Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:35

urselin schreef:
KLfan schreef:
We duwen echt wel hoor:Y) Ik voel ook gewoon de 'banketstaaf' maar dan door stof :cow:

Dan bende meer aan het daggeren of droogn.euken..
Schuren is dansen en niet iemand laten klaarkomen op de muziek :')

Benen omhoog en bukken vind ik niet onder schuren vallen, maar meer daggeren of gewoon ordinair dansen. Je gaat toch geen standjes nadoen op de dansvloer :7

Ben ik het mee eens :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:36

urselin schreef:
KLfan schreef:
We duwen echt wel hoor:Y) Ik voel ook gewoon de 'banketstaaf' maar dan door stof :cow:

Benen omhoog en bukken vind ik niet onder schuren vallen, maar meer daggeren of gewoon ordinair dansen. Je gaat toch geen standjes nadoen op de dansvloer :7

Doen ze bij Oh Oh cherso ook hoor :Y) }:0

Majken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:37

Ja maar dat is ook niet normaal :')

Lioony

Re: Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:38

En ook een andere leeftijdscategorie :')

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:39

Oh oh cherso is ook echt een goed voorbeeld voor de jeugd :D

[/sarcasme]

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:40

urselin schreef:
KLfan schreef:

daggeren? >;) Kom uyt dedemsvoart was dat? of is dat ''gewoon' dekkeren
#Lioony leefdtijdscategorie?

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:41

urselin schreef:
KLfan schreef:

:') Ben ik het zeker mee eens.. het schuren dat ik ken en deed was niet hard duwen en dan gewoon heen en weer en af en toe een keertje zakken, maar absoluut geen stijf iets tegen je billen aan of voorover bukken! :Y)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:43

Weet je niet wat daggeren is? Check YouTube zou ik zeggen :)) (oké, daar staan ook filmpjes van de pro-daggers op)
En ik denk dat de meeste mensen wel de clip van Major Lazer 'Pon de Floor' kennen.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:44

Ik weet wel toen ik nog vaak uitging dat is nu 9 jaar terug
gingen ze ook al schuren op R&B muziek veel jongens liepen wel met een stijve je zag dat gewoon.
We hebben heel wat af gelachen in die tijd
Dat sommige dan klaar komen geloof ik best.

achuren is gewoon dat jongne achter meisje staat en rondjes met kont /heupen draaien en dan tegne elkaar aan.

daggeren gaat veel verder doe je eigenlijk sex standjes met kleding aan. maar ze zeggen ook je moet hier niet opgewonden van raken is niet de bedoeling enz maar ja het gebuerd gewoon.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:46

Ach iedereen doet wel eens gek als die wat te veel op heeft. Bij de een gebeurd dat nou eenmaal wat sneller. Vroeger, in een grijs verleden, heb ik dat ook gedaan maar wel redelijk onschuldig. En nu.. ach, dat terzijde. Maar de 'jeugd' word wel steeds erger, was een drankje aan het doen in een café met een vriendin. Meisjes van 13/14 helemaal los aan het gaan alsof ze een striptease gaven was rond 03:00? Dan vraag je om foute jongens aandacht, dat soort dingen kan ik me echt niet herinneren van mezelf of het moet heel erg verdrongen zijn in mijn geheugen...
Zo niet oke.. |o
Daggeren vind ik een beetje ordinair, doe dat maar in de slaapkamer, niet alles hoeft in het openbaar.

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:48

# nee daggeren doe ik niet :') vind ik:P

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:50

blowdiene schreef:
Mmhh.. ik heb het even terug gelezen en ik heb mijn uitroeptekens inderdaad op een verkeerd plekje gezet.. Het was niet de bedoeling om het te laten lijken dat ik 14 jarige ontmaagde meisjes een slet vind, maar juist dat ik ontzettend braaf ben :Y) uhuum..

