SteffiiY schreef:bliksempie schreef:Zullen ze bij elkaar zitten? haha
denk t wel
Als die een mail heb terug gestuurd ga ik het wel aan hem vragen haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carien87 schreef:Denk dat het al heel erg gewaardeerd wordt als er iets opgestuurd wordt.
Ik zat te denken aan een soort van Welcome to Holland pakket, beetje snuisterijen uit ons vreemde land zoals stroopwafels, hagelslag e.d.
opisop_shop schreef:Benoemen dat er tekort is aan het een of ander lijkt me geen probleem, maar (herhaaldelijk) ergens om vragen gaat mij -zeker bij contact met een niet amerikaanse - wel wat ver.
Het is niet onze oorlog, wij hoeven deze niet te sponsoren, dat moeten amerikanen maar zelf doen.
Marieke_K schreef:opisop_shop schreef:Benoemen dat er tekort is aan het een of ander lijkt me geen probleem, maar (herhaaldelijk) ergens om vragen gaat mij -zeker bij contact met een niet amerikaanse - wel wat ver.
Het is niet onze oorlog, wij hoeven deze niet te sponsoren, dat moeten amerikanen maar zelf doen.
Ik heb het hele topic gelezen, en wil hier toch even op reageren. In Amerika ga je niet bij het leger omdat je het leuk vindt, maar omdat je op geen enkele andere manier geld kan verdienen. Daarnaast is de armoede in Amerika echt vele malen groter dan in Nederland, dat wordt vaak vergeten. In Amerika heb je geen sociaal stelsel met uitkeringen etc. wat je in Nederland wel hebt, de mensen die om een carepackage vragen doen dat vast niet omdat ze dat zelf niet willen kopen, ze kunnen het waarschijnlijk niet betalen.
Ik ga me denk ik ook aanmelden, ga eerst nog even de website uitpluizen
Twilight schreef:de eerste email is der uit, nu is het wachtenhaha wel spannend
Mijn soldaat was een groot sport fan, voornamelijk baseball, basketball en football haha ookal heb ik daar heel weinig mee
_San87_ schreef:Twilight schreef:de eerste email is der uit, nu is het wachtenhaha wel spannend
Mijn soldaat was een groot sport fan, voornamelijk baseball, basketball en football haha ookal heb ik daar heel weinig mee
Wat je zou kunnen doen, is van zijn favoriete teams wedstrijd uitslagen of verslagen van de wedstrijden opsturen met de brieven die je schrijft, om hem op de hoogte te houden.