee praten en toch verwacht je van hem dat hij in een korte periode alles recht ging breien wat andere al jaren krom hebben gemaakt.
Julia schreef:maar daarnaast is het ook niet geheel onbelangrijk is om ook het grotere geheel te bekijken.
Quellian schreef:Julia schreef:
Ze máken toch dat je je eigen hachje moet gaan redden? Ik vind het al te belachelijk voor woorden dat er in een land als dit een voedselbank in het leven moest worden geroepen!! Kom kom zeg!
Dobel schreef:Doma_clasica schreef:Men moet ook niet gaan bezuinigen in de onderste of middelste zone maar aan de top valt volgens mij nog volop te bezuinigen.
De hooggeplaatste mensen bezuinigen zichzelf natuurlijk niet weg.
Ik heb het erg goed thuis en ag mijzelf denk ik wel bij de 'rijkere' mensen bedelen. Daar hebben mijn ouders hard voor gewerkt. Bij rijke mensen bezuinigen vind ik dus erg stom, je werkt er zelf voor en hebt zelf de keuze om aan scholing te doen of niet om hoger op te komen. Tegenwoordig kan je beter niet werken of zo min mogelijk dan krijg je veel meer. Ik vind dat ieder hetzelfde moet inleveren.
Citaat:Nee, bijv de zorg weer laten betalen naar gelang het inkomen (zoals het was met ziekenfonds/particulier) ben ik nog steeds grote voorstander van.
De sterkste schouders de zwaarste lasten laten dragen
stef schreef:Hoezo die keuze heb je?
Als ik naar de universiteit had gewild had dat heel simpel niet betaald kunnen worden, dus wat "je hebt zelf de keuze"?
Nogal makkelijk gedacht...
En mensen die minder verdienen, die werken niet hard? Wat een onzin.
Nee, bijv de zorg weer laten betalen naar gelang het inkomen (zoals het was met ziekenfonds/particulier) ben ik nog steeds grote voorstander van.
Quellian schreef:KellyG schreef:ik ben heel erg van mening dat ze het belasting geld eens binnen de nederlandse grensen moeten gaan houden,
Dat gaat niet zolang we in de EU zitten.
Renee1990 schreef:Volledig mee eens! Nu komt er vast een links kabinet en mag rechts over een aantal jaar weer de puinzooi opruimen!
tita schreef:Citaat:Nee, bijv de zorg weer laten betalen naar gelang het inkomen (zoals het was met ziekenfonds/particulier) ben ik nog steeds grote voorstander van.
Waarom moet ik meer betalen omdat jij niet KAN/KON leren?
Waarom moet ik gestraft worden omdat ik mijn hersens beter gebruikt.
tita schreef:Waarom moet ik meer betalen omdat jij niet KAN/KON leren?
Waarom moet ik gestraft worden omdat ik mijn hersens beter gebruikt.