Maar ik blijf het een raar idee vinden dat jongetjes achter je gaan schuren en klaar kunnen komen in hun broek daardoor :')

Duidelijk. :) Over internet is het natuurlijk altijd lastig beoordelen hoe iemand iets bedoeld, maar het is me nu helemaal duidelijk. :D

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:54

Ben het er mee eens dat daggeren verschikkelijk is, hier gebeurd het wel eens als een lolletje dat een jongen je oppakt (die je vaak kent) en smerig gaat doen, maar een aantal keren roepen dat ze je los moeten laten en het kwaad is weer geschied. :+

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:09

Mowoah schreef:
Ben het er mee eens dat daggeren verschikkelijk is, hier gebeurd het wel eens als een lolletje dat een jongen je oppakt (die je vaak kent) en smerig gaat doen, maar een aantal keren roepen dat ze je los moeten laten en het kwaad is weer geschied. :+

Haha dat kan natuurlijk ook :')

blowdiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:19

Juist.. Daggeren heb ik dus never nooit niet gedaan.. Ik zie mezelf al hangen :')

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:34

Maar waar ligt dan de grens? :)

Trouwens... bij mij in t "dorp" zijn ze meer van t daggeren :) Is dan ook wel een bepaalde groep moet ik dan weer zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 19:45

Iris82 schreef:
petraaken schreef:
Ik sta verbaasd dat kinderen van die leeftijd uit gaan en dat de ouders dat nog toelaten ook.

Er zijn de afgelopen paar jaar steeds meer grote 'feesten' voor tieners tussen de 12 en de 16.
Voorheen was dat in een jeugdcentrum en heette het de instap of de instuif ofzo, nu is het gewoon in de normale discotheken. Bij ons in Tilburg wordt het om de zoveel tijd in de 013 gehouden, nou die is dan gewoon stampvol!

Over het feit dat ze zo dansen: kan me werkelijk niets interesseren. Als ze daar nou gelukkig van worden, lekker laten! :j
Maar ik vind het wel erg slecht dat meisjes aangeven dat ze onzedelijk betast worden en niet vrijwillig deze 'schuursessie' moeten ondergaan. Dat gaat dan ook absoluut te ver en ik begrijp goed dat het nu maar gewoon geweerd wordt.

Wist je dat dit JUIST in 013 heel veel gebeurd? Oke, jakkie ik stop.

Edit: Ik stop natuurlijk met het nadenken wat er in 013 gebeurd. Ik had het er laatst met een ex klasgenootje uit tilburg over.. En die zei dat dit in 013 ook gebeurd.. Ieeuwl.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:33

Er is hier binnenkort een nieuw 14 tot 16 feest, hoop dat er niet drooggen--kt word. Dan ben ik weg := .
Ben benieuwd, kom niet zo vaak in de desbetreffende discotheek...

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:36

Ik ken alleen het woord swaffelen.... :') (word oud haha)

eefje_rudmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:39

haha das wel een beetje 2010...

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:41

loop dus bijna 2 jaar achter haha

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:45

judith370 schreef:
Er is hier binnenkort een nieuw 14 tot 16 feest, hoop dat er niet drooggen--kt word. Dan ben ik weg := .

Waarom dan? Maakt het voor jou dan je dag kapot? Ga morgen naar takens(!) En ben wel van plan te schuren/droogn**ken

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:47

KLfan schreef:
judith370 schreef:

Waarom dan? Maakt het voor jou dan je dag kapot? Ga morgen naar takens(!) En ben wel van plan te schuren/droogn**ken

Neehoor, ik hoef gewoon geen kinderen in doggystyle op de dansvloer te zien ;).
Schuren vind ik wat anders (zelfde mening als jouw misschien :P ).
Misschien heb ik het een beetje raar verwoord, maar voor mij is er een verschil tussen schuren en droogn**ken..

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 20:55

judith370 schreef:
KLfan schreef:

Neehoor, ik hoef gewoon geen kinderen in doggystyle op de dansvloer te zien ;).
Schuren vind ik wat anders (zelfde mening als jouw misschien :P ).
Misschien heb ik het een beetje raar verwoord, maar voor mij is er een verschil tussen schuren en droogn**ken..

haha, over het algemeen dagger ik niet maar soms kom ik dicht in de buurt verder schuur ik veel dus... ik vind het dan hé.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 21:55

Schuren vind ik ook leuk :j
Daggeren, nahh niets voor mij :P.