Linndatbenik schreef:Dat de straf te lang is, vind ik niet. Hij heeft wel mensen vermoord. Als het een familie, vriend of kennis van jou geweest was, had je het te kórt gevonden.
Maar dit is een mening gebaseerd op emotie.
Char_elle schreef:Maar hoe weet jij dat er te veel onduidelijkheid is? Weet jij dan precies wat er onderzocht is? Lijkt me niet.je denkt dat er heel veel onduidelijk is omdat de media alleen interessante dingen laat zien.je denkt dus dat er veel onduidelijkheid is.
Tja en juist daarom denk ik dat het wel eens aangedikt kon zijn. OMDAT de hele wereld kijkt en as er fouten zijn gemaakt, dan worden die wel weggemoffelt.
Kijk, ik denk ook dat hij haar vermoord heeft en dat hij extreem geweld heeft gebruikt. Ik denk ook dat hij betrokken was bij de dood van Natalie. Maar ik denk niet dat Natalie zo een braaf meisje was als de media haar heeft laten overkomen. Ik ben daarom vaak nogal was schuw om een mening op te bouwen op basis van wat we van de media te horen krijgen.
Dat ze daar in Peru meer details hebben dan ze vrijgeven, daar twijfel ik niet aan. Dat ze het goed onderzocht hebben, daar twijfel ik ook niet aan. Maar dat ze alleen berichten vrijgeven die Joran nog een grotere rotzak maken dan de wereld al denkt dat hij is, dat geloof ik stellig.
Mij enigste punt in dit hele topic is dat iedereen zo blij is met 28 jaar (of hem nog ergere dingen toewensen) doordat ze zich zo hebben laten leiden door de media en hun persoonlijke gevoelens.
Ik geloof nou eenmaal dat gerechtigheid alleen behaald kan worden door feiten en niet door emotie!