Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Dat zijn idd een hoop overeenkomsten! Fijn dat die zaak ook heropent wordt. In welk land woon jij als ik vragen mag, je hebt altijd zo snel nieuws!
Mavelle schreef:Op de McCanfiles kun je ook lezen hoe de politie (onder leiding van Amaral, al was die op het moment afwezig) om is gegaan met de moeder van Joana Cipriano. Maakt dat voor jullie Amaral/PJ bijvoorbeeld minder betrouwbaar? Ik ben er nog even over aan het denken.
Mavelle schreef:Wat erg Lusitano. Ik vroeg het me af omdat op deze manier een bekentenis krijgen in Nederland de bekentenis dan niet geldig is. En ook al is het een monster als je iemand zo ondervraagd is er de kans dat er dingen gezegd worden om er maar vanaf te zijn. Het is een beetje manipulatief en in mijn ogen niet zo professioneel. Het scheelt dat Amaral er zelf niet bij was, maar ik dacht toch wel een beetje van "oh dus zo ben jij ook".
Nogmaals vind haar echt super hoe hij met de mccan zaak bezig is, maar kreeg er gewoon even een naar smaakje van.
Lusitana schreef:Ik voel me wel verplicht om Amaral te verdedigen, omdat die zich altijd honderd procent heeft ingezet, zelfs vrije tijd er aan besteed, om dergelijke zaken op te lossen. En er hebben er al heel wat de revue gepasseerd. Daarom keek ik ook meteen anders tegen de zaak McCann aan dan "die klote portugese politie deugt niet" en "die arme ouders" .
Daardoor kreeg ik veel over me heen, maar mijn vertrouwen in de PJ is onaangetast.
Venix schreef:Heb alles bijgelezenJeetje wat een verschrikkelijk ingewikkelde en ongelooflijke zaak..
![]()
Ik las ook nog ergens in 1 van de links dat er ook nog een (op sterven liggende) pedofiel is nagetrokken die op dat moment ook in de buurt van het hotel zou zijn geweest? Waar de ouders zelf mee waren aankomen draven bij de politie ofzo? Of zeg ik nu iets wat hier niks mee te maken heeft?