Marjoow schreef:gohya schreef:Als échte feyenoorder vind ik toch dat ze Ajax té zwaar straffen.Ze worden al gestraft omdat ze de 1-0 voorsprong kwijt zijn nu.Die boete erbij vind ik onzin.Je kán gewoon niet voor de 100% iets beveiligen.
Ook vind ik dat ze álle toeschouwers hun geld voor het kaartje terug moeten laten betalen door die hooligan.Dan gaat hij er maar voor werken!
Ik zou ze een aanbod geven, om de eerstvolgende wedstrijd van Ajax/AZ (ligt eraan voor welke club je bent gekomen) gratis te mogen bezoeken. Want op deze manier komt AZ er weer heel makkelijk vanaf, terwijl zij ook zeker deel uitmaken van het probleem.
Mja, dan zit je weer met het feit dat je de seizoenskaarthouders dupeert, want die hebben natuurlijk allang betaald voor de volgende Ajax-AZ (is competitie). Ze praten nu over de volgende bekerwedstrijd, maar dat is natuurlijk wel heel andere koek dan Ajax-AZ, want da's tegen een of andere eerstedivisieclub en dan zit het stadion normaal gesproken niet bepaald vol, zeg maar