
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Ik vind het complete onzin, die 10km harder. Als men hier weer aan gewend is dan begint men te zeiken dat 130 te langzaam is en moet het 140 worden. Ik hoorde dat om die 130 km in te kunnen voeren, de invoegstroken verlengd moeten worden, kosten....meer dan 100 miljoen!!!
gummie schreef:HC: ik vind dat die bewijslast inderdaad ligt bij de verhogersMaar als die aan zouden tonen dat het niet meer risico oplevert, geloof je dat dan? Neem je daar dan genoegen mee?
Trennie schreef:Er wordt enorm veel gedaan aan verkeersveiligheid.
Asyaa schreef:Ben je gek?
Die experts zijn nietsnutten en de mensen die er echt verstand van hebben verblijden ons in dit topic.
Skygirl schreef:unicorn_kiss schreef:Opvallend dat 99% in dit topic dezelfde mening deelt als ik, maar ik in de praktijk echt héél vaak trage treuzelende chauffeurs tref
Overigens denk ik , HC, dat je het allemaal veel te theoretisch ziet. Als je een beetje meerijdt met het verkeer gaan er volgens mij echt niet vaker ongelukken gebeuren. En als je bang bent van wel, moet je gaan fietsen.
Hoeveel bejaarden denk je dat er op bokt zitten?
kensha schreef:@Trennie,
Omdat mensen altijd te hard blijven rijden.
130 wordt 140, 140 wordt 150.
Bochten waar een advies snelheid van 70 km/u wordt gegeven gaan een hoop mensen makkelijk met 100 voorbij.
kensha schreef:Omdat mensen altijd te hard blijven rijden.
130 wordt 140, 140 wordt 150.
ponies schreef:Wat we ook niet meenemen in de veiligheid is wat voor een type auto je rijdt.
Ik rij in een redelijk zware auto 2200 kg (noodzakelijk voor mijn werk).
Als ik met 130 km van achter bij een peugeot 107 naar binnen klap dan is de kans dat mijn
voorganger het overleeft een stuk kleiner dan als dit een mini van 1000 kg was geweest.